Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Waarom hebben olifanten hun uier tussen hun voorpoten zitten? En bijv. koeien, schapen en paarden bij de achterbenen?
iirrssjjee schreef:Bij die afrikaanse vrouwen vind ik ze altijd echt verachrikkelijk hangen. Ik heb een D cuo en draag altijd n bh, behalve als ik slaap, werk ook nog eens in de sport dus zonder bh is voor mij echt n no-go!! Daarnaast ben ik ook aardig afgevallen en is de "vorm" er n beetje uit dus vind ik t echt lelijk zonder bh.
Emmaa_ schreef:iirrssjjee schreef:Bij die afrikaanse vrouwen vind ik ze altijd echt verachrikkelijk hangen. Ik heb een D cuo en draag altijd n bh, behalve als ik slaap, werk ook nog eens in de sport dus zonder bh is voor mij echt n no-go!! Daarnaast ben ik ook aardig afgevallen en is de "vorm" er n beetje uit dus vind ik t echt lelijk zonder bh.
Uhh....
wortelsussie schreef:Waarom is melk drinken bij patat zo lekker? Melk is sowieso altijd lekker bij t avond eten maar als ik patat eet is het echt heerlijk!
Is dat gewoon persoonlijk of zit er wat logisch achter?
iirrssjjee schreef:Amalarab schreef:waarom kun je bij Whatsapp niet meteen meer foto's selecteren om te versturen, maar moet je eerst op + drukken en dan wéér zoeken??
bij FB msn is dat zo handig, meer foto's versturen tegelijk wordt dan meteen een soort collage
Je kan toch meteen eentje ingedrukt houden, die selecteert dan. en kun je er meerderen aanklikken?
germie schreef:Ik draag geen bh's, maar wel een topje, en dat is eigenlijk omdat sommigen het raar vinden als je een tepelafdruk ziet door een t-shirt. Maar zelfs met topje of bh zou je dat bij mij nog zien (ik draag graag wat sportievere strakkere shirts). Ik vind een topje echter al belemmerend genoeg, en doe het eigenlijk vooral voor anderen. Bij een man zie je die tepels toch ook gewoon?
Zwerte schreef:germie schreef:Ik draag geen bh's, maar wel een topje, en dat is eigenlijk omdat sommigen het raar vinden als je een tepelafdruk ziet door een t-shirt. Maar zelfs met topje of bh zou je dat bij mij nog zien (ik draag graag wat sportievere strakkere shirts). Ik vind een topje echter al belemmerend genoeg, en doe het eigenlijk vooral voor anderen. Bij een man zie je die tepels toch ook gewoon?
Ik heb dit ook nooit begrepen...moeten mannen dan tepelpads gaan plakken ofzo? Waarom zijn die tepels zo anders dan de onze (behalve het borstvoedingsverhaal natuurlijk) Ik vraag het me echt al heel lang af: wat is er zo erg aan een tepel door de kleren heen zien??
Ik draag wel meestal een bh, iig wel buiten. Ik hou juist absoluut niet van padding etc dus heb altijd dunne bhs zonder vulling. Dus als ik het koud heb is dat wel te zien ja. Nooit voor geschaamd ofzo, vind het eerder vreemd dat het niet zichtbaar mag zijn...