Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Jij hoort bij die eerste 5.
Slechte review geven omdat ze een nieuwsbrief sturen waar jij niet om gevraagd hebt?
Waarom?
Meld je af, verwijder het, blokkeer het, klaaaaaar. Het is een mug, geen olifant.
SavannahNx schreef:Dat ik zoooo nodig moet plassen maar ik 45 minuten in de bus moet zitten. Help
Alaskan schreef:SavannahNx schreef:Dat ik zoooo nodig moet plassen maar ik 45 minuten in de bus moet zitten. Help
https://youtu.be/L0MK7qz13bU
Even serieus nu; sterkte
DeMolenhoek schreef:Dat mijn hond mijn enigste goede zwangerschapsbroek heeft kapot gebetenHeb nu nieuwe kunnen bestellen terwijl ik er eigenlijk liever mee had gewacht tot volgende maand. Ze lag naast mij en ik had het nog niet eens door. Ik roep haar en ze kijkt op, haar blik zei direct genoeg.
SavannahNx schreef:Dat ik zoooo nodig moet plassen maar ik 45 minuten in de bus moet zitten. Help
DeMolenhoek schreef:Dat mijn hond mijn enigste goede zwangerschapsbroek heeft kapot gebetenHeb nu nieuwe kunnen bestellen terwijl ik er eigenlijk liever mee had gewacht tot volgende maand. Ze lag naast mij en ik had het nog niet eens door. Ik roep haar en ze kijkt op, haar blik zei direct genoeg.