Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:38

Dat de hele buurt mee moet genieten van iemand zijn muziek. Fijn dat jij het leuk vind maar houd een beetje rekening met elkaar.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:33

Anoniem schreef:
Jij hoort bij die eerste 5.
Slechte review geven omdat ze een nieuwsbrief sturen waar jij niet om gevraagd hebt? >;)
Waarom?
Meld je af, verwijder het, blokkeer het, klaaaaaar. Het is een mug, geen olifant.

Ik heb me niet eens aangemeld. En dat mag dus best als negatief gezien worden. Ook niet per ongeluk aangemeld, niets. Dus ergens een emailadres gekocht. Ja daar mag je je best aan ergeren lijkt mij.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 18:49

En ja voor degene die een bericht verwijderd heeft: ja, daar zie ik zeker nut in. ;)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 21:38

Aan dat Word het niet doet..

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:17

Aan mijn buikgriep en dat ik me daardoor ziek heb moeten melden op het werk. En laat dat laatste nou echt niet in m’n aard zitten :\ .

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:08

Dat ik zoooo nodig moet plassen maar ik 45 minuten in de bus moet zitten. Help :+

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:10

SavannahNx schreef:
Dat ik zoooo nodig moet plassen maar ik 45 minuten in de bus moet zitten. Help :+

https://youtu.be/L0MK7qz13bU

Even serieus nu; sterkte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:17

Dat alles volgebouwd moet worden in dit dorp en er weer eens bomen moeten wijken , zo zonde -O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:28

Alaskan schreef:
SavannahNx schreef:

https://youtu.be/L0MK7qz13bU

Even serieus nu; sterkte :')

Nooo :( Ik hou het niet meer en wil ook niet lachen anders word t erger :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:33

Dat mijn hond mijn enigste goede zwangerschapsbroek heeft kapot gebeten :( Heb nu nieuwe kunnen bestellen terwijl ik er eigenlijk liever mee had gewacht tot volgende maand. Ze lag naast mij en ik had het nog niet eens door. Ik roep haar en ze kijkt op, haar blik zei direct genoeg.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:36

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn hond mijn enigste goede zwangerschapsbroek heeft kapot gebeten :( Heb nu nieuwe kunnen bestellen terwijl ik er eigenlijk liever mee had gewacht tot volgende maand. Ze lag naast mij en ik had het nog niet eens door. Ik roep haar en ze kijkt op, haar blik zei direct genoeg.

Schrijf je nou dat je hond je broek kapot beet terwijl jij de broek aan had? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:43

Nee, had net mijn jogging aangedaan en broek lag naast mij op de leuning van de zetel omdat ik die zo meteen weer nodig had. Hond lag wel naast mij. Normaal vernield ze alles heel luidruchtig maar nu was ze zo stil dat ik dacht dat ze sliep. Ze wist dus maar al te goed waar ze mee bezig was.

Anders was het maar triestig geweest inderdaad, als ik hem had aangehad :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:42

SavannahNx schreef:

Dat had ik net tijdens mn examen. Vlak van tevoren nog geweest, maar man wat moest ik nodig :')
Examen binnen een uur eindelijk afgerond en thank god geslaagd, maar ben voor de uitslag te bekijken (via mail) eerst naar de wc gegaan :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:06

Waarom vallen spaties weg en typt detelefoon somsietstotaaal anders dan ik schrijf? Ik kan blind typen, dus rete irritant. Juist omdat jeweetdatjehet zekergoed geschreven hebt. En weergeen spaties. Grrr

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:11

germie schreef:
Waarom vallen spaties weg en typt detelefoon somsietstotaaal anders dan ik schrijf? Ik kan blind typen, dus rete irritant. Juist omdat jeweetdatjehet zekergoed geschreven hebt. En weergeen spaties. Grrr

Heb ik ook de laatste tijd. Ik geef de kou de schuld :D

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:16

Aan mijn dochtertje, die echt con-ti-nu selfies zit te maken! Ze groeien op hè... dat is dan het excuus.. :(:)

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:52

Mijn gebrek aan concentratie/motivatie.. |o

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:58

Één of andere meid die de baardharen van dr vriend eruit aan het trekken was in de bus.. doe. dat. lekker. thuis. :r

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:32

SavannahNx schreef:

En had je het nog gered?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:01

DeMolenhoek schreef:

_/-\o_

Tsja honden...
Die van mn zusje eet altijd de ritsen op van een broek

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:58

JCDJK schreef:
SavannahNx schreef:

En had je het nog gered?

Ja en mn vriend ging even expres langzaam en moeilijk doen met de huissleutel. Ik zeg als je nou niet normaal doet g*vd.. gelukkig gered idd :+

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 23:48

Aan de mensen in de straat die zo asociaal scheef parkeren, waardoor je je auto niet normaal kwijt kunt in de straat en er eigenlijk nog wel 5 auto's extra hadden kunnen staan... :o

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 09:28

Grrr dat ik niet kan inloggen in het systeem en dus geen agenda heb en geen dossiers. Ik heb geen idee wie ik over 5 minuten uit de wachtkamer moet oproepen....
En als ik het weet dan heb ik geeeeen idee waar we het de vorige keer over hebben gehad..
wat een ellende dit

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:37

Dat ik dacht dat ik mijn telefoon wel op stage kon opladen en vervolgens mijn oplader vergeten ben terwijl mijn telefoon nog maar 40% heeft... en ik moet nog tot 5 |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:39

Ik snap het probleem niet? Heb je jou telefoon nodig voor het werk dan? Ik vertrek zo vaak met 40% naar het werk (iPhone, dus gaat niet super lang mee) maar als ik gewoon werk en die ligt naast mij vertrek ik met 35% weer naar huis :)