Yasmine schreef:Laten we zeggen dat ik blij en trots ben dat mijn schrijven zoveel teweeg heeft gebracht, maar dat ik al mijn sociale media profielen mooi 100% privé en ontoegankelijk heb gemaaktMaar goed, mijn bedoeling is ook om nog meer over zo'n spraakmakende onderwerpen te schrijven, want het is mijn grote droom om mensen echt te kunnen beïnvloeden en empoweren. En hoe meer uitgesproken je mening is, hoe meer je mensen tegen je in het harnas jaagt. En ik ben niet zo van het subtiele, dus het is alvast een goede oefening om alle haters te leren ontwijken en negeren
Ik heb vannacht door omstandigheden (emoties, je kent ze wel) een super blog geschreven over Waarom Clicker Training niet voor iedereen is. Het is ook recht door zee. Ik ga hem waarschijnlijk wel plaatsen een deze dagen. Het kan hard overkomen, maar komt recht uit mijn hart. Ik heb het ook even gehad met het "aanpakken met fluwelen handschoentjes".
Yasmine schreef:HippoLogic, super bezig!!! Zelfs al heb je de demoplaats niet gekregen, het is net met zo'n initiatief en proactiviteit dat je verder gaat dan anderenBlijven doen, wie weet kan je volgend jaar wel die demo geven! Kan je niet als retributie een gratis kaartje vragen?
Het is een fundraiser dus een gratis kaartje hoeft niet echt, daarbij is de toegangsprijs slechts $5

Mijn blog loopt nu weer super met aantallen. Ineens is mijn deworm blogje toch interessant geworden vandaag.