ik wil donderdag even naar Enschede Ik zag vrijdag in Brussel best veel leuke dingen, maar was met klasgenoten die na 10 minuten al begonnen te zuchten en te klagen, dus ben maar snel weer meegegaan alleen twee 3 euro shirtjes gekocht
Aha misschien maar beter ook want ik moet het met €100 doen en anders koop ik de hele winkel leeg Goedkoop ritje primark dan Miesemuisje, hopelijk kan je in Enschede je geld gemakkelijker kwijt haha
Hoe is Arnhem trouwens? Is die leuker/beter/groter/overzichtelijker dan Almere?
Het jurkje dat ik postte (de zwarte twee pagina's terug), is een jurkje . Ik ben er echt verliefd op! Hij zit heerlijk en staat super chique. Perfect voor mijn diplomering Hij was 18 euro geloof ik, maar dat is ie zeker waard!
De grijze jurk was maar 10 euro, en helaas niet in een andere kleur.
Ik heb de roze bikini in Almere gezien. Een vriendin van mij heeft m gepast. Hij is er ook in het wit, ze zei dat ze lekker zaten! Ik vond de rest van de bikini's tegenvallen trouwens.
s_v
Geplaatst: 16-06-15 10:48
Yvankaxx schreef:
Ik was met 34 euro klaar, knap gedaan vond ik
Dat lukt mij dus echt nooit in de primark Ben altijd rond de 80 - 100 euro kwijt, vorige keer zelf 150 euro
Ik lees heel uiteenlopende bedragen. Bij mij wisselt dat ook, vorige week was ik 35 euro kwijt, het viel me tegen wat ze hadden in Luik.
xSannee
Geplaatst: 16-06-15 12:38
Ik ben net even Nijmegen in geweest. Wilde eigenlijk even kijken voor dat jurkje van sannerocky paar pagina's terug, of voor een grijze kokerrok. Daar niet voor geslaagd dus maar wat basics meegenomen haha. Een vest voor op stal, zwart basic hempje, panty's, sokken. En deze tas voor wel 0,50 cent
Gewoon zeggen dat die spelfout hoort, dat dat een ubercoole uitspraak is. Ik denk dat ie inderdaad daarom zo afgeprijsd is Ik vind Nijmegen eigenlijk altijd wel tegenvallen. Mijn voorkeur gaat naar Eindhoven
Vandaag weer in Hoofddorp geweest. Paar shirtjes, Bh's en een dekbedovertrek rijker. Prima geslaagd dus. Vooral de BH's verbaasden me, ik heb een vrij grote cupmaat, maar na even de moeite doen om te passen en weer om te wisselen toch een paar erg leuke kunnen vinden!
Ik ga ook altijd naar EHV, daarvoor naar Rotterdam poolsterplein, maar dat is echt niet zo aangenaam winkelen als EHV Wil wel graag een keertje naar Brussel/Hasselt, is iemand daar al eens geweest? En Rotterdam Zuidplein? Hoe zit het dan met parkeren?
xSannee
Geplaatst: 16-06-15 19:58
Nijmegen is voor mij alleen als ik even snel vanuit school ga. Vind EHV inderdaad ook erg fijn, al vind ik Arnhem ook wel oké.
Ja, Hasselt zou ik sowieso ook nog wel een paar weken mee wachten Maar vind Eindhoven net fijn omdat het zo'n grote winkel is, dan valt de drukte gewoon veel minder op ...
Outfit voor het huwelijk is bijna compleet Jurkje komt mijn kant op, schoenen zijn besteld, heb een tas op het oog, moet enkel nog een jasje hebben, en dan komt het helemaal in orde (hoop ik )