Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 18:17

door een zieke collega moest ik en 2 collega's dat werk onder ons verdelen...
nou collega 1 was al begonnen voor ik en de andere gingen kijken, was echt niet goed verdeelt, hij had maar 1/10 van het werk mee en wij moesten al het werk nog tussen ons 2 verdelen...
maar bon alles is afgewerkt en we waren nog binnen onze uren klaar

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 18:22

karuna schreef:
Dat stomme voorkeurs beleid. Ze moeten gewoon lezen medische noodzaak en niet zeuren. Je zult maar niet mondig zijn of niet meer in staat te checken welke medicatie je precies krijgt (denk aan de baxter rollen waar geen verpakking meer bij zit) en ziek worden van de verkeerde medicatie.

Ik heb alles op medische noodzaak ivm allergie en hulpstoffen, soms gaat het soepel maar soms komen ze doodleuk met de verkeerde dingen aan. Je zou toch zeggen apotheek is dubbel check toch dacht ik. Maar bij een nieuwe medewerker gaat het eigenlijk altijd mis. Bij welke apotheek ook.

Überhaupt dat de verzekeringen zich tegen de zorg aan gaan lopen bemoeien. Achterlijk.

Afbeelding

Ik wilde eigenlijk daarstraks zeuren dat mijn merrie per se naar binnen wilde, terwijl ik nog aan het werk was. Maar haar 0 grams deken was een 500 grams deken geworden. Helemaal volgelopen met water. Zeiknat onder de deken. Dus met een rotgang zweetdekens opgelegd en in de auto gestapt. Eerst kattenbrokken halen. Route die normaal 10 minuten duurt ruim 30 minuten over gereden. Wil mijn gps me nog terug over de afgesloten weg sturen. Kom ik bij de Epplejeck, hebben ze bezoek van Lemieux. Kneiterdruk in de winkel, precies daar lopen waar ik moest zijn. Helemaal overprikkeld :')

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 18:50

Vind die EJ daaro sowieso al overprikkelend Denise.

Ik vind het OV ook altijd ongemakkelijk maar ga ook gewoon zitten als er plek is hoor. Of dat je niet weet wat je moet doen als er ineens veel plek is, blijf je zitten (meestal wel) of verkas je toch naar een ander plekkie zodat je weer alleen zit? Waarom is dit een ongemakkelijk iets waar iedereen hetzelfde in staat ook? :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:10

denisesilver schreef:
karuna schreef:
Dat stomme voorkeurs beleid. Ze moeten gewoon lezen medische noodzaak en niet zeuren. Je zult maar niet mondig zijn of niet meer in staat te checken welke medicatie je precies krijgt (denk aan de baxter rollen waar geen verpakking meer bij zit) en ziek worden van de verkeerde medicatie.

Ik heb alles op medische noodzaak ivm allergie en hulpstoffen, soms gaat het soepel maar soms komen ze doodleuk met de verkeerde dingen aan. Je zou toch zeggen apotheek is dubbel check toch dacht ik. Maar bij een nieuwe medewerker gaat het eigenlijk altijd mis. Bij welke apotheek ook.

Überhaupt dat de verzekeringen zich tegen de zorg aan gaan lopen bemoeien. Achterlijk.

[ Afbeelding ]

Ik wilde eigenlijk daarstraks zeuren dat mijn merrie per se naar binnen wilde, terwijl ik nog aan het werk was. Maar haar 0 grams deken was een 500 grams deken geworden. Helemaal volgelopen met water. Zeiknat onder de deken. Dus met een rotgang zweetdekens opgelegd en in de auto gestapt. Eerst kattenbrokken halen. Route die normaal 10 minuten duurt ruim 30 minuten over gereden. Wil mijn gps me nog terug over de afgesloten weg sturen. Kom ik bij de Epplejeck, hebben ze bezoek van Lemieux. Kneiterdruk in de winkel, precies daar lopen waar ik moest zijn. Helemaal overprikkeld :')

Knuff. Wel super braaf dat ze zo aangaf dat er wat aan de hand was!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:20

Snoraly schreef:
Vind die EJ daaro sowieso al overprikkelend Denise.

Ik vind het OV ook altijd ongemakkelijk maar ga ook gewoon zitten als er plek is hoor. Of dat je niet weet wat je moet doen als er ineens veel plek is, blijf je zitten (meestal wel) of verkas je toch naar een ander plekkie zodat je weer alleen zit? Waarom is dit een ongemakkelijk iets waar iedereen hetzelfde in staat ook? :')

Ik ben echt heel makkelijk haha, niemand zit graag naast een vreemde neem ik aan, dus als er ineens meerdere plekken vrij zijn en ik zit aan het gangpad verkas ik mooi naar een vrije plek

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 19:31

Beterschap voor alle zieken :(:)

De gps gaf niet aan dat er een weg was afgesloten, dus moest ik onverwachts omrijden :roll:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:00

Mijn verkoudheid is niet door gezet vandaag, maar wel wezen werken in de buitenlucht..
Was ook behoorlijk wit volgens de Boer toen ik aan tafel zat.

Heb ik vorige week Dinsdag met heel veel gedoe en gezeik een stel geiten op stal gekregen met z'n 2en..
Kom ik vandaag aanrijden en wat zien mijn oogjes..staan die pleuris beesten weer buiten.
Heb wel meteen gezegd dat doe je de volgende keer zelf maar weer, ik doe het niet meer. #)

En dacht vandaag een waterton te schrobben, hij is wel schoon maar had wel een zere schouder,
schouderblad en tintelingen in de duim. -O-

Was ook zo blij dat ik eens bepaalde dieren niet hoefde te doen na weken uitmesten....
Sta ik als nog aan het einde degene zijn klus af te maken, hij naar huis en ik opruimen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:38

Ongelooflijke pet peeve, maar mensen die bij het handwerken (haken, breien) alles 'wol' noemen in plaats van garen. Nee Gerda, die bol Royal van de Zeeman van 99 cent is geen wol, wol komt van een schaap en wat jij hebt is gewoon ordinaire acryl.

Zo. :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:56

Foaly schreef:
Ongelooflijke pet peeve, maar mensen die bij het handwerken (haken, breien) alles 'wol' noemen in plaats van garen. Nee Gerda, die bol Royal van de Zeeman van 99 cent is geen wol, wol komt van een schaap en wat jij hebt is gewoon ordinaire acryl.

Maar echt _O- _O-

Eigen ergernis: een boek wat na 29 uur eindelijk een hele verhaallijn opgebouwd heeft... En dan afgelopen is. Het vervolg is nog niet uit -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:05

Foaly schreef:

Guilty :')

Tancreda, ja aangeven dat iets haar niet zint is ze heel goed in. Nieuwe ergernis wbt de nieuwe deken, het is de baby roze variant van paardenpraat tv :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:12

Stomme rot fibromyalgie. Vandaag lekker wezen zwemmen met zoon (studiedag) en dochter (mocht niet naar school) en nu begint het overal pijn te doen. Toch net te vaak van de koude wild waterbaan geweest denk ik. Stom want ik heb meestal wel door wanneer ik over mijn grens ga. Vandaag dus helaas niet.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:22

Ik verga van de buikkramp met uitstraling naar mijn rug. Ik moet eigenlijk naar de bekkenbodemfysio, maar ik wil niet na de horror verhalen van mijn zus

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:32

irriteer me aan mezelf vandaag
Hadden een info avond op school voor ouders, en ik moest erheen rijden met de auto. Ik wil dit natuurlijk meteen veel te goed kunnen. Heb m'n rijbewijs bijna 3 maanden. Ik keek een aantal keer in m'n spiegels voor ik van baan switchte, ineens rijd er een auto achter me. Ik schrok me dood ;( Gelukkig niks gebeurd, die bestuurder had het ook optijd door +:)+
Per ongeluk teveel gas gegeven met achteruit inparkeren, dus over zo'n parkeervak drempeltje heen. Ging uiteindelijk ook gewoon goed.
Ik heb gejankt. Ik kan het wel, maar vandaag ging van alles fout. Ik ga zo maar m'n bed in :evaw:

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:56

Siggislief schreef:
Ik weet niet hoe het zit vandaag met mijn verkoudheid.
Het is een welles-nietus gevoel, ene keer niks aan de hand, en de andere moment 'snot verkouden' gevoel.

Heb het ook al de hele dag kkoud gevoel, maar na een paar uurtjes slapen weer opgewarmd vanmorgen.
En eind middag een goed warm bad gehad, en nu weer kkoud..

Dat word vanavond/vannacht met een extra dekentje op bed.

I know the feeling. Zaterdag keelpijn, zondag toch gaan hardlopen, ging lekker, maar nadien had ik een loopneus (die had nog niet door dat het loopje al achter de rug was :) ), intussen is die min of meer over maar begin ik wat te hoesten.

En ik kwam vanavond na 2 halftime jobs thuis in een ijskoud huis, verwarming deed het niet. Ik was naar de loodgieter (of hoe heet dat in mooi Nederlands, mijn West-Vlaams is beter :) ) gewandeld (woont 150m verderop) om dit te melden, en toen ik terug thuis kwam, glipte de kat weg die nog niet buiten mag omdat zijn poot nog in het verband zit. Gelukkig is hij nog geen 10 minuten zoek geweest, ik stond alweer doodsangsten uit. En hoewel de loodgieter zelf niet vond wat er mankeerde met de verwarming, sloeg het ding spontaan weer aan na een uurtje, dus intussen lekker opgewarmd in een heet bad.

Nu alleen nog een jankende kat die me gegarandeerd de halve nacht zal wakker houden omdat ie weer op stap wil, maar dat nemen we er dan maar bij...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:57

Al die verslaglegging van de rechtszaak van dat vermoorde jongetje, Gino. De ene na de andere nieuwsbron laat met een haast pervers genoegen horen hoe de dader erover verteld. Wat een verschrikking voor de nabestaanden. Waarom moet dat zo uitgebreid gehoord laten worden? Vertellen dát er verklaard is, is toch genoeg?

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:58

Dure schoenen besteld voor 50% korting in precies mijn maat. Helemaal blij.

Aangekomen, net te klein… moet de Vierdaagse erop lopen, dus ze moeten wel perfect zitten… alleen zijn ze nu natuurlijk niet meer afgeprijsd -O- :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:59

Het is ook een rare verkoudheid na 2 dagen ben ik eigenlijk zo goed als beter , wel nog een verstopte neus maar ik voel mij verder weer goed.

Veel sneller als normaal (of ik ben morgen weer zieker).

Ik heb afgelopen nacht zeker 10 uur geslapen. Misschien dat dat geholpen heeft.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:15

Hier ook team verkouden! :evaw:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:47

De wiki foto van vandaag op de voorpagina.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:54

denisesilver schreef:
[Nieuwe ergernis wbt de nieuwe deken, het is de baby roze variant van paardenpraat tv :+

:') Voor je het weet is hij grijs en modderig. Tenminste als je paard net als de mijne iedere dag moet rollen in de modder. En ik heb een schimmel -O-

Berdien ik kijk momenteel geen nieuws of actualiteiten programma’s omdat het mij enorm triggert. Beetje jammer dat ik het hier nu toch lees. Dat word nog extra slapeloze nacht erbij. ( ben niet boos, wel verdrietig)

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:57

Last van m'n lijf, dik aangekleed met veel lagen op de scooter 60 km afgelegd in totaal. Last van m'n spieren, rillingen en gewoon vreselijk koud. Lig in een dikke pyjama met badjas over onder een kleedje met een warme kruik :') wil niet ook ziek worden eigenlijk...

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 23:23

Berdien schreef:
Al die verslaglegging van de rechtszaak van dat vermoorde jongetje, Gino. De ene na de andere nieuwsbron laat met een haast pervers genoegen horen hoe de dader erover verteld. Wat een verschrikking voor de nabestaanden. Waarom moet dat zo uitgebreid gehoord laten worden? Vertellen dát er verklaard is, is toch genoeg?

Ja ik vind het ook echt schokkend... die mensen moeten dat leed eigenlijk gewoon nog een keer meemaken en het wordt nog met heel Nederland gedeeld ook...

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 01:40

Berdien schreef:

Ik denk dat journalisten vooral verbijsterd zijn dat ze zo'n gedetailleerd en eerlijk inkijkje in het hoofd van een crimineel krijgen. Dat gebeurt niet vaak. Heb er wel met ingehouden naar zitten luisteren. En dan te bedenken dat er veel meer psychopaten los rondlopen en die vaak al in hun jeugd te traceren zijn (denk aan dierenmishandeling bv) maar kunnen niet afdoende geholpen worden of gestraft. In de maatschappij is er geen plaats van dergelijke gevallen, maar toch kunnen ze pas gestraft en tegengehouden worden als het gruwelijk misgaat.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 04:34

Heel ongerust wakker geworden net, kan dus niet meer slapen :( en dan ook echt om zo'n domme reden, er is niks aan de hand

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 06:24

Alja schreef:
TheNovelist schreef:
Ik wil de limitid edition kaars van Hema halen voor mijn zus maar ik heb te weinig punten |( ze zijn helaas niet los te koop...

Hoeveel punten heb je nodig?

In totaal 150 punten, maar je kan geen punten cadeau geven aan iemand dus vrienden kunnen mij er ook niet mee helpen :')