Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
karuna schreef:Dat stomme voorkeurs beleid. Ze moeten gewoon lezen medische noodzaak en niet zeuren. Je zult maar niet mondig zijn of niet meer in staat te checken welke medicatie je precies krijgt (denk aan de baxter rollen waar geen verpakking meer bij zit) en ziek worden van de verkeerde medicatie.
Ik heb alles op medische noodzaak ivm allergie en hulpstoffen, soms gaat het soepel maar soms komen ze doodleuk met de verkeerde dingen aan. Je zou toch zeggen apotheek is dubbel check toch dacht ik. Maar bij een nieuwe medewerker gaat het eigenlijk altijd mis. Bij welke apotheek ook.
denisesilver schreef:karuna schreef:Dat stomme voorkeurs beleid. Ze moeten gewoon lezen medische noodzaak en niet zeuren. Je zult maar niet mondig zijn of niet meer in staat te checken welke medicatie je precies krijgt (denk aan de baxter rollen waar geen verpakking meer bij zit) en ziek worden van de verkeerde medicatie.
Ik heb alles op medische noodzaak ivm allergie en hulpstoffen, soms gaat het soepel maar soms komen ze doodleuk met de verkeerde dingen aan. Je zou toch zeggen apotheek is dubbel check toch dacht ik. Maar bij een nieuwe medewerker gaat het eigenlijk altijd mis. Bij welke apotheek ook.
Überhaupt dat de verzekeringen zich tegen de zorg aan gaan lopen bemoeien. Achterlijk.
[ Afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk daarstraks zeuren dat mijn merrie per se naar binnen wilde, terwijl ik nog aan het werk was. Maar haar 0 grams deken was een 500 grams deken geworden. Helemaal volgelopen met water. Zeiknat onder de deken. Dus met een rotgang zweetdekens opgelegd en in de auto gestapt. Eerst kattenbrokken halen. Route die normaal 10 minuten duurt ruim 30 minuten over gereden. Wil mijn gps me nog terug over de afgesloten weg sturen. Kom ik bij de Epplejeck, hebben ze bezoek van Lemieux. Kneiterdruk in de winkel, precies daar lopen waar ik moest zijn. Helemaal overprikkeld
Snoraly schreef:Vind die EJ daaro sowieso al overprikkelend Denise.
Ik vind het OV ook altijd ongemakkelijk maar ga ook gewoon zitten als er plek is hoor. Of dat je niet weet wat je moet doen als er ineens veel plek is, blijf je zitten (meestal wel) of verkas je toch naar een ander plekkie zodat je weer alleen zit? Waarom is dit een ongemakkelijk iets waar iedereen hetzelfde in staat ook?
Foaly schreef:Ongelooflijke pet peeve, maar mensen die bij het handwerken (haken, breien) alles 'wol' noemen in plaats van garen. Nee Gerda, die bol Royal van de Zeeman van 99 cent is geen wol, wol komt van een schaap en wat jij hebt is gewoon ordinaire acryl.
Zo.
Foaly schreef:Ongelooflijke pet peeve, maar mensen die bij het handwerken (haken, breien) alles 'wol' noemen in plaats van garen. Nee Gerda, die bol Royal van de Zeeman van 99 cent is geen wol, wol komt van een schaap en wat jij hebt is gewoon ordinaire acryl.
Zo.
Siggislief schreef:Ik weet niet hoe het zit vandaag met mijn verkoudheid.
Het is een welles-nietus gevoel, ene keer niks aan de hand, en de andere moment 'snot verkouden' gevoel.
Heb het ook al de hele dag kkoud gevoel, maar na een paar uurtjes slapen weer opgewarmd vanmorgen.
En eind middag een goed warm bad gehad, en nu weer kkoud..
Dat word vanavond/vannacht met een extra dekentje op bed.
denisesilver schreef:[Nieuwe ergernis wbt de nieuwe deken, het is de baby roze variant van paardenpraat tv
Berdien schreef:Al die verslaglegging van de rechtszaak van dat vermoorde jongetje, Gino. De ene na de andere nieuwsbron laat met een haast pervers genoegen horen hoe de dader erover verteld. Wat een verschrikking voor de nabestaanden. Waarom moet dat zo uitgebreid gehoord laten worden? Vertellen dát er verklaard is, is toch genoeg?
Berdien schreef:Al die verslaglegging van de rechtszaak van dat vermoorde jongetje, Gino. De ene na de andere nieuwsbron laat met een haast pervers genoegen horen hoe de dader erover verteld. Wat een verschrikking voor de nabestaanden. Waarom moet dat zo uitgebreid gehoord laten worden? Vertellen dát er verklaard is, is toch genoeg?
Alja schreef:TheNovelist schreef:Ik wil de limitid edition kaars van Hema halen voor mijn zus maar ik heb te weinig puntenze zijn helaas niet los te koop...
Hoeveel punten heb je nodig?