Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:16

Een huis vol speeltjes, mandjes, een balkon en weet ik niet wat. Maar wat is het állermooiste speelgoed? De was op het wasrek ^)

Afbeelding

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:18

Ik snap dat je je daaraan ergert. Wil je m'n adres? Er is nog wel ruimte voor die boef hier.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 17:40

Zorgpremie die weer flink stijgt aankomend jaar. Hoe dan? Klein mandje boodschappen voor 50 euro. Volle tank benzine is 80. Echt, niet leuk meer dit.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:16

Suzanne F. schreef:
Zorgpremie die weer flink stijgt aankomend jaar. Hoe dan? Klein mandje boodschappen voor 50 euro. Volle tank benzine is 80. Echt, niet leuk meer dit.

Nou echt he en de benzine gaat vanaf januari nog veel meer stijgen door accijns verhoging -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:18

Ineke2 schreef:
Suzanne F. schreef:

Nou echt he en de benzine gaat vanaf januari nog veel meer stijgen door accijns verhoging -O-

Ooh neeeee….. -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:27

Mijn verdoving is nog niet uitgewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 18:43

Berdien schreef:
Een huis vol speeltjes, mandjes, een balkon en weet ik niet wat. Maar wat is het állermooiste speelgoed? De was op het wasrek ^)

[ [url=m/BwWNAx.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

En de andere berichten stijging zorgverzekering en benzine wordt je depri van. -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:05

De hoofdpijn die niet weg gaat... en ben moe, maar moet zo nog weg over een uur..*Zucht

En dacht even een uurtje op dichte werk schoenen te gaan lopen,
alleen mijn enkel vond dat niet zo grappig en nu nog steeds niet.
(Ongeacht dat ik nu op blote voeten loop)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:47

Suzanne F. schreef:

En dan mooi weer spelen dat men iets wil doen aan de armoede in dit land..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 19:51

purny schreef:
Suzanne F. schreef:

En dan mooi weer spelen dat men iets wil doen aan de armoede in dit land..

Ze willen heel Nederland blut hebben.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:01

Bedankt voor de reacties op mijn vorige post!

Kleine update, ik ben in gesprek gegaan met een vertrouwenspersoon van werk zelf (en toevallig is zij ook van HR) en heb het incident aangegeven, aangezien de persoon waar ik normaal naartoe zou zijn geweest dus op vakantie.
Zij gaat komende maandag met hem in gesprek en dan laten we het eventjes rusten, totdat andere persoon weer terug is, dan kan ik haar inlichten hoe en wat (omdat zij mij ook had gevraagd haar direct in te schakelen wanneer er weer zoiets zou gebeuren) en dan gaan beide dames met elkaar in overleg welke vervolgstappen genomen gaan worden.

Ik ben inmiddels een klein beetje bang voor zijn reactie maandag, dus ik ga nog even mailen of zij dat gesprek in de middag wil voeren, omdat ik de middag vrij ben :') En dan zien we dinsdag wel de rest, dan heb ik mijn collega's (die er ook vanaf weten) om me heen en dat voelt toch wat veiliger ofzo.
Bizar toch eigenlijk dat je een onveilig gevoel krijgt van een collega... Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en maak ik me nu druk om niets.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:09

Berdien schreef:

[ [url=m/BwWNAx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij mag ook hier komen spelen… genoeg “grote broers” om zijn energie mee kwijt te komen die altijd in zijn voor grapjes.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:41

Haha hij heeft een ‘broer’ :D :D

Afbeelding
^) _O- _O-

De benzineprijzen stijgen nu al. 2.12 zag ik net. En dan moet er nog iets van 20 cent de liter bij? Hoe dan?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 20:54

Berdien schreef:

[ [url=m/MmsiQm.jpg]Afbeelding[/url] ]
^) _O- _O-

De benzineprijzen stijgen nu al. 2.12 zag ik net. En dan moet er nog iets van 20 cent de liter bij? Hoe dan?

Ik denk dat het dan interessant wordt iemand met een tankwagen naar Duitsland te sturen, daar een goedkoop tankstation te legen (en te betalen natuurlijk) en daarna met de buurt even je auto vullen :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:07

Kairos schreef:
Berdien schreef:

^) _O- _O-

Ik denk dat het dan interessant wordt iemand met een tankwagen naar Duitsland te sturen, daar een goedkoop tankstation te legen (en te betalen natuurlijk) en daarna met de buurt even je auto vullen :P

Je mag 240 liter in je auto vervoeren. Dus wat let je.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:19

Berdien schreef:

^) _O- _O-

Ik denk dat je kat ook van de benzine prijzen hoorde. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:27

Benzine prijs is echt niet leuk meer.

En dan was het met die baan van ja kan je lekker met de auto naar Gouda rijden. Met een inkomen onder het sociaal minimum. Wat dacht je ervan dat ik gewoon de trein pak daarvoor. 8)7

Als het goed is krijg je ov 100% en auto is maar iets van 0,21 de kilometer.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:29

_San87_ schreef:
Kairos schreef:

^) _O- _O-

Je mag 240 liter in je auto vervoeren. Dus wat let je.[/quote]
Ben bang dat in de toekomst het zelfs voor mij (Noord-Holland) rendabel wordt om dat te doen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:33

Mijn auto heeft een tank van 60 liter, eens uitrekenen of Duitsland uit kan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 21:42

@taartje
Ik heb op een andere manier problemen gehad met een collega.
Ik wil je sterkte wensen. Het vreet toch best aan je zoiets

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:16

hagelslag schreef:
@taartje
Ik heb op een andere manier problemen gehad met een collega.
Ik wil je sterkte wensen. Het vreet toch best aan je zoiets

Dankjewel!
In eerste instantie ga je toch aan jezelf twijfelen, totdat je erachter komt dat je niet alleen staat en het bij meer mensen (is) gebeurt. Gelukkig sta ik er dan ook niet alleen in, heb hele lieve collega's die me bijstaan en die me heel veel helpen met advies <3

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:19

Wat fijn dat ze het op het werk serieus nemen en ook in gesprek gaan met hem.
Ben toch wel benieuwd wat er uit komt. Gezien hij al eens is aangesproken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:20

Je twijfelt enorm aan jezelf.
Opzich "fijn" dat andere er ook al last van hebben gehad.
Dit was bij mij niet het geval ivm dat ik de enigste vrouw in het team ben

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:32

Ons team bestaat voornamelijk uit vrouwen (microbiologische analisten wereld) dus wat dat betreft wel fijn dat zij mijn gevoel begrijpen. De mannelijke manager vond dat ik het niet groter moest maken dan het is en wuifde het eigenlijk gewoon weg, maar ik zit wel met een onveilig gevoel opgescheept en ik kan hem niet heel makkelijk ontwijken (wat ik ook niet ga doen, zoals Marijke Helwegen zou zeggen "Lipjes getuit en borstjes vooruit" hem finaal negeren), maar het zal zeker voor ongemakkelijke situaties zorgen.
En ook dat ik gewoon een beetje bang ben voor zijn reactie op het gesprek, zeker omdat HR er nu ook vanaf weet en dit nog best wel eens flinke consequenties voor hem kan gaan hebben. Dat hij mij de schuld gaat geven van dit hele gedoe, terwijl hij de persoon is met de plaat voor z'n kop. Ook vanuit dat laatste bericht haal ik eruit dat hij of niet wil begrijpen of gewoon niet kan begrijpen wat voor impact dit gedrag heeft.
En ik vind het eigenlijk voor mezelf niet eens zo heel "erg" ofzo, maar meer voor de stagiaires die er nu zijn en die nog gaan komen die een stuk minder weerbaar zijn dan ik ben, want ik trek bij de juiste mensen m'n bek wel open. Maar als stagiaire ben je veel minder weerbaar, je bent immers nog niet gewend aan het bedrijfsleven en ook vaak nog een stuk jonger, zij durven misschien niet aan te geven wat er gebeurd is omdat ze misschien wel bang zijn niet serieus genomen te worden of misschien zelfs niet geloofd te worden. Dat vind ik gewoon een beetje eng. Want ja, nu zijn het nog "onschuldige" vragen om een drankje te doen buiten werktijd, maar wat als hij daar verder in gaat? Ik weet dat hij tegen meerdere (veel) jongere collega's heeft gezegd een oogje op ze te hebben en wel een relatie willen hebben met die meiden. Wat als hij ze echt gaat lastig vallen, onder druk zetten, manipuleren in dingen die ze helemaal niet willen. Wat dan?
Ik hoop dus ook echt dat ik nu de persoon ben die dat kan stoppen voor (toekomstige) collega's en stagiaires want ik wens dit gevoel niemand toe. Want ik ben gewoon echt een beetje bang voor maandag, dat hij de confrontatie met mij op gaat zoeken en compleet uit z'n plaat gaat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 22:40

Berdien schreef:
Mijn auto heeft een tank van 60 liter, eens uitrekenen of Duitsland uit kan.

Mijn tank is 50 liter maar deze week voor 15 cent minder per liter getankt.
Nu woon ik dicht aan de grens maar zeker de moeite waard.