Het is niet veel, maar die steeds veranderende regels, daar krijg ik echt een punthoofd van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:De overheid heeft besloten dat er rente betaald moet worden over de studieschuld.
Het is niet veel, maar die steeds veranderende regels, daar krijg ik echt een punthoofd van.
Fly_high schreef:Mijn vage zonnesteek-buikgriep-whatever-ziekte is waarschijnlijk toch dengue feverkrijg je van halfnaakt rondlopen zonder op muggen te letten ergens in een overstroomd monsoongebied.
Ik voel me alsof ik 80 ben ongeveerf*cking waardeloos
Nog antibioticakuur voor oorontsteking moeten halen, lekker zo'n vakantie... Inmiddels ben ik wel bijna vergeten dat ik nog verzwikte enkel hoor te hebben
_San87_ schreef:De overheid heeft besloten dat er rente betaald moet worden over de studieschuld.
Kana schreef:_San87_ schreef:De overheid heeft besloten dat er rente betaald moet worden over de studieschuld.
Hier scheelt het heel wat helaas.![]()
Gelukkig vorige maand wel via DUO een flink deel schuld laten kwijtschelden. Maar alsnog balen van die rente.
fjordjes schreef:Die pleuris herrie van die klote F35 straaljagers. Ze zijn testvluchten aan het doen om te meten voor de hoeveelheid geluid want ze willen in de toekomst weer gaan vliegen op de vredepeel. Maar dan vliegen ze over mijn huis heen en de start/landingsbaan zit op een gooi bij stal, zit je daar ook constant in de herrie. Hoop dat het niet doorgaat want van 1 of 2 wordt je al niet blij laat staan als ze dit de hele dag doen.
Bullebeest schreef:fjordjes schreef:Die pleuris herrie van die klote F35 straaljagers. Ze zijn testvluchten aan het doen om te meten voor de hoeveelheid geluid want ze willen in de toekomst weer gaan vliegen op de vredepeel. Maar dan vliegen ze over mijn huis heen en de start/landingsbaan zit op een gooi bij stal, zit je daar ook constant in de herrie. Hoop dat het niet doorgaat want van 1 of 2 wordt je al niet blij laat staan als ze dit de hele dag doen.
Damn zo ontzettend jaloers. Ik vind het juist prachtig. Zou heerlijk klaar zitten met mn fotocamera. Vroeger woonde ik in het laagvlieggebied waar ze elke dinsdagavond vlogen. Ook door de geluidsbarrière heen. Heerlijk geluid.
nicole_floor schreef:Collega die vandaag mijn werk ging 'afpakken' omdat ik haar aansprak op iets. Nu doet ze dit wel vaker, maar dan doet ze het stiekem. Ze zorgt altijd dat ze begint met werken als wij aan de koffie pauze zitten. Dan gaat ze achter de computer zitten waar wij zijn ingelogd en pakt ze het werk van ons wat voor die computer staat. Maar nu deed ze het dus omdat ze er niet mee eens was omdat ik haar ergens terecht op aansprak. En nu weet ik niet of heel hard moet lachen of moet koken van woede.
Zebrastreep schreef:nicole_floor schreef:Collega die vandaag mijn werk ging 'afpakken' omdat ik haar aansprak op iets. Nu doet ze dit wel vaker, maar dan doet ze het stiekem. Ze zorgt altijd dat ze begint met werken als wij aan de koffie pauze zitten. Dan gaat ze achter de computer zitten waar wij zijn ingelogd en pakt ze het werk van ons wat voor die computer staat. Maar nu deed ze het dus omdat ze er niet mee eens was omdat ik haar ergens terecht op aansprak. En nu weet ik niet of heel hard moet lachen of moet koken van woede.
Hebben jullie geen vergrendeling op de computer? Op mijn werk is het haast al onmogelijk dat iemand in mijn naam bijvoorbeeld gaat rapporteren.
MarlindeRooz schreef:Hier al gekeken? https://www.scribbr.nl/statistiek/meetniveaus/
Leeftijd lijkt mij interval omdat iemand inderdaad jonger kan zijn dan 0. Maar op deze site staat hij weer bij ratio. Dus het lijkt mij eentje waarvan er meerdere antwoorden goed zijn.
Zelf zou ik mijn docent even snel mailen.