Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 08:28

Ik vind er eerlijk gezegd niet veel raars aan en ik ben nogal kritisch al zeg ik het zelf. Wat Pien zegt, prima om nog een keer af te spreken, maar niks vasts en dit weekend lukt dus niet.
Ik vind jou eerlijk gezegd wat overdreven en overtrokken reageren. En nogmaals, laat gaan dan. Blijkbaar reageert hij niet zoals je wilt, nou dan zijn jullie geen match. Let go, next.

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 08:40

Dat deel ik wel met jullie. Gewoon het bij jezelf laten. Deze meneer past niet bij de verwachtingen die je hebt van een date. Dan kies je gewoon voor jezelf en heeft hij pech gehad.

Ik heb vorige maand gedate met een man waar het mee klikte maar hij heeft de kinderen heel veel omdat z'n ex haar nieuwe huis aan het verbouwen is. Dus ik miste ook doortastendheid. Dat heb ik kenbaar gemaakt en gezegd van dit werkt voor mij niet. Vond ie jammer maar hij snapte het. We appen soms nog even over de voetbalclub maar ik neem zelf geen initiatief meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 10:30

Ik denk dat wanneer je 'Ah leuk, have fun!' Had gestuurd, je een heel ander verloop van het gesprek had gekregen.

Verder denk ik alleen maar; match de energie van degene waarmee je appt. Af en toe kan je er best wat in steken aan initiatief om te polsen of er wat terug komt en zo niet, dan niet. Je hebt ook een eigen leven.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 11:12

Ik merk gewoon aan mijzelf dat ik echt even niet aardig ben. Ik reageer kortaf. Dus ik laat Tinder maar weer even links liggen.

Komt door persoonlijke omstandigheden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 11:38

Iedereen is anders en je kent de dynamiek van het contact niet. Als ik iemand app, of dat nou familie, vrienden, dates zijn en vraag of ze zin hebben om op een specifieke datum iets te gaan doen of als ik datums opperen en het enige wat ik terug krijg is: ik kan niet of ik kan niet want.
Dan ga ik daarna echt geen initiatief meer tonen hoor, hoe moeilijk is het om terug te appen, ah dan kan ik niet maar ik kijk straks even in de agenda wanneer ik wel kan.

Even goede vrienden maar ik match energie, als de andere geen moeite doet om met een alternatief te komen dan laat gaan. Genoeg andere leuke mensen om wel energie in te steken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 12:06

Ja eens maar ligt er ook aan hoe goed je iemand kent. Ik kan als ik heel druk ben op werk ook weleens kortaf reageren. Omdat ik toch iets wil sturen maar geen tijd heb voor een lang antwoord. Ik vind een appje lang onbeantwoord laten ook niet netjes dus dan antwoord ik wel maar kort.
Het is sowieso moeilijk met geschreven tekst. Kan heel anders overkomen dan je bedoelt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 12:49

Suzanne F. schreef:
Ja eens maar ligt er ook aan hoe goed je iemand kent. Ik kan als ik heel druk ben op werk ook weleens kortaf reageren. Omdat ik toch iets wil sturen maar geen tijd heb voor een lang antwoord. Ik vind een appje lang onbeantwoord laten ook niet netjes dus dan antwoord ik wel maar kort.
Het is sowieso moeilijk met geschreven tekst. Kan heel anders overkomen dan je bedoelt.

Dat sowieso.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 19:53

Op zulke momenten zeg ik meestal 'daar kom ik later even op terug' of 'reageer later uitgebreider'. Naar vrienden, familie, dates, iedereen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 20:15

Ja ik doe dat ook altijd

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-25 20:53

F_Orumster schreef:
Op zulke momenten zeg ik meestal 'daar kom ik later even op terug' of 'reageer later uitgebreider'. Naar vrienden, familie, dates, iedereen.

Als ik dat ook niet vergeet om te doen dan zou dit wel netjes zijn

Realiseer me dat ik m'n nichtje ook al weer een week vergeten ben op WhatsApp. Gelukkig is zij net zo :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 17:32

Bijzonder weer. Was aan het swipen, iemand had me geliked maar amper profiel tekst, wel 2 gezicht foto’s. Dus geliked en hij berichtte me meteen. 2e zin was, “oh je hebt een relatie”.
Daarna meteen: ‘ik ben getrouwd, is dat een probleem?’

Ik wilde wat typen en toen was de chat ineens leeg :Y) (ik heb een hekel aan vreemdgangers en dat staat dus ook in mijn profiel, dat had ie ws gevonden :') )

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 19:57

Ik denk nog steeds dat Feeld wel goed bij je past. Wat meer gelijkgestemden en koppeling naar het account van partner. Zo weet je dat het geen vreemdganger is. Op de traditioneler apps is het toch net wat anders

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:02

Heb ik gehad, maar die app loopt telkens vast en dat vind ik echt onwijs irritant.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:08

Dat herken ik niet eigenlijk

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:12

Heb hem vaker verwijderd en een nieuwe (versie?) erop gezet, maar telkens weer die irritante ‘balletjes’ dat ie aan het laden is. Keertje niet erg, maar na elke keer swipen of wisselen met een chat was je daarmee zoveel tijd kwijt met ‘niks doen’, dat het alleen maar frustreerde, haha.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:13

Maar feelds is toch meer een app voor mensen met een watnuh, andere voorkeur?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:18

Er is meer ruimte voor andere voorkeuren, bdsm, niet monogaam, mensen die trio aanvulling zoeken, maar ook gewoon hetero voor af en toe of gewoon voor relatie.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 20:23

Neehoor. Gewoon meer gericht op seks. En das precies wat ik zoek: puur seks.

Voorheen had ik sekspartners, waar ik ook bleef slapen bijvoorbeeld. Das nu niet de bedoeling.

Stellen kan ook, maar daar zouden we dan samen mee afspreken. Of lekker mee naar de club gaan, dat zie je idd ook meer op feeld.

Mijn vriend had die app ook uitgespeeld, maar in september komt er weer een nieuwe lichting _O-

Zal hem weer eens downloaden tegen die tijd, thanks voor reminder ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 21:19

Hahaha heerlijk, ik kan dat niet zo goed, puur seks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 21:29

Ik ook niet. Ik voel me echt zelden aangetrokken tot iemand dus om iemand te ontmoeten waarbij ik zodanig in katzwijm val dat ik daar meteen seks mee wil hebben komt eigenlijk niet voor. En zeker niet van een foto. Dan moet het wel zo’n stud zijn. Maar die zitten niet op datingsites over het algemeen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 21:35

Tja verschillende vormen hoor. In een club idd puur seks, maar toen was ik nog single. Was wel veel makkelijker trouwens. Nu gaan we samen weer vaker (afgelopen maand 2 x geweest maar de BDSM avond is juist niet voor swingers dus andere insteek). Nodigen we iemand thuis uit, wil ik toch meer een soort connectie opbouwen omdat we dit vaker zouden willen. Ben niet zo van de ONS.

Nu op Tinder ook aan het chatten met iemand die wel wilde aansluiten (man, die zoeken we niet) maar ‘1 op 1 kan ook wel leuk zijn’. Tja, daar doe ik het niet voor (heb ik terug geschreven)
Alles wat ie schreef viel verkeerd, maar ik ben ongesteld, moe en heb koppijn dus heb die chat maar ff gelaten :Y) :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 21:49

Ik kan dat ook niet. Ik kan seks en gevoel ook niet loskoppelen. Dus seks voor de lust kan ik niet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 22:15

Ik kan het wel loskoppelen, maar ik kan niet goed 'plat' afspreken voor seks. Het moet beginnen als leuke date.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 22:18

F_Orumster schreef:
Ik kan het wel loskoppelen, maar ik kan niet goed 'plat' afspreken voor seks. Het moet beginnen als leuke date.

Idem hier, heb niet snel dat ik gewoon gewoon erbovenop spring zegmaar :+

Moet het wel leuk zijn en goed voelen :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-25 22:29

Precies, maar daarom chat ik in verhouding lang. Mijn vriend zal eerst een terrasje pakken. Ik heb daar juist geen tijd/zin in. Klets liever met meerderen tegelijk en filter zo wel.