Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:28

Ik vind er eerlijk gezegd niet veel raars aan en ik ben nogal kritisch al zeg ik het zelf. Wat Pien zegt, prima om nog een keer af te spreken, maar niks vasts en dit weekend lukt dus niet.
Ik vind jou eerlijk gezegd wat overdreven en overtrokken reageren. En nogmaals, laat gaan dan. Blijkbaar reageert hij niet zoals je wilt, nou dan zijn jullie geen match. Let go, next.

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:40

Dat deel ik wel met jullie. Gewoon het bij jezelf laten. Deze meneer past niet bij de verwachtingen die je hebt van een date. Dan kies je gewoon voor jezelf en heeft hij pech gehad.

Ik heb vorige maand gedate met een man waar het mee klikte maar hij heeft de kinderen heel veel omdat z'n ex haar nieuwe huis aan het verbouwen is. Dus ik miste ook doortastendheid. Dat heb ik kenbaar gemaakt en gezegd van dit werkt voor mij niet. Vond ie jammer maar hij snapte het. We appen soms nog even over de voetbalclub maar ik neem zelf geen initiatief meer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:30

Ik denk dat wanneer je 'Ah leuk, have fun!' Had gestuurd, je een heel ander verloop van het gesprek had gekregen.

Verder denk ik alleen maar; match de energie van degene waarmee je appt. Af en toe kan je er best wat in steken aan initiatief om te polsen of er wat terug komt en zo niet, dan niet. Je hebt ook een eigen leven.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:12

Ik merk gewoon aan mijzelf dat ik echt even niet aardig ben. Ik reageer kortaf. Dus ik laat Tinder maar weer even links liggen.

Komt door persoonlijke omstandigheden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:38

Iedereen is anders en je kent de dynamiek van het contact niet. Als ik iemand app, of dat nou familie, vrienden, dates zijn en vraag of ze zin hebben om op een specifieke datum iets te gaan doen of als ik datums opperen en het enige wat ik terug krijg is: ik kan niet of ik kan niet want.
Dan ga ik daarna echt geen initiatief meer tonen hoor, hoe moeilijk is het om terug te appen, ah dan kan ik niet maar ik kijk straks even in de agenda wanneer ik wel kan.

Even goede vrienden maar ik match energie, als de andere geen moeite doet om met een alternatief te komen dan laat gaan. Genoeg andere leuke mensen om wel energie in te steken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:06

Ja eens maar ligt er ook aan hoe goed je iemand kent. Ik kan als ik heel druk ben op werk ook weleens kortaf reageren. Omdat ik toch iets wil sturen maar geen tijd heb voor een lang antwoord. Ik vind een appje lang onbeantwoord laten ook niet netjes dus dan antwoord ik wel maar kort.
Het is sowieso moeilijk met geschreven tekst. Kan heel anders overkomen dan je bedoelt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:49

Suzanne F. schreef:
Ja eens maar ligt er ook aan hoe goed je iemand kent. Ik kan als ik heel druk ben op werk ook weleens kortaf reageren. Omdat ik toch iets wil sturen maar geen tijd heb voor een lang antwoord. Ik vind een appje lang onbeantwoord laten ook niet netjes dus dan antwoord ik wel maar kort.
Het is sowieso moeilijk met geschreven tekst. Kan heel anders overkomen dan je bedoelt.

Dat sowieso.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Op zulke momenten zeg ik meestal 'daar kom ik later even op terug' of 'reageer later uitgebreider'. Naar vrienden, familie, dates, iedereen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:15

Ja ik doe dat ook altijd

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:53

F_Orumster schreef:
Op zulke momenten zeg ik meestal 'daar kom ik later even op terug' of 'reageer later uitgebreider'. Naar vrienden, familie, dates, iedereen.

Als ik dat ook niet vergeet om te doen dan zou dit wel netjes zijn

Realiseer me dat ik m'n nichtje ook al weer een week vergeten ben op WhatsApp. Gelukkig is zij net zo :')