Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Baby, peuter, tiener, in welk stadium ook, ik zou ze niet blieven in een relatie. Ik ben veel te gehecht aan mijn eigen bubbel, privacy, me time.. ik zie niet in hoe dat kan als er een vorm van nageslacht is. Misschien heel egoïstisch, maar mijn leven en mijn keuzes.
Nou scheelt het een hoop dat mijn vriend ook absoluut geen kinderwens heeft. Maar ik ben meer uitgesproken dan hij. In eigenlijk alles.
Mars schreef:Eens!
Plus er zit nog een ex aan vast. Vakanties, feestdagen, verjaardagen, allemaal van die dingen waar je weer compromis in moet vinden wie wanneer het jong moet/mag.
Ook niks voor mij
Sherivey schreef:In restaurant, naast ons gezin met 2 koters. Zijn al een poos uitgegeten. Kinderen gaan zich vervelen en gaan krijsen en rondspringen.
Rot gewoon op naar huis met die koters.
VuurVleugels schreef:Een door de mens (kerk) opgelegde norm. Groot verschil met de natuur
Tancreda4 schreef:VuurVleugels schreef:Een door de mens (kerk) opgelegde norm. Groot verschil met de natuur
Natuur is er ook alleen maar op ingesteld voor survival en reproductie. Dus komt niet alleen van de kerk. Biologisch gezien moet je wel reproduceren..
Gelukkig zijn we als mens een stukje verder ontwikkeld dat we ook inzien dat het niet perse hoeft.