Heel vroeger heb ik ooit de tip gekregen 7up van de en huisarts. Schijnt een zuiverende werking te hebben op je darmen.
Kon door de blauw alg bijna niks binnen houden. Maar 7up en droge kaakjes (maria bisque).
miereneter
Geplaatst: 23-04-22 20:23
Toch uitkijken met cola bij misselijkheid en diarree. Het helpt zeker niet altijd en soms zelfs averechts. Ik dacht ook dat cola zou hebben toen ik norovirus had (de 'buikgriep') maar dat pakte niet zo goed uit.
Probeer wel vocht binnen te krijgen, via een ORS voor aanvullende suikeres en zouten, ook al kots je het weer uit. Je houdt altijd iets meer binnen dan eruit gaat en je voorkomt uitdroging.
Beterschap Britta31!
Bnet
Geplaatst: 23-04-22 20:28
Oef nee, bij ook diarree erbij zou ik geen cola nemen! Mijn eerdere post was echt gebaseerd op de misselijkheid en dan soms, wil het de scherpe randjes wel eens eraf halen. Sowieso bij diarree zou ik de koolzuur links laten liggen, koolzuur soms best pittig op je darmen.
En dan zou ik zelf toch aan de bouillon, water en de droge kaakjes/crackers.
Marcella
Geplaatst: 23-04-22 20:33
Dat ORS heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat is er nog sneller eruit dan het binnen komt.
Britta31
Ik lig ook nog steeds plat. Vanochtend maat rondje huisartsenpost gehad, antibiotica gekregen dus hopelijk nu wel snel beter maar voor nu voel ik me juist beroerder.
chanicha
Geplaatst: 23-04-22 20:50
Een sportdrank zoals Aquarius helpt ook, dat advies kreeg ik van de mdl arts.
Net op de bank viel ik bijna in slaap. Nu in bed, klaar wakker.
Myfairytale
Geplaatst: 24-04-22 00:17
Telpeva schreef:
Net op de bank viel ik bijna in slaap. Nu in bed, klaar wakker.
Hier idem. Gaat weer leuk nachtje worden.
CupCakes_
Geplaatst: 24-04-22 04:08
Gisterenavond mijn enkel dubbel geklapt, even pijnlijk maar daarna geen last van. Word ik nu wakker met een hele dikke enkel die ik amper kan bewegen en op kan staan
LaPluche
Geplaatst: 24-04-22 05:40
Ik wil helemaal niet wakker zijn op dit tijdstip, op een zondag....
Gisteravond een late dienst gehad en nu alweer vanaf 7 uur aan het werk tot 15 uur Waarom heb ik ook alweer ja gezegd op een vroege dienst na een late dienst
Een flatgenoot die het leuk vond vannacht rond 5 uur heel veel lawaai te maken ( schreeuwen, overduidelijk ladderzat etc ). Fijn, ik dacht te kunnen genieten van mijn vrije dagen mjah niet echt zo.
Mensen die te laat komen en dat niet even laten weten.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-04-22 10:24
Telpeva schreef:
Mijn koffiezetapparaat is stuk. Geen koffie
Update Hoofdpijn Ik wil een nieuwe, nu!
Bedankt nog het meedenken, vind ik lief! Hij lekt helaas water, de laatste 3x dat ik koffie wou zetten stond hij elke keer in een plas water, elke keer schoongemaakt maar hij lekte net zo hard weer verder. Dat vind ik geen prettig idee, weet niet of dat nog veilig is ivm stroom, ik gebruik hem liever gewoon niet meer. Straks even kijken waar ik een nieuwe ga scoren, ik dacht ik kijk het even aan... Maar nee, ik wil koffie. Nu. De oploskoffie die ik nu heb is ook maar zo-zo
Echte 1st world problems dit
MarlindeRooz
Geplaatst: 24-04-22 10:28
Inmiddels al een half uur te laat.
Wil je dan een hondenoppas of niet. Heb serieus veel aanvragen voor ze afgezegd en dan kom je zo laat.
Oh en als ze niet op komen dagen word ik echt boos, heb serieus een dagje wat leuks doen met m’n vriend afgezegd omdat zij alleen vanmorgen konden kennismaken.