Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Nou ik ben in de supermarkt ook niet zo braaf. Ik heb gewoon mondkapjes in de auto liggen en die doe ik dan op. Die ik op school draag, draag ik wel de gehele dag maar was ik wel iedere dag.
M’n vriend is net getest en bijna direct negatieve uitslag met de antigeen test.. hoezo mag je hier geen keuze in maken of je een pcr test wil doen?
Wij moeten zelf de hele week al zelftesten en dan heb je klachten wordt je als nog met een antigeen test getest.
Cer schreef:Citaat:Je zit er wel telkens met je handen aan
Maar daar zit in principe ook geen virus aan? ik ben niet ziek... dat zou dan alleen via iets anders aan mn handen moeten komen..
mag schreef:lenaa_tje schreef:Nou ik ben in de supermarkt ook niet zo braaf. Ik heb gewoon mondkapjes in de auto liggen en die doe ik dan op. Die ik op school draag, draag ik wel de gehele dag maar was ik wel iedere dag.
M’n vriend is net getest en bijna direct negatieve uitslag met de antigeen test.. hoezo mag je hier geen keuze in maken of je een pcr test wil doen?
Wij moeten zelf de hele week al zelftesten en dan heb je klachten wordt je als nog met een antigeen test getest.
Is GGD meer gaan testen met antigeen? Zoontje afgelopen week ook met antigeen getest terwijl we op dezelfde locatie al veel vaker geweest zijn en altijd pcr.
Maranta schreef:Enig idee hoe vaak je ongemerkt aan je gezicht zit?