Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:_Nadia_ schreef:Gewoon doen ja. Wij verkopen de meeste Kerst items in Januari en Augustus, heel vreemd.
Zomerkleding doet het ook altijd wel goed in de winter omdat mensen op vakantie gaan en de winkels natuurlijk geen zomerkleding meer hebben. Ik heb regelmatig zomerkleding gekocht in November omdat we in December naar een warmere plek gingen en kinderen huis hun kleding gegroeid waren.
Dat. Of men besluit te scheiden en garderobe wordt gesplitst en dan moet er een extra Zwembroek bij, extra pyjama etc. Is ook de reden dat nauwelijks gedragen kinderkleding op vinted staat. Dubbele Kleerkast = helft minder dragen!
pmarena schreef:Oh daar heb ik nooit zo bij stilgestaan eigenlijk. Ging er gewoon vanuit dat het vaak net als hier zou zijn: iets dat gewoon is blijven liggen omdat er andere favorieten waren.
pmarena schreef:Ik koop altijd veel vooruit zodat ik kan shoppen in eigen voorraad zeg maar
Vind dat erg fijn want als je dan iets groters nodig hebt, dan grijp je niet mis en hoef je niet helemaal in de stress bij winkels te gaan zoeken.
Django_Mette schreef:Ik heb er een shirtje op staan voor 7,50. Krijg ik een reactie:
Kan je nog wat veranderen qua prijs want de verzendkosten komen er nog bovenop.
Meid die zijn 1.50 waar heb je het over
Tancreda4 schreef:Ik lees al even mee. Nog niets verkocht, en ook niet super veel gekocht. Inmiddels een boek, en net mijn 2e paar schoenen. Ik ben benieuwd!
Twee vraagjes:
Doen jullie altijd bieden? (Goed uitziende schoenen voor 5 euro vind ik bieden echt onzinnig)
Als je direct koopt, doen jullie dan ook nog even een getypt berichtje? Ik vind het zo suf op een knop drukken, betalen, zonder interactie, al is het ook wel weer super fijn, handig en snel
Tancreda4 schreef:Ik lees al even mee. Nog niets verkocht, en ook niet super veel gekocht. Inmiddels een boek, en net mijn 2e paar schoenen. Ik ben benieuwd!
Twee vraagjes:
Doen jullie altijd bieden? (Goed uitziende schoenen voor 5 euro vind ik bieden echt onzinnig)
Als je direct koopt, doen jullie dan ook nog even een getypt berichtje? Ik vind het zo suf op een knop drukken, betalen, zonder interactie, al is het ook wel weer super fijn, handig en snel