Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 18:39

Ik vind dat je dat ook echt niet kan maken. Komaan, daar zijn die paden toch helemaal niet voor.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 18:40

Die vrouw heeft helemaal gelijk, op fietspaden hoor je toch te hinkelen :)) :')

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 18:43

Je hoort op de stoep te fietsen!
(althans, bij ons in het dorp lijkt het daar wel op)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:01

Wie fietst er nou ook op het fietspad? Mijn god, je hoort gewoon op de snelweg hoor!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:08

Een vier... een vier voor internationaal en europees recht |(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:24

Sterkte voor wie het kan gebruiken :knuffel:

Ik ben ontzettend moe en moet nog studeren... Schop onder mijn kont ik ga er nu echt aan beginnen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:40

Vandaag op de groep aan de kinderen verteld dat ik weg ga. Hun reactie kwam zo hard binnen dat ik daar bijna heb staan janken. Nu ben ik momenteel al een emotioneel ei, omdat ik geestelijk helemaal op ben (iets met heel sukkelig sinds het begin van dit jaar geen verlof hebben opgenomen wat ik normaal wel doe en ook nodig heb), maar dat maakte het niet beter. Zelfs op mijn oude werk waar ik bijna 4 jaar die groep gedraaid heb, was het niet zo emotioneel als nu. Het is echt mijn groep, en zijn mijn kindjes (al geef ik ze aan het eind van de dag gewoon aan de ouders mee). Van de groepen waar ik tot nu toe mee gewerkt heb, ga ik deze groep echt het hardste missen |( .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:50

Dat de diplomering precies op een datum valt dat we ook op vakantie zijn. Wel in Nederland hoor , maar baal dat mijn ouders er dus niet bij zijn... En dan te bedenken dat dit in 2017 ook zou gaan gebeuren door een bruiloft. Eerst boeide het mij niet zo heel erg maar dan nu toch wel weer. Ik ga zelf wel eerder terug vakantie omdat ik er wel bij wil zijn. Mijn moeder vindt dat ik wel kan wachten tot in september , maar dat wil ik zelf niet omdat ik in juli al begin met werken en dan mijn diploma juist wil hebben.

Maar vervelende is dat ik het al gezegd heb toen mijn moeder ging boeken dat dat niet kon. Mijn moeder gaat dan eigenwijs lopen doen en zich houden aan de vakantie data van het noorden. En dan boos worden dat mijn school afwijkt. Ja uh dat is het MBO die mogen dat zelf bepalen.

Maar goed ik heb mijn beste vriendin al meegevraagd. Hoop ik dat haar diplomering niet valt op dezelfde dag als de mijne. Vindt het prima hoor met mijn klas , maar vindt het ook wel leuk om iemand mee te hebben. Anders ben ik daar ook maar zo alleen -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-21 19:56

Wat banketstaaf van je ouders :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 19:56

Mogen diplomauitreikingen dan alweer? Mijn propedeuseuitreiking is afgezegd -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:00

Wat ik begreep ik dat die van ons op school in juli wel door zou gaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:09

xPabloBokt schreef:
Wat banketstaaf van je ouders :(:)

Ik snap wel hoor dat ze op vakantie gaan , ik ga zelf ook wel een paar dagen mee. Mijn moeder gaat zich meestal nog wel schuldig voelen. Ik zei al dat ik nu wel een heel leuk en groot cadeau verwacht als goedmaker :D. Ach en zelf plan ik dan een dagje mountainbiken op de Veluwe in. Mijn beste vriendin krijgt die week ook haar diploma , dus dan gaan we het gewoon samen vieren. Mijn moeder probeerde zich al goed te praten door te zeggen ja maar , ik vond je middelbare school diploma wel heel erg belangrijk omdat dat je eerste diploma was. Ik zei al nou ik ben meer trots op dit Diploma dan op mijn paardenhouderij diploma daar had ik dus helemaal niks mee :') Was toen blij dat dat achter de rug was.

@[***]

Het staat ook nog niet vast , het gaat ook pas om de maand juli. Maar voor hetzelfde geld mag ik dus niemand meenemen , die kans zit er inderdaad nog in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 20:49

Ik duim voor je dat het doorgaat! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 21:13

Thuiskomen na 4 dagen bij vriendje. En direct herrie bij de buren. Was juist eindelijk bijgeslapen na 3 nachten geluidsoverlast dit weekend. -O-

Edit: ze zijn dus binnen aan het basketballen :roll:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:37

Waarschijnlijk nu dan echt afscheid nemen van mijn oma dit weekend. Ze ligt alleen nog maar in bed en doet verder helemaal niks meer en is gestopt met eten en drinken. Morgen gaan ze bespreken en aan haar vragen of de palliatieve sedatie gaat worden ingezet. Als ze daarop ja zegt verwachten we dat het snel zou gaan....

Ik zei nog tegen een collega vorige week dat ik dit al aan voelde komen deze week. Ik sta er 100% achter ze lijd nu zo momenteel het is niet leuk om aan te zien en voor haar al helemaal niet om zich zo ziek te moeten voelen. Ik hoop dat ze ja zegt en nu eraan toegeeft... Ik gun haar zo dat ze rust heeft en pijnvrij gaat zijn.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:41

Zebrastreep schreef:
Waarschijnlijk nu dan echt afscheid nemen van mijn oma dit weekend. Ze ligt alleen nog maar in bed en doet verder helemaal niks meer en is gestopt met eten en drinken. Morgen gaan ze bespreken en aan haar vragen of de palliatieve sedatie gaat worden ingezet. Als ze daarop ja zegt verwachten we dat het snel zou gaan....

Ik zei nog tegen een collega vorige week dat ik dit al aan voelde komen deze week. Ik sta er 100% achter ze lijd nu zo momenteel het is niet leuk om aan te zien en voor haar al helemaal niet om zich zo ziek te moeten voelen. Ik hoop dat ze ja zegt en nu eraan toegeeft... Ik gun haar zo dat ze rust heeft en pijnvrij gaat zijn.

Ahh wat heftig! :(:)

Sterkte voor jullie.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 22:45

Zebrastreep schreef:

Sterkte, wat heftig zeg :knuffel:

Ik voel me gewoon nog ZO rot over die 4. Mijn eerste onvoldoende in vier jaar ofzo. En dan heb ik morgen een fiscaal recht tentamen en ik ben helemaal over de zeik want ik heb zo sterk het gevoel dat ik het ga verknallen ;(

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:04

Aan dat ik er nooit uit leer dat ik alles uitstel.
2 weken tijd gehad om te studeren voor de enige toets dit tremester van biotechnieken, wanneer begin ik?
Juist ja. Om 22:30 de avond ervoor. Potverdikke |o

Grootste “ding” is dat ik wss nog altijd belachelijk hoge punten haal. Heel leuk maar zo leer ik het dus niet af :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:05

Ik moet morgen naar de kaakchirurg.
Maar ik wil helemaal niet.
Zit nu flink te stressen maar eigenlijk moet ik zo slapen.
Maar slapen gaat niet lukken denk ik

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:09

Sterkte met je oma Zebrastreep!

Lestrange als dat je 1e onvoldoende is in 4 jaar, dan vind ik dat je het echt, maar dan ook ècht verrekte goed doet! En het is maar een 4, niet eens een 1 of een 2! Daar mag je imo juist kei en kei trots op zijn <3

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:17

Sterkte Zebrastreep... :knuffel:

Hier ging één van de brandalarmen in de gang net zonder reden af. Kotbaas heeft nieuwe laten zetten en ze werken blijkbaar dus echt geweldig. Bedankt voor de gehoorschade, een luid brandalarm kan onze galmende gang wel gebruiken. :+ Nu moet ik niet klagen want als één van de brandalarmen aan het plafond afgaat heb ik een groter probleem, deze hing gelukkig nog aan de muur. :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:30

jumpyhorse schreef:
Aan dat ik er nooit uit leer dat ik alles uitstel.
2 weken tijd gehad om te studeren voor de enige toets dit tremester van biotechnieken, wanneer begin ik?
Juist ja. Om 22:30 de avond ervoor. Potverdikke |o

Grootste “ding” is dat ik wss nog altijd belachelijk hoge punten haal. Heel leuk maar zo leer ik het dus niet af :')

Het is onderzocht en het blijkt dat veel uitstellers zichzelf idd saboteren om allerlei redenen maar anderzijds heel goed weten dat het dan ook nog gewoon lukt (of de grens opzoeken van wat nog net kan). Heel herkenbaar en zeer frustrerend. Het goede nieuws is dat het dan idd vaak ook gewoon lukt.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:36

Dat ik vandaag, na een week thuis door stress, weer wat heb gewerkt en nu wakker lig over morgen -O-
En dat terwijl ik in overleg met mijn leidinggevende gewoon mag kijken of werken wel/niet lukt en als het wel lukt of dit voor een uurtje of voor 4 uur is.
Maar ik spreek morgen vast weer collega's. Dat vind ik stomgenoeg erg spannend. En dat voor iemand die heel makkelijk contact met mensen maakt.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:37

Sterkte Kookaburra! Volg je gevoel en doe rustig aan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-21 23:39

De buren die 200 meter verder op een feestje hebben ofzo, ik kan alles horen.