Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:12

Had je al een kaart gestuurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:31

Robijntjah schreef:
Mensen :+

Same :+

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:46

Yup via greetz

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:28

Ik erger mij echt aan zeker de helft van de bevolking hier. Werkelijk waar, wát een instelling. Action bomvol, hema bomvol, schiphol jaja bomvol.

Echt waar hoor, de gene die nu in een vliegstappen, hoeven van mij nooit meer terug te komen. Stelletje ras-egoïsten. BAH

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:41

DiscoDipp schreef:
Ik erger mij echt aan zeker de helft van de bevolking hier. Werkelijk waar, wát een instelling. Action bomvol, hema bomvol, schiphol jaja bomvol.

Echt waar hoor, de gene die nu in een vliegstappen, hoeven van mij nooit meer terug te komen. Stelletje ras-egoïsten. BAH

Ik las als reden van iemand die ze interviewden ja maar hier is de motorolie maar 3,49 en bij het tankstation het dubbele dat is te goedkoop :') wel een slecht geformuleerd excuus

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:46

Trage service van Petsplace. Ik loop nu vertraging op van een vrij belangrijk pakketje door een fout van hen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:49

Buikkrampen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:49

Aan mijn eigen lijf

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:53

Grrr vandaag een nieuw shirtje aan gedaan en er zitten nu al de welbekende gaatjes in....

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:11

DiscoDipp schreef:

Waarin? :')

Mjah vakantie is niet goed te praten, echter zijn er nog wel meer redenen om wel te reizen.

Zeg ik thuis vanaf mijn bank waar ik mij heel erg rot zit te voelen. Ik ga maar vroeg naar bed vanavond. Morgen tot laat les zucht. Hoop maar op een leuke les.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:17

Aan de meid die mij '' Karen'' noemde omdat ik het niet normaal vond dat iemand in een Facebookgroep vroeg om een thuiskapper. Hoe moeilijk is het om 5 weken niet naar de kapper te gaan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:18

Dat een bewoonster even op een spierknoop drukte in mijn schouder.

Het erge is dat deze bewoner 30 cm kleiner is als ik :') Maar wel 10x sterker is als ik.

Met daarna de 'ik hou van jou' en ' ik ben lief hoor' erachter aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:19

Nathalie18x schreef:
Aan de meid die mij '' Karen'' noemde omdat ik het niet normaal vond dat iemand in een Facebookgroep vroeg om een thuiskapper. Hoe moeilijk is het om 5 weken niet naar de kapper te gaan?

Zij is juist een Karen :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:25

Ineke2 schreef:
DiscoDipp schreef:

Waarin? :')

Mjah vakantie is niet goed te praten, echter zijn er nog wel meer redenen om wel te reizen.

Zeg ik thuis vanaf mijn bank waar ik mij heel erg rot zit te voelen. Ik ga maar vroeg naar bed vanavond. Morgen tot laat les zucht. Hoop maar op een leuke les.

Vliegtuig :') Excuus haha.

Nja ik vind het hele reizen niet goed te praten. Er zijn zoveel mensen die hun familie niet meer gezien hebben, en ik vind zelfs voor een begrafenis in een ander land dat het geen excuus is. Ik heb van mijn 2 ooms en 1 tante ook geen afscheid kunnen nemen. Zelfs niet bij de begrafenis kunnen zijn. Er zijn er zoveel die het niet kunnen, dus waarom hun dan wel?

Maar goed, dat is mijn mening. Vind gewoon dat iedereen zijn verantwoording moet pakken en gewoon zoveel mogelijk thuis moet blijven, ik weet dat het rot is, saai, eenzaam. Ik weet het allemaal, maar je bent niet de enige.. en hoe langer mensen dit blijven doen, hoe langer dit gaat duren.

Hoop dat jij je snel beter voelt! :(:)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:26

Ik moet nog douchen -O-
Maar eigenlijk moeten we 1.5 Meter afstand van elkaar houden dus niemand gaat ruiken dat ik stink toch :Y)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:35

Gehemelte wat helemaal dik en opgezwollen is, maar zonder verdoving ben ik te gevaarlijk. Gat onder is eigenlijk al bijna dicht. Maar boven doet verrot veel pijn, maar zat ook een ontsteking onder een van de tanden wat dus ook mijn dikke bovenlip verklaarde.

Nu kijken hoe en wat met eten, want normaal eten gaat even niet lukken. Nu heb ik ineens lekker trek ik cup-a-soup, maar mag eerste paar dagen geen warm drinken en waar valt cup-a-soup onder. Juist warm drinken. |o

Nu maar aan de vla met muesli en heb eventueel nog een pot peren/appelmoes dat op moet.

hagelslag schreef:
Ik moet nog douchen -O-
Maar eigenlijk moeten we 1.5 Meter afstand van elkaar houden dus niemand gaat ruiken dat ik stink toch :Y)

Als die je wel ruikt weet je gelijk dat die te dichtbij is. :+ }>

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:40

Marcella schreef:
Gehemelte wat helemaal dik en opgezwollen is, maar zonder verdoving ben ik te gevaarlijk. Gat onder is eigenlijk al bijna dicht. Maar boven doet verrot veel pijn, maar zat ook een ontsteking onder een van de tanden wat dus ook mijn dikke bovenlip verklaarde.

Nu kijken hoe en wat met eten, want normaal eten gaat even niet lukken. Nu heb ik ineens lekker trek ik cup-a-soup, maar mag eerste paar dagen geen warm drinken en waar valt cup-a-soup onder. Juist warm drinken. |o

Nu maar aan de vla met muesli en heb eventueel nog een pot peren/appelmoes dat op moet.

hagelslag schreef:
Ik moet nog douchen -O-

Als die je wel ruikt weet je gelijk dat die te dichtbij is. :+ }>

Aardappelpurree heeft mij toen geholpen toen mijn kies er laatst uit moest.

En ehm ja dan zijn ze idd te dichtbij.... Maar ik ga zo toch echt douchen.... Of toch niet.... Ik weet 't nog niet

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:57

Vloerkleed besteld, twijfelde over de maat. Dus echt met een centimeter gemeten waar ik op uit zou komen. Komt ie vandaag binnen, oogt het toch veel kleiner dan gedacht! Maten kloppen wel, het ontbrak mij weer eens aan inzicht..

Handig, een vloerkleedje waar net de salontafels op passen -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:11

hagelslag schreef:
Aardappelpurree heeft mij toen geholpen toen mijn kies er laatst uit moest.

Gaat mij niet lukken geen aardappelpuree in huis en vast kokende aardappelen gaan mij nu te lang duren. Ga de deur niet meer uit ben nu te moe om auto te rijden. -O-

Heb kant en klare zuurkoolstamppot liggen, maar durf het nu niet te eten. :=

Eet gewoon nu nog hierna pot moes op en ga gewoon lekker vroeg naar bed.

Ergenis de kat die full-time op mij wil liggen en dan ook nog het liefst op mijn borst krijg het alleen benauwd daarvan.

O bah abces breekt open. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:13

De AH reclame. :r

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:19

Dat mijn moeder met de allerbeste bedoelingen zegt; ga leuke dingen doen ipv je op zitten vreten thuis tussen die muren waar je al sinds maart zit.
Wat kan ik doen? Als ik geld had gehad voor een paard, had ik er vorig jaar al een gehad. Films kijken raak je beu, series ook.
Zat te wachten op mijn breekpunt, here it is.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:30

De 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 16-12-20 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:31

Ga hardlopen, wandelen, geocachen?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 23:40

lenaa_tje schreef:
De 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.

Dit is zo irritant! Heb dat ook wel op school dat een docent in 1 keer 300 leerlingen mailen leerlingen dan niet doorhebben als ze reageren dat iedereen het ziet omdat ze op allen beantwoorden drukken. Soms kwam er nog wel wat persoonlijk voorbij of mensen met excuses waarom ze niet konden gymen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:01

Last van m'n ribben, schouder al ingetaped. Voet ingetaped. (vorige week met uit de bus stappen vol door m'n poot geklapt) hopelijk trekt het weg en hopelijk hebben we vandaag vertraging door politie bezoek