Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Ik erger mij echt aan zeker de helft van de bevolking hier. Werkelijk waar, wát een instelling. Action bomvol, hema bomvol, schiphol jaja bomvol.
Echt waar hoor, de gene die nu in een vliegstappen, hoeven van mij nooit meer terug te komen. Stelletje ras-egoïsten. BAH
DiscoDipp schreef:Echt waar hoor, de gene die nu in een vliegstappen, hoeven van mij nooit meer terug te komen. Stelletje ras-egoïsten. BAH
Ineke2 schreef:DiscoDipp schreef:Echt waar hoor, de gene die nu in een vliegstappen, hoeven van mij nooit meer terug te komen. Stelletje ras-egoïsten. BAH
Waarin?![]()
Mjah vakantie is niet goed te praten, echter zijn er nog wel meer redenen om wel te reizen.
Zeg ik thuis vanaf mijn bank waar ik mij heel erg rot zit te voelen. Ik ga maar vroeg naar bed vanavond. Morgen tot laat les zucht. Hoop maar op een leuke les.
hagelslag schreef:Ik moet nog douchen
Maar eigenlijk moeten we 1.5 Meter afstand van elkaar houden dus niemand gaat ruiken dat ik stink toch
Marcella schreef:Gehemelte wat helemaal dik en opgezwollen is, maar zonder verdoving ben ik te gevaarlijk. Gat onder is eigenlijk al bijna dicht. Maar boven doet verrot veel pijn, maar zat ook een ontsteking onder een van de tanden wat dus ook mijn dikke bovenlip verklaarde.
Nu kijken hoe en wat met eten, want normaal eten gaat even niet lukken. Nu heb ik ineens lekker trek ik cup-a-soup, maar mag eerste paar dagen geen warm drinken en waar valt cup-a-soup onder. Juist warm drinken.![]()
Nu maar aan de vla met muesli en heb eventueel nog een pot peren/appelmoes dat op moet.hagelslag schreef:Ik moet nog douchen
Maar eigenlijk moeten we 1.5 Meter afstand van elkaar houden dus niemand gaat ruiken dat ik stink toch
Als die je wel ruikt weet je gelijk dat die te dichtbij is.![]()
hagelslag schreef:Aardappelpurree heeft mij toen geholpen toen mijn kies er laatst uit moest.
lenaa_tje schreef:De 100 mailtjes die ik heb ontvangen omdat mensen op een mail naar het gehele personeel bleven reageren.