En ook nog voor de dagtekening van de brief (ruim 1 week eerder).
Maar normaal altijd gejankt met ze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:SdaphneS schreef:De belastingdienst.
Man wat een ellende.
Hou op schei uitvan de week weer tig weet ik het hoeveel minuten in de wacht gestaan voor het zoveelste telefoontje
![]()
Ik denk dat ze standaard een melding krijgen als ik bel: pas op voor deze vrouw![]()
Maar goed betalingsregelingen lopen nu blijkbaar automatisch en ben over anderhalf jaar een keer klaar als wrsch de volgende toeslagterugbetaling ook alweer klaar staat ofzo![]()
Echt om te janken
Waar ik me dan aan erger is vooral dat je halverwege het jaar ineens bericht kreeg over de euro’s terug betalen van 2018
En ineens een maand daarna komt er nog 1 van oja in 2017 teveel zorgtoeslag ontvangen dus ook nog even 65 extra terug betalen.
Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo en gaan ze ineens bedenken weet ik het hoeveel brieven naar iedereen te sturen om maar terug te moeten betalen
MarlindeRooz schreef:Ik sliep net want ik was moe. En werd wakker geschreeuwd door een of ander feestje. Maar kan de ramen niet dicht doen. Want de verwarming kan niet uit en dan wordt het extreeeeem warm hier. Denk aan 25-30 graden. Dus dan slaap ik ook niet... mensen aanspreken durf ik ook niet want ben alleen in het buitenland...
Edit: ramen dicht helpt niet want een of andere valse Hongaarse poedersuiker trol zingt heel hard en vals happy birthday.
MarlindeRooz schreef:Kan je beter geen opleiding volgen.betaalt inderdaad slecht, als je al werk vindt.
ScarOfWars schreef:MarlindeRooz schreef:Kan je beter geen opleiding volgen.betaalt inderdaad slecht, als je al werk vindt.
Yup, maar dat is dus het hele probleem. Ik weet al gewoon niet wát ik wil studeren, en begin dus nogal wanhopig te worden.
En juist dat ik dacht dé opleiding gevonden te hebben, valt het dus weer tegen.