Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Speedo klinkt inderdaad goed Amber_anne. Decathlon ziet hier in Zwolle helaas niet. Dichtstbijzijnde zit in Apeldoorn. Tikkie ver voor alleen een zwembrilletje.
Isabel schreef:Ik ben op zoek naar een simpel filterkoffiezetapparaat met thermoskan. Bonuspunten als de thermoskan in de vaatwasser kan. Budget is ongeveer €100. Hier bij de mediamarkt hebben ze gewoon helemaal niks
Isabel schreef:Ik ben op zoek naar een simpel filterkoffiezetapparaat met thermoskan. Bonuspunten als de thermoskan in de vaatwasser kan. Budget is ongeveer €100. Hier bij de mediamarkt hebben ze gewoon helemaal niks
Floko schreef:Philips Gaia hebben wij voor verjaardagen etc, prima apparaat.
https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-caf ... 011954995/
JustMe8484 schreef:Ik ben opzoek naar geluks gnooms. Ik heb ze laatst,ik meende bij Intratuin Amersfoort, gezien. Verschillende met tekst als papa mama of geluksheks. Wie weet of dit idd bij Intratuin Amersfoort was, of ze daar nog zijn of wie weet er iets vergelijkbaars te vinden.
Pauley schreef:JustMe8484 schreef:Ik ben opzoek naar geluks gnooms. Ik heb ze laatst,ik meende bij Intratuin Amersfoort, gezien. Verschillende met tekst als papa mama of geluksheks. Wie weet of dit idd bij Intratuin Amersfoort was, of ze daar nog zijn of wie weet er iets vergelijkbaars te vinden.
Ik zag ze gisteren bij de kampeerhal in Roden
Maar daar heb je waarschijnlijk niet heel veel aan