Maed is heel tof, hebben wij ook wat van gekocht.
En mazzel, bij mijn favoriete winkel een super tof vest gewonnen. Wij zijn nu klaar voor de winter, heb nog wat laatste aankopen gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emoe schreef:Hier ook een meisje met veel (oud)roze. Knalroze houd ik niet van, sws geen felle kleuren hier bij mijn lichtblonde meisje.
Ik vind zoete kleertjes met kraagjes en jurkjes wel leuk, maar dan vaak wel in combinatie met wat stoerdere schoentjes bijvoorbeeld zodat het niet te zoetsappig wordt.
Outfit van gisteren, jeanslegging met pantershirtje, en warme slofjes omdat het koud was in huis.
[ [url=m/nS6pXE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze outfit mag ze binnenkort aan voor de familiefoto, lekker zoet
[ [url=m/zNnhxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net even gepast maar maillot is iets te groot. (Kan hem evt nog kleiner bestellen maar met laarsjes vind ik het niet storend) Roze schoentjes wordt ook een beetje té misschien.? Wat vinden jullie?
[ [url=m/KB3rUK.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Weer lekker geshopt panty!!
Zit weer heerlijk spul tussen! De kleur van tiger trui is zo mooi.
Ik heb net een kapitale fout gemaakt. Waren op weg kledingkast voor Juul te kopen. Zegt mijn man ja kan je morgen alles voor Juul daarleggen en alles voor baby daarin en moet je maar kijken wat je nog moet hebben en dat kopen.
Zeg ik ik blaag van verstandsverbijstering dat ik zo ongeveer alles wel heb![]()
Michelle77 schreef:Maillot vind ik ook niet storend, schoentjes vind ik minder erbij.
Wat een leuke slofjes! Waar zijn die van?