Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Dan waren er vast verplichte routes geweest inderdaad.
Vogels botsen wel eens, meestal als ze aan het jagen zijn of van iets schrikken, als ze dan niet opletten en een duif tegenkomen ofzo dan stort er nog wel eens iets neer.
Janine1990 schreef:dees_daan schreef:Dan waren er vast verplichte routes geweest inderdaad.
Vogels botsen wel eens, meestal als ze aan het jagen zijn of van iets schrikken, als ze dan niet opletten en een duif tegenkomen ofzo dan stort er nog wel eens iets neer.
Oke en tegen hun eigen soort?
Wij hebben 50 zwaluwnesten (vrijwel allemaal bewoond, jaar in jaar uit) met bijbehorende offspring elk jaar (recordjaar 2017 hadden we meer dan 450 jongen). En ze moeten allemaal door één deuropening. En ik zie er NOOIT eentje botsen. Echt ongelooflijk.
culaccino schreef:Ja, zo'n spreeuwenballet is magisch om te zien, he. Ik zag ooit op tv dat zo'n beest zo'n 5 vogels om zich heen in de gaten kan houden en razendsnel te anticiperen op een afwijkende beweging van een ander.
Ik vraag me ook wat af. Koffiefilters hebben altijd zo'n geribbeld randje aan de onderkant en aan één zijkant, hè. Nu weet ik wel dat je dat hoort te vouwen zodat het filter goed in het koffiezetapparaat past, maar waarom maken ze die filters dan niet een halve centimeter kleiner? Of bestaan er ook koffiezetapparaten die net een slag groter zijn en waarbij je het filter niet hoeft te vouwen?
Trui schreef:Een kennis heeft zo’n doe het zelf laser apparaatje. Maar ontharingscrème zal misschien ook wel wat zijn!. Kan dit ook voor down under of is dat te close bij het gevoelige?
c_alsemgeest schreef:Wat heeft ontharen met seksuele activiteit te maken
Het kan ook gewoon zijn dat zij het zelf niet mooi of onprettig vindt? Niet voor de buitenwereld?
oomens schreef:lifeofmarit schreef:Nu ik zo lekgestoken word vraag ik me af. Stel ik heb hiv of een andere ziekte die overdraagbaar is door bloed. Krijgt het neefje dan ook hiv?
Geen idee hoe snel je neefje na jou door hetzelfde steekbeest wordt gestoken