Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:09

anne_bento schreef:
Ik heb trouwens nu iemand op tinder die achter zowat iedere zin zegt: LOL
Hoezo afknapper...... :roll: :roll:

Ik ben laatste afgeknapt op iemand die steeds hihi schreef als het Haha moest zijn..

MissFloorx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:11

Ik vind hihi bij mannen sowieso vreselijk... :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:11

Zeker weten doe ik nooit iets natuurlijk... maar, ik heb gewoon zo'n idee dat hij niet iets vast zou willen, ik kan het moeilijk uitleggen. Vriendinnen snappen me ook niet haha :+ ik moet wel uitkijken dat ik niet iets voor hem ga voelen als ik hem blijf zien.. want dat zie ik eerlijk gezegd nog wel gebeuren -O-

Ohh dat doet deze match ook, constant hihi en LOL :roll:

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:20

Ja dat is wel lastig. Gebeurd inderdaad vaak hoe meer je het probeert tegen te houden hoe sneller je die gevoelens ontwikkeld.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:30

Vanavond gaat helaas niet door, hij moet werken. Jammer, had er echt zin in. Maar hadden al gezegd dat het dan zondag wordt. Dus nu nog heel wat dagen wachten :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:38

Nadat ik gister wederom weer een hele duidelijke hint zijn kant op heb gestuurd, komt er ondanks dat toch nog geen initiatief voor een volgende date. Snap er niks van :roll: Ga maar weer wat verder tinderen, maar vind het wel jammer, want de keren dat ik met hem was dacht ik niet na over M.

Anne, heb je hem wel eens gevraagd hoe hij denkt over relaties?

Linda, leuk zeg! Lekker van genieten!

Linoleum, balen dan he! Dan duurt het nog weer zo lang :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:43

Anne is het puur een aanname of hebben jullie het besproken?

Ik zit met smart te wachten op een eigen woning. Kom met een 2e plek steeds dichter in de buurt! :D Heb er enorm zin in. Zondag alle spullen al in de opslag gezet. Straks eerst verven en dan fijn inrichten. Wordt mijn eerste huis voor mij alleen. Best een mijlpaal ;)

Daten doe ik nog lang niet.. ook echt geen zin in. Maar vind het wel heel leuk om jullie berichten te lezen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:02

linoleum schreef:
Ik ben laatste afgeknapt op iemand die steeds hihi schreef als het Haha moest zijn..

Hahahaa :') hihi en lol na elke zin zou ik ook niet aantrekkelijk vinden.

Jammer dat je date vanavond niet doorgaat Lino!

Ooh spannend Sophie, fijn als je een eigen woning hebt :D

Anne: zou je openstaan voor meer dan scharrelen met je kroeg-man? Als hij dat ook zo zou zien.

Linda: gewoon genieten van je date! Heeft inderdaad ook wat om je er niet meteen in te storten :j

Ik heb sinds een paar dagen een leuke match, vannacht tot 1.30 zitten appen :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:09

Yvanka, wat voor stille hints heb je gegeven? Grote kans dat hij het niet door heeft :') als het op afspreken en wel of niet elkaar leuk vinden, ben ik erg straight to the point. Voor beide partijen veel duidelijker!

Leuk Darah!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:34

linoleum schreef:
Yvanka, wat voor stille hints heb je gegeven? Grote kans dat hij het niet door heeft :') als het op afspreken en wel of niet elkaar leuk vinden, ben ik erg straight to the point. Voor beide partijen veel duidelijker!

Leuk Darah!

Zo stil dat zelfs een man het door heeft :+ Echt gewoon overduidelijk

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:14

Oohja opruimen voor bezoek is hier ook herkenbaar :+ Meestal is het gewoon netjes maar dan moet ik naar een feestje ofzo en is er een orkaan langs geweest :')
Maar gelukkig heb ik ook een afwasmachine :D

Linda-fleur klinkt toch veelbelovend als hij naar je plannen vraagt met kerst en nieuwjaar :j

En anne-bento, ook gewoon lekker genieten van je knappe man date :)

Missfloor, wat is er twijfelachtig aan de hockeyman?

Yvankaxx, mijn ex-date "snapte" de hints ook niet maar ik denk dat het gewoon een smoesje was..
En als ik het overduidelijk vroeg, was ik aanvallend :')

Hier is het stil, ondertussen over de 100 matches op tinder, 4 date-aanvragen van mannen die ik ken in het wild maar ik heb in helemaal niets zin :+ Lekker tegenstrijdig niet willen alleen zijn maar ook niet op date willen gaan en mijn tijd steken in iemand _O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:21

Relaxed schreef:
Zodra mijn la leeg is pak ik gewoon het bestek en mijn bord uit de afwasmachine, zo komt ie langzaamaan weer leeg :P

Zo herkenbaar _O-

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:36

Exitium schreef:
Relaxed schreef:
Zodra mijn la leeg is pak ik gewoon het bestek en mijn bord uit de afwasmachine, zo komt ie langzaamaan weer leeg :P

Zo herkenbaar _O-

Werken van links naar rechts, en wat vuil is naast het schone zetten?? :') :') _/-\o_

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 21:38

Vuile vaat eindigt meestal op het aanrecht :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:00

M’n date voor zondag vraagt wat we gaan doen.. ik ben daar zo slecht in. Iemand een leuk idee wat een beetje anders is dan anders en ook met wat slechter weer kan?!

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:15

linoleum schreef:
M’n date voor zondag vraagt wat we gaan doen.. ik ben daar zo slecht in. Iemand een leuk idee wat een beetje anders is dan anders en ook met wat slechter weer kan?!

Mountainbiken! :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:18

Friesfanaat schreef:
linoleum schreef:

Mountainbiken! :+

Nee niet doen :') Mijn date had mij toen meegenomen om te gaan mountainbiken over het kootwijkerzand. Heb een week last gehad van zadelpijn en het was helemaal niet romantisch omdat ik bek af was _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:26

Boekjes lezen in de Urban Outfitters :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:49

Poolen, bowlen, schaatsen, karten, skiën/snowboarden?

Nee ik heb kroeg-man niet gevraagd hoe hij tegenover een relatie staat... het stomme is, hij voelt te goed voor mij.. ik heb echt niet een heel slecht zelfvertrouwen maar je hebt toch wel eens dat je bij iemand denkt, die zal ik nooit krijgen want die kan zoveel 'beter' krijgen? Dat gevoel heb ik bij hem :+

madelonvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:51

Glowgolf! Heb t toevallig laatst gedaan als date. Je moet er wel van houden / de lol erin zien. Ik had verwacht dat ik er niks aan zou vinden maar was echt lachen. :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 23:59

Ahh Anne, wie weet denkt ie daar heel anders over :))

Voor originele dates moet je niet bij mij zijn :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 00:07

Het wordt pretpark! Hij maakte een geintje over dat hij misschien een kater heeft zondag. Ik zei dan moeten we maar niet naar pretpark. Maar blijkbaar vond hij dat toch wel een goed idee. En laat ik nou ook van pretparken houden :D

Had al gekeken ook naar glowgolf, maar is hier in buurt niet echt te doen. Ik onthou jullie suggesties voor toekomstige dates!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 00:38

Berdien schreef:
He wat vervelend Linda! Niet elke man is even goed in appen en daarmee goed contact onderhouden. Als het IRL verder wel goed zit, dan zegt dat toch ook wel wat? Aan de andere kant, als je elkaar maar weinig kunt zien door de afstand dan is het wel fijn als het appcontact goed loopt... lastig zeg :\

Ik had gisteren een enorme k-dag, en toen ik in de app mijn laatste niet gelezen berichtje (van vrijdag) aan leuke match zag dacht ik fúck it, je kan het krijgen. Dus pissig bericht gestuurd :') :o En zie, vrijwel direct reactie! Hij was z'n telefoon op het werk vergeten, daarom was het zo lang stil geweest. Uhu. Wat gekletst, maar volgende initiatief mag van hem af komen. Ik blijf niet bezig :P
You go girl :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 00:43

anne_bento schreef:
Nee ik heb kroeg-man niet gevraagd hoe hij tegenover een relatie staat... het stomme is, hij voelt te goed voor mij.. ik heb echt niet een heel slecht zelfvertrouwen maar je hebt toch wel eens dat je bij iemand denkt, die zal ik nooit krijgen want die kan zoveel 'beter' krijgen? Dat gevoel heb ik bij hem :+

NIVEA!!
Niet Invullen Voor Een Ander ;)
Toen ik mijn vriend leerde kennen vroeg hij zich ook af wat ik wilde van hem want hij vond dat hij me totaal niets te bieden had. Tegelijkertijd vond ik hem de leukste en knapste en lekkerste en liefste die ik ooit ontmoet had.
Dus kortom; laat dat oordelen aan hem over :P

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 01:39

Farjen: daarom heb ik geen Tinder geïnstalleerd. Ik heb simpelweg geen zin in dat gedoe :')