anne_bento schreef:Ik heb trouwens nu iemand op tinder die achter zowat iedere zin zegt: LOL
Hoezo afknapper......![]()
Ik ben laatste afgeknapt op iemand die steeds hihi schreef als het Haha moest zijn..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ik ben laatste afgeknapt op iemand die steeds hihi schreef als het Haha moest zijn..
linoleum schreef:Yvanka, wat voor stille hints heb je gegeven? Grote kans dat hij het niet door heeftals het op afspreken en wel of niet elkaar leuk vinden, ben ik erg straight to the point. Voor beide partijen veel duidelijker!
Leuk Darah!
Friesfanaat schreef:linoleum schreef:M’n date voor zondag vraagt wat we gaan doen.. ik ben daar zo slecht in. Iemand een leuk idee wat een beetje anders is dan anders en ook met wat slechter weer kan?!
Mountainbiken!
Berdien schreef:You go girlHe wat vervelend Linda! Niet elke man is even goed in appen en daarmee goed contact onderhouden. Als het IRL verder wel goed zit, dan zegt dat toch ook wel wat? Aan de andere kant, als je elkaar maar weinig kunt zien door de afstand dan is het wel fijn als het appcontact goed loopt... lastig zeg![]()
Ik had gisteren een enorme k-dag, en toen ik in de app mijn laatste niet gelezen berichtje (van vrijdag) aan leuke match zag dacht ik fúck it, je kan het krijgen. Dus pissig bericht gestuurd![]()
En zie, vrijwel direct reactie! Hij was z'n telefoon op het werk vergeten, daarom was het zo lang stil geweest. Uhu. Wat gekletst, maar volgende initiatief mag van hem af komen. Ik blijf niet bezig
anne_bento schreef:Nee ik heb kroeg-man niet gevraagd hoe hij tegenover een relatie staat... het stomme is, hij voelt te goed voor mij.. ik heb echt niet een heel slecht zelfvertrouwen maar je hebt toch wel eens dat je bij iemand denkt, die zal ik nooit krijgen want die kan zoveel 'beter' krijgen? Dat gevoel heb ik bij hem