Hopelijk ben ik niet opgelicht...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Ik hoop dat mijn pakket nog aankomt..
Had bij een dierenzaak voer gekocht via Mp, was een mega goed aanbieding. 27(!) volle sterren hadden ze gekregen. Dus had wel redelijk vertrouwen erin.
Maandag alles geregeld en hij haf aan wij gaan het versturen. Gevraagd om de track en tracé zodat ik weet wanneer ik thuis moet zijn (gaat om 40 kilo namelijk, arme pakket man). Geen probleem kreeg ik zodra het gestuurd was.
Dinsdag avons maar weer gevraagd of hij het toevallig al op de post heeft gedaan, zo niet of hij dit dan donderdag doet zodat het vrijdag aankomt.(ik werk donderdag dus dan ben ik niet thuis voor PostNL)
Ja was orima en hij zou donderdag versturen. Je raad het al ook vandaag weer geen track en tracé code.. savond weer om gevraagd en nog geen reactie(winkel zal wel dicht zijn)
Behoorlijk vervelend vind ik het wel,
Ik wil graag weten wanneer ze komen, anders staat die arme man te sjouwen terwijl ik er niet ben
Hopelijk komt het überhaupt nog...
Batlow schreef:sharoontje schreef:Heb er ook weer 1
Gaat akkoord met de prijs incl verzenden en wisselen gegevens uit. Afgesproken dat ze een tikkie zou sturen via whatsapp. Vervolgens hoor ik anderhalve dag niks en vraagt ze nu weer om extra foto’s
Waar wilt ze foto’s van dan? Als zij een tikkie zou sturen dan verkoopt zij toch iets? Of ben ik nou in de war
Nabster schreef:40 kilo komen ze hier gewoon niet aan de deur brengen ivm ARBO wet. Mag ik zelf ophalen van een post.nl punt.
Vervelend, maar wel terecht.
DeMolenhoek schreef:Hier net een puzzel verkocht, is de koper niet blij dat hij al weer terug in de doos zit want nu kan ze niet zien of hij compleet is. Joh, ik heb een foto waarop je ziet dat hij compleet is. Ik heb ook geen plaats om hem te laten liggen ofzo
DeMolenhoek schreef:Hier net een puzzel verkocht, is de koper niet blij dat hij al weer terug in de doos zit want nu kan ze niet zien of hij compleet is. Joh, ik heb een foto waarop je ziet dat hij compleet is. Ik heb ook geen plaats om hem te laten liggen ofzo
Lynn_Nikita schreef:Of je telt de puzzelstukjes na. Bij niet al teveel stukjes is dat te doen. Heb ik ook gedaan voor ik de puzzels te koop zette (250 stukjes)
BloemBloem schreef:Ghostattack schreef:Balen! Welk onderdeel mis je BloemBloem?
De sensor voor aan de afstandsbediening.
5 sterren blijven staan de verkoper heeft gewoon het geld teruggestort