En de Watercolors die hier steeds terug komt, is die van Kringle? Er staat nu een jar op de site van de 1000poot. Misschien toch maar bestellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skessa_ schreef:Vanilla wonderland en campfire marshmallow van goose![]()
Ik bedacht me net dat Harry Potter nog op MN USB stond, dus die ben ik nu aan t kijken
Skessa_ schreef:VW is mint/vanille.
Marshmallow vind ik zelf niet zoet, al lees ik steeds wel dat iedereen m hier zoet vind
Waar houd je wel van?
Skessa_ schreef:Vanilla wonderland en campfire marshmallow van goose![]()
Ik bedacht me net dat Harry Potter nog op MN USB stond, dus die ben ik nu aan t kijken
Alwiene schreef:Celestial, misschien zou je Spellbound van Kringle moeten overwegen. Dat is er eentje die een beetje in hetzelfde genre zit als Watercolors wat mij betreft. Alleen vind ik het echt moeilijk om in te schatten wat jij te zoet gaat vinden. Het kan mij namelijk niet zoet genoeg zijn zowat hahaha.
Stamper schreef:1000poot actie:
Hoe werkt het:
* vandaag en morgen 14% korting met kortingscode: valentijn
- kan niet achteraf worden ingevuld
- geld niet voor reeds gedane bestellingen.
* Naast de korting mag je een kadootje grabbelen, je kunt kiezen uit de nummers 1 t/m 10. Achter elk nummer zit een kado, variërend van een leuke kortingscode tot een klein kadootje, geef het nummer bij de opmerking aan. Altijd prijs!!
Verder wordt er 1 leuk Valentijns kadopakketje verloot onder alle bestellers van 14-2 en 15-2 en onder iedereen die op onze facebook pagina een reactie onder de foto plaatst!
Dinsdag wordt de winnaar bekend gemaakt!
Fijne Valentijnsdag!
Let op: op bestellingen met de kortingscode ontvang je geen punten.
Skessa_ schreef:Pfoe lastig
Mss sweet Grace van bridgewater?
Die nieuwe geurtjes van yc?
Serenity & lemongrass & Ginger?
Serengeti Sunset?
Ik houd zelf van sterke kruidige geuren. Of iets met mint.
Skessa_ schreef:Wat heb je besteld friendly?
Ja is lekker he alwine
Skessa_ schreef:Gedver sneeuwblijft t liggen?
Wel lekker avondje wme, veel plezier!
Jammer nel. Ik durf m nog niet