Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:12

Als ik het vergelijk met Kringle of Goose Creek op de site van de 1000poot, is het anders een behoorlijk verschil? Of bied de 1000poot niet alle geuren aan? Op de foto tel ik overigens ook nog geen 30 geuren. Ben net wel een site met tarts tegen gekomen van Bridgewater, heeft iemand daar ervaring mee?

En de Watercolors die hier steeds terug komt, is die van Kringle? Er staat nu een jar op de site van de 1000poot. Misschien toch maar bestellen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:16

Ja oke ligt er maar aan wat je veel vindt natuurlijk :D

WaterColours is inderdaad van Kringle en die is echt heerlijk.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:17

Alwiene schreef:
Ja oke ligt er maar aan wat je veel vindt natuurlijk :D

WaterColours is inderdaad van Kringle en die is echt heerlijk.

Haha dat is waar!

Thanks! :) denk dat dit mijn eerte jar gaat worden dan...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:24

Nu met de korting is wel een goede timing om te bestellen natuurlijk :D

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:30

Alwiene schreef:
Nu met de korting is wel een goede timing om te bestellen natuurlijk :D

Precies! *\o/* Weet je nog een echte must trie om mee te bestellen? Egyptian musk van YC is ook weer leverbaar, dus die zit al in mijn mandje!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:35

Vanilla wonderland en campfire marshmallow van goose <3

Ik bedacht me net dat Harry Potter nog op MN USB stond, dus die ben ik nu aan t kijken :D

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:37

Skessa_ schreef:

Ik bedacht me net dat Harry Potter nog op MN USB stond, dus die ben ik nu aan t kijken :D

Zijn die niet heel zoetig? Ik ben niet zo van de zoete luchtjes. Als het meevalt, bestel ik ze mee! Heb deze inderdaad ook al vaker langs zien komen :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:42

VW is mint/vanille.

Marshmallow vind ik zelf niet zoet, al lees ik steeds wel dat iedereen m hier zoet vind :=

Waar houd je wel van?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:44

Usa-shop heeft ook veel in de aanbieding!!
Als er nog iemand een leuke kitten illumalid wil. Die is nu van 22.95 voor 15€!!!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:53

Skessa_ schreef:
VW is mint/vanille.

Marshmallow vind ik zelf niet zoet, al lees ik steeds wel dat iedereen m hier zoet vind :=

Waar houd je wel van?

Dan zet ik die op m'n lijstje om te ruiken als ik richting 1000poot ga! Bedankt! :)

Phoe. Tot nu toe vind ik Afternoon retreat van Bridgewater en Tea Time van Village Candle het lekkerst. Licht kruidig, maar zacht en je ruikt ze goed. Ik vind Blue door en Storybook dreams van Bridgewater ook lekker, fris en zacht zonder bloemig of zoet te zijn. Mulled Cider vond ik ook lekker, kaneel geur die niet te veel overheerst. Cinnamon vanille van Bridgewater vond ik dan weer te zoet... Bosgeuren zoals Cabin in the woods vind ik ook niks. :o Dus vooral licht kruidig of wat zachtere geuren (maar geen typische bloemen).

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:54

Skessa_ schreef:

Oke het is jouw schuld (en die van een paar anderen in het topic maar vooral die van jou) dat ik zojuist Annemarie gemaild heb of misschien eventueel Vanilla Wonderland er nog bij zou kunnen :') Heb door jullie namelijk écht het gevoel dat ik iets mis als ik hem niet in mijn bezig krijg :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:57

Celestial, misschien zou je Spellbound van Kringle moeten overwegen. Dat is er eentje die een beetje in hetzelfde genre zit als Watercolors wat mij betreft. Alleen vind ik het echt moeilijk om in te schatten wat jij te zoet gaat vinden. Het kan mij namelijk niet zoet genoeg zijn zowat hahaha.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:58

Zo hehe, thuis. Méén, wat zit ik vol. Heb een dag eteneten gehad :').

Wow, klinkt echt als een méga gave dag Raaj :').

BBC vind ik inderdaad wel een flinke collectie hebben, alleen maar een handjevol die ik ook echt lekker vind qua geur helaas. Ze doen het wel echt supergoed.

Vanilla Wonderland zou ik niet een mix van mint en vanille noemen hoor Skess :n. Hij is echt 100x meer complexer en de mint is maar vrij subtiel. Echt TOTAAL anders dan de andere mint/vanille combi's die er zijn. Wel echt super lekker <3, dikke romige geur met kruiden, iets van hout en in de verte wat mint.

Aanraders? White Pumpkin en Cozy Cabin van Kringle, Cabin In The Woods, Marhsmallow Fireside, Crunchy Leaves, Autumn Romance van Goose <3 <3. Maar die ga jij denk ik niet lekker vinden als ik het zo lees :'). Wellicht White Pumpkin, Cozy Cabin, Crunchy Leaves en Autumn wel trouwens :j.

Met al dat na-gemail en bijbestel, vind ik het trouwens niet zo raar dat er vaker wat fout gaat met een bestelling :=

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:59

Alwiene schreef:
Celestial, misschien zou je Spellbound van Kringle moeten overwegen. Dat is er eentje die een beetje in hetzelfde genre zit als Watercolors wat mij betreft. Alleen vind ik het echt moeilijk om in te schatten wat jij te zoet gaat vinden. Het kan mij namelijk niet zoet genoeg zijn zowat hahaha.

Oh super, bedankt! De omschrijving klinkt in ieder geval goed. Vind Kringle sowieso een fijn merk, jammer dat ze wat korter mee gaan alleen. Ik stop hem in mijn mandje :)

Bedankt Yv! Grappig, van je lijstje heb ik er drie al liggen. Snel branden dan :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:00

Stamper schreef:
1000poot actie:

Hoe werkt het:
* vandaag en morgen 14% korting met kortingscode: valentijn
- kan niet achteraf worden ingevuld
- geld niet voor reeds gedane bestellingen.
* Naast de korting mag je een kadootje grabbelen, je kunt kiezen uit de nummers 1 t/m 10. Achter elk nummer zit een kado, variërend van een leuke kortingscode tot een klein kadootje, geef het nummer bij de opmerking aan. Altijd prijs!!
Verder wordt er 1 leuk Valentijns kadopakketje verloot onder alle bestellers van 14-2 en 15-2 en onder iedereen die op onze facebook pagina een reactie onder de foto plaatst!
Dinsdag wordt de winnaar bekend gemaakt!
Fijne Valentijnsdag!
Let op: op bestellingen met de kortingscode ontvang je geen punten.

Als ik dit niet had geweten had ik nu geen bestelling geplaatst := Maar heb me nog redelijk ingehouden.. :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:00

Pfoe lastig :')

Mss sweet Grace van bridgewater?

Die nieuwe geurtjes van yc?
Serenity & lemongrass & Ginger?
Serengeti Sunset?

Ik houd zelf van sterke kruidige geuren. Of iets met mint.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:02

Skessa_ schreef:
Pfoe lastig :')

Mss sweet Grace van bridgewater?

Die nieuwe geurtjes van yc?
Serenity & lemongrass & Ginger?
Serengeti Sunset?

Ik houd zelf van sterke kruidige geuren. Of iets met mint.

Sweet grace en Serengeti sunset heb ik liggen, de rest ga ik zeker onthouden!

Bedankt voor het meedenken iedereen <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:21

En keurig een mailtje terug van Annemarie dat de Vanilla Wonderland er nog bij kon :D Yeah ik heb zo'n zin in deze bestelling, ik hoop echt dat hij morgen al verzonden wordt want ik ben rete-ongeduldig hahaha.
En Yv_ Je hebt gelijk hoor, met dit soort dingen is het niet zo vreemd dat er af en toe een foutje insluipt.

Ik heb nu Peppermint Snowflake opstaan van GC Oooooh wat is die heerlijk zeg. Geen spijt van dat ik vanmiddag meteen een doosje besteld heb ervan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:22

Ben echt zo blij dat ze bevallen *\o/*

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:23

Wat heb je besteld friendly?

Ja is lekker he alwine :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:27

Zou nog even mijn bestelling met jullie delen :D

1 x Black Amber Plum Goose Creek Waxmelt

1 x Black Berry Fairfait 1 waxmelt blokje

1 x Campfire Marshmallow Goose Creek Candle

1 x Coffee Roast Goose Creek Candle

1 x Golden Peach Vanilla Goose Creek Candle

1 x Peanut Butter Sugar Goose Creek 1 waxmelt blokje

1 x Peppermint Snowflake Goose Creek Candle

1 x Pink lemonade Goose Greek Waxmelt

1 x Strawberry Lemonade Cupcake Waxmelt blokje

1 x Black Pomegranate Country Candle 1Wax Meltblokje

1 x Parisan Cafe Country Candle 1Wax Meltblokje

1 x Vanilla Wonderland Goose Creek Candle

De peanut butter sugar zit ook bij de bestelling die ik eind van de maand verwacht, maar dan moet ik nog zolang wachten en ben zo nieuwsgierig dus nu nog maar een blokje meebesteld :')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:31

Skessa_ schreef:
Wat heb je besteld friendly?

Ja is lekker he alwine :D

Bridgewater: solitude, kiss in the rain, free spirit
Country Camdle: tonkabean & vanille, saffron-sandelwood
Goose Creek: coffee roast, burlwood & oak
Heart & Home: oosterse belofte
Village Candle: egyptian sandelwoos, black bamboo
Yankee Candle: champaca blossom, lake sunset, silverbirch, morocan arganoil, november rain, fluffy towels

Allemaal nieuwe geurtjes voor mij (behalve burlwood & oak) en zelfs wat nieuwe merken dus ben erg benieuwd wat ik ervan vind. Sommige geuren zou ik niet direct gekozen hebben maar onder het mom van: yolo! heb ik ook een aantal er gewoon bij gedaan ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:38

Skessa_ schreef:
Gedver sneeuw :r blijft t liggen?
Wel lekker avondje wme, veel plezier!

Jammer nel. Ik durf m nog niet :')

Nee.
Daarstraks wel. Maar het heeft tussendoor ook geregend het is de hele dag non stop regen afgewisseld met sneeuw. Het is nog niet droog geweest
De voorspellingen zijn wel dat het vannacht kan blijven liggen omdat het kan gaan vriezen. We gaan morgen ochtend weer naar huis dus hoop dat het mee valt maar meestal is het een storm in een glas water.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:40

Leuke bestelling friendly, ik heb Oosterse belofte ook liggen hier, maar nog niet gebrand, ben tot nu toe alleen niet erg tevreden over H&H helaas. Champaca blossom heb ik ook besteld maar dan bij de bestelling die einde van de maand komt. Kiss in de the rain vind ik lekker. Solitude kan ik me niet herinneren en Free spirit was geloof ik niet helemaal mijn ding, die twee heb ik alleen in de winkel geroken. Ben heel benieuwd hoe ze je gaan bevallen, altijd leuk om wat luchtjes buiten je comfort zone te proberen :))

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 21:44

Ja wat je niet probeert kan je nooit potentieel lekker vinden ;-) Dus sommige verwacht ik niks van maar wie weet verrassen ze wel en sommige hoop ik dat ze lekker zijn. Ik ben ook erg benieuwd.