Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Victory-Boy schreef:....maar echte prooien daarentegen zijn/waren wel geliefd. Maar dat kwam niet door het piepen, maar door het wegvluchten.
Dit idd want een prooidier "piept" pas als hij doodgebeten wordt.
Ik heb een teefje gehad die erg zorgzaam met alle geluidmakende speeltjes omging en ze, als ze schijnzwanger werd, meenam naar haar bed. Inclusief de ouderwets rinkelende vaste telefoon![]()
Mijn jonge hond vindt piepspeeltjes nog wel interessant (maar hij vindt alles eigenlijk interessant) maar mijn volwassen hond vond ze alleen als pup leuk.
Ik heb meestal niet meer dan 1 piepspeeltje (en nu helemaal geen meer) omdat ik het zelf soms een beetje irritant vind.
Honden vinden het ook leuk als jij zelf gekke hoge geluidjes maakt. Of ze dat nou associëren met een prooi?
germie schreef:Oordelen mensen sneller tegenwoordig? Waarom hebben mensen een oordeel klaar op basis van fotos of een post op een forum zonder dat je de persoon echt kent. Je kunt immers niet oordelen opbasis van een mogelijk verdraaideuitspraak of een foto.
germie schreef:Oordelen mensen sneller tegenwoordig? Waarom hebben mensen een oordeel klaar op basis van fotos of een post op een forum zonder dat je de persoon echt kent. Je kunt immers niet oordelen opbasis van een mogelijk verdraaideuitspraak of een foto.
Eske_B schreef:Nikass schreef:Hoe verwijder ik een app van mijn Samsung galaxy s4?
Instellingen -> meer -> applicatiebeheer
Op de app drukken en dan op verwijderen.
Amalarab schreef:waarom kun je bij Whatsapp niet meteen meer foto's selecteren om te versturen, maar moet je eerst op + drukken en dan wéér zoeken??
bij FB msn is dat zo handig, meer foto's versturen tegelijk wordt dan meteen een soort collage