Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:04

ElineS schreef:
Ik heb hetzelfde tegen mijn zus gezegd, dat ik het geld zou terugeisen, met nog een schadevergoeding erbij ook, voor alles wat ze nu moet kopen om het tegen te gaan. Aangezien het gewoon dikke dwaling is, wat een strafbaar feit is. En ze bewijs heeft in de mail waarin hij zelf letterlijk zegt dat hij er vanaf wist, maar het niet de moeite vond om het te noemen. Als ze daar werk van zou/willen maken, komt ze daar sowieso winnend uit.

Ik heb ook gezegd dat ze de ren moet terugbrengen, de kippen moet proberen 'schoon' te krijgen van bloedluis, desnoods tijdelijk in een kleine tralie kooi om er vanaf te komen en dan terug in de oude ren als ze ervan vrij zijn, want die is bloedluis vrij. Staat ook niet in de buurt van de nieuwe ren. En dan maar weer zoeken naar een nieuw hok.

Zo dan! Fijne verkoper maar niet heus: deze mag zeker door de mangel!
Ik zou het hier echt niet bij laten als ik jouw zus was!

MarvanTom schreef:
Ik heb een bod gehad op een zgan boodschappenkarretje, maar mevrouw is net geopereerd en kan de kar niet ala minute ophalen.
Heb maar gevraagd waar ze woont, dan gooi ik het wel ff af.
Als ze niet antwoordt, weet ik dat het een slechte afzegsmoes is en anders heb ik weer iemand geholpen toch? ;)

Ze heeft gereageerd, woont aan de andere kant vd stad en begint ook opeens vragen over de kar te stellen. Issie lichtgewicht? Zonder zooi erin wel ja.
Issie inklapbaar? Nee, zie foto's. :roll:
Dus klaar ermee! :evaw:

Sammie

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 20:55

Zeikwijf dus :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:01

Mijn zus weet nog niet zo goed wat ze ermee wilt doen allemaal. Heb haar wat advies gegeven, ze gaat even nadenken en ook met haar vriend bespreken of ze er iets mee gaan doen of het gaan laten zitten.

Ik zou er iets mee hebben gedaan, maar mijn zus is daarin iets meer vergevingsgezind en makkelijker :P.

MarvanTom: Idd geen energie meer aan verspillen, die gaat je karretje niet kopen.

Wat raar van die kopie van de bon van de GoPro! Dat je dat zelfs maar durft te vragen!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:26

Ik heb nu een mafkees op mp. excuses als het een bokker is :')

Bied 4 euro of 2,50 op een dekje terwijl er duidelijk als vaste prijs 10 euro staat.

Ik reageer dat ik t bod niet serieus neem en gaat nu op alles wat ik te koop heb heel laag reageren en reageerde dat ik het dan maar niet op bieden moest zetten.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:35

Ik heb bieden vaak ook open maar wel vanaf een bepaald bedrag. Misschien is het handig om biedingen bij een vast bedrag uit te schakelen. Mensen willen toch voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en gaan toch bieden.

Wel flauw van de koper om vervolgend op al je advertenties laag te gaan bieden.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:39

Ik doe het altijd op mn mobiel en soms vergeet ik het nog wel eens.

Maar iets wat er voor 12,50 op staat om 4 euro te bieden.. Al bied je 8/10 euro dan valt er te onderhandelen ja

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 21:41

Had ik ook met een wintec elastic singel. Deze staat voor 6 euro (!!) te koop. Bied iemand 4 euro dus ik mail terug, sorry maar 6 euro is al weinig dus voor 4 gaat hij niet weg, krijg ik terug: ja maar ik heb er al 2 gekocht voor 6 euro en nieuw zijn ze 10 euro. Dus ik stuur terug: ze zijn nieuw helemaal niet 10 euro.... Vond het een beetje een vreemde. Die had niet meer gereageerd

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:09

Batlow schreef:
Had ik ook met een wintec elastic singel. Deze staat voor 6 euro (!!) te koop. Bied iemand 4 euro dus ik mail terug, sorry maar 6 euro is al weinig dus voor 4 gaat hij niet weg, krijg ik terug: ja maar ik heb er al 2 gekocht voor 6 euro en nieuw zijn ze 10 euro. Dus ik stuur terug: ze zijn nieuw helemaal niet 10 euro.... Vond het een beetje een vreemde. Die had niet meer gereageerd

Dan stuur ik terug: Dan koop je ze toch voor 6 euro bij iemand anders? Of voor 10 euro nieuw...

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:16

Ja had ik eigenlijk moeten doen. Maar ze had er al 2 elders gekocht voor 6 euro, maar die van mij wilde ze voor 4 euro, ook zo logisch :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:26

Batlow schreef:
Ja had ik eigenlijk moeten doen. Maar ze had er al 2 elders gekocht voor 6 euro, maar die van mij wilde ze voor 4 euro, ook zo logisch :')

Ik gok pennymeisjeslogica :j

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:51

Anoniem schreef:
Duality schreef:
Pff jeetje wat erg van die kippenren zeg!

Ik wordt zo moe van marktplaats momenteel, mensen die niet lezen of de helft van de vraagprijs gaan bieden en vervolgens bijdehand zeggen jamaar dit in de winkel en jamaar dat in de winkel terwijl ze dus duidelijk niet hebben gelezen dat t niet om 1 item gaat maar de hele bups.

Nu kreeg ik vanochtend dit en daar zakt mn mond toch wel ff van open

Ik heb een vraagje voor je, mijn gopro is gestolen op vakantie zou je mij een kopie van je bon toe kunnen sturen voor mn verzekering? Ik heb mn bon niet meer.

Dus ik heb maar even gereageerd dat dat dus echt niet gaat gebeuren :')

Dat meen je niet!! :oo

Ja heb zegmaar letterlijk terug gestuurd dat dat dus absoluut niet gaat gebeuren en dat ie maar iemand moet zoeken die hier wel intrapt, al hoop ik dat niemand zo stom is om hier in te trappen maar jeetje, dit spant de kroon wel met wat ik heb meegemaakt hoor haha!

Dan staat mijn camera straks als gestolen aangeschreven, die is even lekker :P Dan zou ik dus een gestolen camera bezitten, nou nee dankje, had ie zelf maar beter z'n administratie bij moeten houden maar denk dat het daar niet om gaat haha, gewoon centjes claimen bij de verzekering.. fijn zulke mensen

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 00:20

Duality schreef:
Ja heb zegmaar letterlijk terug gestuurd dat dat dus absoluut niet gaat gebeuren en dat ie maar iemand moet zoeken die hier wel intrapt, al hoop ik dat niemand zo stom is om hier in te trappen maar jeetje, dit spant de kroon wel met wat ik heb meegemaakt hoor haha!

Dan staat mijn camera straks als gestolen aangeschreven, die is even lekker :P Dan zou ik dus een gestolen camera bezitten, nou nee dankje, had ie zelf maar beter z'n administratie bij moeten houden maar denk dat het daar niet om gaat haha, gewoon centjes claimen bij de verzekering.. fijn zulke mensen

Ik had netjes teruggemaild dat ie voor ...... Euro zelfs de go pro erbij krijgt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:49

:D

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 09:06

Fijne marktplaats ervaring tot nu toe

Singel te koop.
Bod geaccepteerd gaf aan het direct over te maken.
Dit was vrijdag na het weekend stond het er direct op.
Ideaal ik er van af. hopelijk koper blij

Brigitte_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:24

Nou ik zal is even losbarsten, ik word gek van al die mensen die vragen stellen en niet eens even fatsoenlijk antwoorden of het wel of niet wat word, grrrrr je hoort er gewoon nooit meer wat van :evaw: :O

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:55

Brigitte_D schreef:
Nou ik zal is even losbarsten, ik word gek van al die mensen die vragen stellen en niet eens even fatsoenlijk antwoorden of het wel of niet wat word, grrrrr je hoort er gewoon nooit meer wat van :evaw: :O

Stille meelezer hier

Ik irriteer me er ook verschrikkelijk aan heb aardig wat spullen op marktplaats staan en iemand had intresse vroeg wat ik er voor wilde hebben en heb niks meer gehoord

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:14

Je ergert je...

Brigitte_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:20

Sammie schreef:
Je ergert je...

En niet zo'n klein beetje ook :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 22:36

Vorige week dinsdag heb ik wat kantoormeubilar op MP gezet. Woensdagavond had ik 5 kopers op kantoor en was ik alles kwijt, ideaal :D.

Toen had ik de smaak te pakken, blijkbaar willen mensen toch nog geld geven voor spullen die ik naar de stort zou hebben gebracht. Dus ook eens gekeken wat er zou gebeuren als ik wat kleding op MP zou zetten.

Dat doe ik dus NOOIT weer >;). Gloeiende wat een verschrikkelijk gebeuren.
Ik had een aantal broeken, rokjes en blazers met vraagprijsjes tussen de €2,50 en €5,00 aangeboden. Allemaal net spul verder maar ik hoef t niet meer en hoef er ook niet de hoofdprijs voor.
Een paar reacties van verschillende mensen:
-kan ik het ook passen
-kan ik het ook terugsturen als het niet past
-halo is i er nog

Had een serieuze gegadigde voor een broek+jurkje. Aangegeven wat de totaalprijs incl verzendkosten was.
"Lama dan is het ineens keer zo duur"
Ja duh, dacht je dat de broek voor €3 Inc verzendkosten was ofzo :roll:

Was er na vijf dagen zó zat van dat ik alle advertenties heb verwijderd en de kleding in een kledingcontainer heb gemikt :o. Meubels enz durf ik er nog wel een keer op te zetten, dat is leuke handel. Maar dit gedoe met verzenden hoef ik echt nooooooit weer!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 00:59

@Plien91 hier dezelfde ervaring met kleding. Had alles er voor 2 of 3 euro opstaan, dacht voor zo'n prijsje kan ik nog iemand blij maken met een nog goed kledingstuk. Bieden ze en als ik dan vervolgens mail dat ik akkoord ga en zeg wat de verzendkosten zijn hoor ik niks meer of mailen ze dat het dan te duur wordt :') zucht. Heb nog maar 1 jurkje kunnen verkopen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 09:19

Daarom gaat mijn kleding lekker naar het leger des heils. Ooit wel wat lange spijkerbroeken verkocht, omdat ik daar wel mensen blij mee kon maken (lengtematen, weinig gebruikte merkbroeken).

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 12:43

Ik gooi het gewoon op een weggeefhoek:
'zak met kleding, maat x (evt t/m z), alles in 1x meenemen, wat niet past geef je door aan bijv een andere reagerende'
Dan krijg je alsnog tig reacties :+ maar dan zeg ik gewoon 'x haalt het op/heeft het opgehaald, benader die maar, over 2 dagen verwijder ik deze advertentie'.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:41

Sammie schreef:
Je ergert je...

Of iets irriteert je......

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:43

Ja, maar niet aan iets. Dan erger je je. Dat irriteert mij. Ik erger mij aan..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:46

Sammie schreef:
Ja, maar niet aan iets. Dan erger je je. Dat irriteert mij. Ik erger mij aan..

Daarom liet ik het woord 'aan' ook weg...... :+