ElineS schreef:Ik heb hetzelfde tegen mijn zus gezegd, dat ik het geld zou terugeisen, met nog een schadevergoeding erbij ook, voor alles wat ze nu moet kopen om het tegen te gaan. Aangezien het gewoon dikke dwaling is, wat een strafbaar feit is. En ze bewijs heeft in de mail waarin hij zelf letterlijk zegt dat hij er vanaf wist, maar het niet de moeite vond om het te noemen. Als ze daar werk van zou/willen maken, komt ze daar sowieso winnend uit.
Ik heb ook gezegd dat ze de ren moet terugbrengen, de kippen moet proberen 'schoon' te krijgen van bloedluis, desnoods tijdelijk in een kleine tralie kooi om er vanaf te komen en dan terug in de oude ren als ze ervan vrij zijn, want die is bloedluis vrij. Staat ook niet in de buurt van de nieuwe ren. En dan maar weer zoeken naar een nieuw hok.
Zo dan! Fijne verkoper maar niet heus: deze mag zeker door de mangel!
Ik zou het hier echt niet bij laten als ik jouw zus was!
MarvanTom schreef:Ik heb een bod gehad op een zgan boodschappenkarretje, maar mevrouw is net geopereerd en kan de kar niet ala minute ophalen.
Heb maar gevraagd waar ze woont, dan gooi ik het wel ff af.
Als ze niet antwoordt, weet ik dat het een slechte afzegsmoes is en anders heb ik weer iemand geholpen toch?
Ze heeft gereageerd, woont aan de andere kant vd stad en begint ook opeens vragen over de kar te stellen. Issie lichtgewicht? Zonder zooi erin wel ja.
Issie inklapbaar? Nee, zie foto's.

Dus klaar ermee!