Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:26

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:13

Yv_ schreef:
Je linkje doet het niet Marit.
Edit: Nu wel :D

Hippo, als ik jouw link aanklik, krijg ik "forbidden". Had ik voorheen niet...

Zonnebrillentijd 8-)

Ik heb geen link in mijn post gezet (over mijn aanstaande vrijdag blog). Over welke link heb je het?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:30

Yv_ schreef:
Heb je foto's in de post van voeten?

Nee en dat hebben we express niet gedaan. Laatste keer dat ik een foto van mijn voeten op instagram heb gezet kreeg ik allemaal vieze berichten van mannetjes die van voeten houden. We hebben er nu expres een stockfoto bijgezet. Misschien dat we het in de toekomst wel een keer gaan doen. Maar dan moet ik eerst bram ompraten. Die was not amused met de berichten van de vieze mannetjes. :j

Vandaag heb ik een post over de nzin en onzin van huidverbetering met laser: Laser, het wondermiddel voor huidverbetering of ligt het toch iets genuanceerder? http://beautyfanatic.nl/de-zin-en-onzin ... ttherapie/

Ik vind namelijk dat het heel veel onzin wordt verteld en beloofd :D :o -:(-

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 19:54

Het linkje in je onderschrift, Hippo!

Oh gelukkig Sietje. Ik háát voeten, dus als je foto's had geplaatst, had ik even overgeslagen :).

Lijstjes... Zo handig, maar ik ben zo chaotisch dat ik me er nooit aan hou :=
Heb het dus maar opgegeven :=

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:44

Gelukkig heb je geen voetenfoto's gedeeld Sietje. Ik kan ook echt niet tegen mensenvoeten :')

Lijstjes, daar leef ik ook echt voor en mee. Kan echt niet zonder.

Ik schreef vandaag een post over buitenspelen voor grote mensen.

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 21:52

Leuke blogs weer allemaal :) Heb ze allemaal gelezen.

Ben weer voor het eerst aan het werk dus doodop, moet even kijken wanneer ik weer wat af krijg. Aan ideeën geen gebrek.

En ik heb een nieuwe bijbaan, haha. Bij de McDonalds... :') Misschien dat ik daar nog een keer over schrijf, de vegetariër in de McDonalds.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:28

Yv_ schreef:
Het linkje in je onderschrift, Hippo!

Dank je voor het melden!

Hebben meer mensen dit? Ik kan ze wel aanklikken ook na het legen van mijn cache/cookies.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 23:44

Bij mij doet ie het ook gewoon, cache legen heb ik nog niet geprobeerd.

Bij mij vandaag Op eBay besteld (en abnormaal veel views zonder dat ik het artikel meer gepromoot heb dan de automatische tweet *\o/* ) en er staan nog een paar artikelen van de afgelopen dagen online die ik nog niet gepost heb

Ik loop volgens mij nogal achter met dit topic omdat ik al 3 dagen te weinig tijd heb gehad om alles te lezen, sorry -O- (ik heb ook 317 ongelezen blogposts op bloglovin' :') )

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 08:32

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:14

Ik denk dat het aan de pc lag waar ik op zat Hippo, want nu kom ik er ook weer zonder problemen op!

Jammie, klinkt lekkerrrr!

Weer een prachtige duochrome: Gala

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:31

Ik ga vanavond ook rustig alles bijlezen en reageren :j

Mijn post van vandaag: #LastTimeICriedAtAConcert. Hoorde deze hashtag een paar dagen geleden op de radio en toen ben ik eens gaan denken over mijn mooie concertherinneringen.

Edit: Hmm, volgens mij verdwijnt mijn onderschrift als ik vanaf mijn telefoon post hier. Erg bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:34

Ik heb geen problemen met je link Hippo, doet het gewoon :D

Mooie aankopen Nienke, zo'n brushegg wil ik ook nog proberen.
Ben alleen bang dat hij zo klein is voor de grotere kwasten.

Gala...
Ik weet het niet...
Mooi... niet mooi... toch wel mooi... toch eigenlijk niet...
:')

Ik was in de stemming voor paars :D
Stock-Holm

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:38

DnT schreef:
Mooie aankopen Nienke, zo'n brushegg wil ik ook nog proberen.
Ben alleen bang dat hij zo klein is voor de grotere kwasten.

Ik had eigenlijk ook verwacht dat ie groter was haha. Voor een poederkwast denk ik dat hij inderdaad te klein is, maar voor de meeste van mijn kwasten zal hij wel groot genoeg zijn :) Ik heb hem in ieder geval al binnen dus ik hoop er binnenkort een review over te schrijven

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:15

Leuke artikelen weer zeg. IK ben nog even aan het bedenken waar ik weer over ga schrijven. Vanmiddag wat inspiratie opdoen :)

Verder.. Kan iemand mij hier mee helpen? Ik heb al een paar dagen updates en dergelijke staan op een pagina, maar geeeen idee wat ik moet doen en hoe. Ik ben zo'n kneus hier in..
http://i57.tinypic.com/205e5qw.png

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:41

OMG. Komt net een collega naar me toe, gooit de krant van vandaag op m'n bureau, zegt "je staat erin!" en loopt weer weg. Staat mijn foto gewoon retegroot in de krant die mijn artikel online publiceerde. In een artikel over getuigenisjournalistiek en waarom het zo'n succes heeft. fiets. Ik ben even in shock dat m'n hoofd zo groot in één van de meestverkochte kranten staat, wtf :')

Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:19

Yasmine, je bent goed bezig! Wat gaaf zeg! Ik ben blij voor je!

Ik ga jullie blogs zo op mijn gemak lezen.
Oh waar ik afgelopen week een comment van Rodrigo Otazu had, is hij sinds afgelopen nacht mijn follower op Instagram :D Mijn Instagram loopt als een malle. Gisterenavond begon het ineens. Normaal zo'n 30 tot 40 likes op een dag maar toen ik vanmorgen mijn app opende stonden er 647 likes op mij te wachten :oo :):)

Ik heb vandaag mijn favoriete witte lakje op mijn blog. OPI Alpine Snow

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:37

Gaaf Yasmine! Helemaal verdiend na zo een sterk artikel.

En Tazzey gaat ook als een speer. Heel erg gaaf dames!

Morgen komt er weer een verhaaltje van mij online. Om de dag bloggen is voor mij het perfecte ritme tot nu toe. En ik zit zo heerlijk in de flow dat ik die ook nog even hoop te behouden. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:38

Super gaaf Yasmine!

En vet Taz!
Welke foto had zoveel likes?
Iets speciaals of gewoon een normale foto?
Altijd leuk als je zoveel aandacht krijgt :D

Mijn instagram gaat ook best ok, ik vind het leuk om likes te krijgen en nieuwe volgers, maar ik vind het vooral erg leuk om contact te hebben met mensen over de hele wereld.
Vind ik instagram echt uitermate geschikt voor :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:44

De likes zijn verspreid over al mijn foto's. Ik begrijp niet waarom het ineens zo hard gaat. Maar mij hoor je niet klagen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:49

Soms heb je dat.
Ik had een tijd terug een swatch gepost waarvan ik het lakje wel heel gaaf vond, maar de foto... mwah...

Kreeg ik dik 100 likes op :oo
Geen idee waarom :')

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 15:38

Super leuk al die positieve verhalen hier! :-) Ik heb jullie posts allemaal rustig gelezen echt leuke en mooie posts weer!

Ik blog vanaf deze week, wekelijks voor een site die over eetproblemen, anorexia, boulimia, eetbuienstoornis, gezond eten, lifestyle en vooral over jezelf accepteren zoals je bent gaat!
Ik stuur dan elke week een artikel in voor hun mode pagina! De eerste staat sinds gister online.. Heel leuk en spannend want het is een hele grote site! Dit is het eerste artikel! Ik heb hun overigens gewoon zelf benaderd omdat ik hun werk zo onwijs goed vind en ik graag op mijn manier een steentje bij wou dragen! Ik ben me overigens bewust van de 2 foutjes die erin zitten.. Ik heb hem echt 10x overgelezen en het gewoon niet gezien.. :(
http://www.proud2bme.nl/Fashionblog/Een ... 4_manieren

Ook heb ik zelf natuurlijk weer een post online staan, dit keer over mijn favo groene jurk.
http://www.fajez.nl/fashion/my-fav-long-green-dress/

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:20

De blog over laser therapie vond ik interessant, Sietje.

Yv_ schreef:
Ik denk dat het aan de pc lag waar ik op zat Hippo, want nu kom ik er ook weer zonder problemen op!

Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken. Zulke dingen kosten soms zo veel tijd....

Duochrome is wel mooi, maar ook een beetje een koude kleur.

BuitenSpelen 2.0 komt helemaal terug als ouder. Ik heb een reactie achtergelaten.

Nienke, leuke kettting zeg van Ebay.

Spring mash with Leek, ga ik proberen. Ik heb nooit veel prei gegeten, tot ik student werd. Lekker goedkoop. ;) Ik zal eens een Hollandse Stamppot maken. Soms mis ik dat de echte Hollande Pot eten gewoon.

OPi paars is niet mijn kleur voor op nagels. Het is wel een mooie paars.

Birgit: ik kan je niet helpen met die updates, sorry.

Alpine Snow is niet mijn ding, maar met die Silver Pearl en lange nagels is het prachtig.
Wat goed dat je zoveel likes hebt ineens!
Misschien moet ik ook eens aan de InstaGram (klinkt als... moet ik ook eens aan die verslavende drugs) :')

Anoekk, ik heb zitten zoeken naar je Groene Jurk. Op mijn pc is ie (sorry: lijkt ie grijs). Over de kleur van een jurk op mijn pc ga ik geen discussie meer aan, haha. :x
Wat heb je toch mooi lang haar zeg. Leuk dat je voor een modeblad mag schrijven.

Hier had iemand een tijd geleden de oproep van Online Bit Magazine gezet omdat ze blogger zochten. Aangezien ze toen net een van mijn blogs hadden gebruikt dacht ik een kansje te maken. Nooit meer wat gehoord. Jammer.

Yasmine: ik zou het retespannend vinden allemaal. Ik weet niet of ik het leuk-spannend of eng-spannend zou vinden, beetje van beide denk ik. Gelukkig is je portret prachtig, haha. Als kranten een stomme foto zouden gebruiken zo dat balen zijn. Lekker in de achtbaan met je leven.

Ik dacht ook in een achtbaan gestapt te zijn deze week. Ik hoorde een radio commercial over een groot paardenevenement toen ik in de auto zat. Dat was dinsdag. Thuisgekomen heb ik even gegoogled en as zondag is dat evenement. Het is niet te ver weg en wordt op Thunderbird Show Park gehouden in Langley BC.

Ik heb een mail naar de organisatie geschreven met de vraag of ze dit elk jaar organiseren ("Sorry ik ben een nieuwe immigrant, misschien vraag ik iets raars") O:) Of ik volgend jaar misschien "reward-based horse training" mag komen promoten? IK kreeg binnen een uur een mail of ik zondag een demo/ clinic kon geven. Er was iemand uitgevallen en nu zaten ze met een gat in de agenda. Eerst JA zeggen, dan stressen is mijn motto. *\o/*
Ik heb geen trailer dus gelijk in de weer om vervoer voor mijn paard te regelen... En al mijn afspraken voor het weekend te verzetten.

Krijg ik na ruim een uur een mail dat een andere trainer dat gat heeft opgevuld. :( Uit de mail kon ik opmaken dat ze het niet verwacht had en dat het eindelijk ook niet echt de bedoeling was dat iemand anders het zou regelen. Maargoed. Wel jammer. ;)

MIjn blog van maandag liep niet echt, maar vanmorgen werd ik wakker en mijn vrijdag blog heeft al goede stats gehad. Moet jouw paard altijd "aan het werk" of moet ie dingen doen "omdat hij paard is"?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 16:57

Ah wat onwijs balen is dat zeg.. beetje blij maken met een dooie mus ook al kon ze er misschien niet zoveel aan doen. Blijft even poedersuiker op dat moment! Maar ze hebben je gegevens nu wel voor volgend jaar.. En misschien voelen ze zich stiekem een beetje schuldig dat je zo volgend jaar iets meer vooraan staat hihi.

Bedankt voor je complimentje hihi.. De jurk is inderdaad echt donkergroen in het echt :P

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:43

Gaaf hoor Yasmine, jij gaat hard! Heel spannend, maar wat een verhaal heb jij later (en nu) te vertellen zeg!

Gaaf hoor al die likes, alleen maar een teken dat je goed bezig bent toch? :)

Ik heb net een nieuw artikel geplaats over mijn travel bucketlist: http://birgitsbeautylife.nl/?p=114

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 22:33

Hihi dankjewel allemaal. Het voelt erg surreëel. De ene dag zit ik achter m'n laptop in m'n pyjama een boze blogpost te schrijven, een week later sta ik gewoon in de krant en praat iedereen over mijn artikel en word ik overstelpt met berichten.
Maar ik vind het ook best eng, hoor :o Zoals iemand hierboven al zei. Ik schrijf best persoonlijke dingen, en dat posten op een blog waar je nog in zekere mate je anonimiteit hebt voelt best veilig aan. Maar als plots je voor- en achternaam te grabbel wordt gegooid voor tienduizenden mensen... Ik moet zeggen dat ik het me wel beklaagd heb, niet dat ik het geschreven en ingestuurd heb, maar gewoon dat ik er niet verder bij heb nagedacht. Dat mensen m'n Facebook zouden stalken en gemene berichten zouden sturen, bijvoorbeeld. Ik had het ergens wel verwacht, maar ergens dacht ik ook dat het gewoon niet zoveel gelezen zou worden. En het is niet als een blogpost die maar een paar honderd mensen lezen. Het gaat rond op Facebook, ik krijg berichten van vrienden die ik al jaaaaaren niet meer heb gesproken, mijn moeder (die lerares is op de middelbare school waar ik ook zat) wordt aangesproken door ex-leerkrachten van me... Ik had er gewoon niet op gerekend dat het zo wijd verspreid zou worden. Het scheelt wel dat ik van bekenden alleen maar positieve reacties krijg :Y)

Laten we zeggen dat ik blij en trots ben dat mijn schrijven zoveel teweeg heeft gebracht, maar dat ik al mijn sociale media profielen mooi 100% privé en ontoegankelijk heb gemaakt :D Maar goed, mijn bedoeling is ook om nog meer over zo'n spraakmakende onderwerpen te schrijven, want het is mijn grote droom om mensen echt te kunnen beïnvloeden en empoweren. En hoe meer uitgesproken je mening is, hoe meer je mensen tegen je in het harnas jaagt. En ik ben niet zo van het subtiele, dus het is alvast een goede oefening om alle haters te leren ontwijken en negeren :Y)

HippoLogic, super bezig!!! Zelfs al heb je de demoplaats niet gekregen, het is net met zo'n initiatief en proactiviteit dat je verder gaat dan anderen :j Blijven doen, wie weet kan je volgend jaar wel die demo geven! Kan je niet als retributie een gratis kaartje vragen? :D

Anouk, wauw, supergaaf dat je een vaste bijdrage aan die site levert! Top dat je het gewoon zelf gevraagd hebt, hoor. Zo'n dingen komen niet uit de lucht gevallen en initiatief nemen maakt altijd een goede indruk :) Dat van die eetstoornissen doet me denken aan een blog die ik volg van een meisje dat schrijft over haar battle met anorexia, echt ontzettend pakkend om te lezen: http://www.acupofmedicine.nl

Tazzey, heerlijk dat je Instagram ook zo goed loopt! :)