Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Je linkje doet het niet Marit.
Edit: Nu wel
Hippo, als ik jouw link aanklik, krijg ik "forbidden". Had ik voorheen niet...
Zonnebrillentijd
Yv_ schreef:Heb je foto's in de post van voeten?
.
Heb ze allemaal gelezen.
Misschien dat ik daar nog een keer over schrijf, de vegetariër in de McDonalds.
) en er staan nog een paar artikelen van de afgelopen dagen online die ik nog niet gepost heb
(ik heb ook 317 ongelezen blogposts op bloglovin'
)

DnT schreef:Mooie aankopen Nienke, zo'n brushegg wil ik ook nog proberen.
Ben alleen bang dat hij zo klein is voor de grotere kwasten.
Ik heb hem in ieder geval al binnen dus ik hoop er binnenkort een review over te schrijven 

Mijn Instagram loopt als een malle. Gisterenavond begon het ineens. Normaal zo'n 30 tot 40 likes op een dag maar toen ik vanmorgen mijn app opende stonden er 647 likes op mij te wachten

Ik heb jullie posts allemaal rustig gelezen echt leuke en mooie posts weer!
Yv_ schreef:Ik denk dat het aan de pc lag waar ik op zat Hippo, want nu kom ik er ook weer zonder problemen op!
Ik zal eens een Hollandse Stamppot maken. Soms mis ik dat de echte Hollande Pot eten gewoon.
Of ik volgend jaar misschien "reward-based horse training" mag komen promoten? IK kreeg binnen een uur een mail of ik zondag een demo/ clinic kon geven. Er was iemand uitgevallen en nu zaten ze met een gat in de agenda. Eerst JA zeggen, dan stressen is mijn motto.
Uit de mail kon ik opmaken dat ze het niet verwacht had en dat het eindelijk ook niet echt de bedoeling was dat iemand anders het zou regelen. Maargoed. Wel jammer. 

Zoals iemand hierboven al zei. Ik schrijf best persoonlijke dingen, en dat posten op een blog waar je nog in zekere mate je anonimiteit hebt voelt best veilig aan. Maar als plots je voor- en achternaam te grabbel wordt gegooid voor tienduizenden mensen... Ik moet zeggen dat ik het me wel beklaagd heb, niet dat ik het geschreven en ingestuurd heb, maar gewoon dat ik er niet verder bij heb nagedacht. Dat mensen m'n Facebook zouden stalken en gemene berichten zouden sturen, bijvoorbeeld. Ik had het ergens wel verwacht, maar ergens dacht ik ook dat het gewoon niet zoveel gelezen zou worden. En het is niet als een blogpost die maar een paar honderd mensen lezen. Het gaat rond op Facebook, ik krijg berichten van vrienden die ik al jaaaaaren niet meer heb gesproken, mijn moeder (die lerares is op de middelbare school waar ik ook zat) wordt aangesproken door ex-leerkrachten van me... Ik had er gewoon niet op gerekend dat het zo wijd verspreid zou worden. Het scheelt wel dat ik van bekenden alleen maar positieve reacties krijg
Maar goed, mijn bedoeling is ook om nog meer over zo'n spraakmakende onderwerpen te schrijven, want het is mijn grote droom om mensen echt te kunnen beïnvloeden en empoweren. En hoe meer uitgesproken je mening is, hoe meer je mensen tegen je in het harnas jaagt. En ik ben niet zo van het subtiele, dus het is alvast een goede oefening om alle haters te leren ontwijken en negeren 
Blijven doen, wie weet kan je volgend jaar wel die demo geven! Kan je niet als retributie een gratis kaartje vragen? 
Dat van die eetstoornissen doet me denken aan een blog die ik volg van een meisje dat schrijft over haar battle met anorexia, echt ontzettend pakkend om te lezen: http://www.acupofmedicine.nl