Wat leuk Goya! Leuk stukje hoor.Hier is het lekker zonnig en een klein windje. Wel wat fris nog, maar dat vind ik niet zo erg.
Psssst, Marcella .... Hooge Zwaluwe is met dubbel o Ben ook wel benieuwd waar je staat, ik heb er vroeger gewoond En ja, het is echt heerlijk weer
Leuk stukje Gohya!Hier zijn wolken en zon. Maar een lekker temperatuurtje. Hopelijk blijft dat zo vandaag
Hier zwaar bewolkt en een heerlijk temperatuurtje Welke site kan ik beter vertrouwen? Buienradar of weeronline?Zeg maar buienradar want daar wordt het lekker weer, en volgens weeronline niet
Iejoorr schreef:Hier zwaar bewolkt en een heerlijk temperatuurtje Welke site kan ik beter vertrouwen? Buienradar of weeronline?Zeg maar buienradar want daar wordt het lekker weer, en volgens weeronline niet Weeronline, sorry.
Rienn schreef:Iejoorr schreef:Hier zwaar bewolkt en een heerlijk temperatuurtje Welke site kan ik beter vertrouwen? Buienradar of weeronline?Zeg maar buienradar want daar wordt het lekker weer, en volgens weeronline niet Weeronline, sorry.