Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bayazo schreef:Ik krijg de laatste tijd heel veel mensen die 1 cent overbieden. Ik ga er altijd keurig op in, je weet maar nooit.
Maar ze eindigen bijna altijd in niets. Wat is daar nou de lol van ?
Hebben jullie daar ook last van ?
Kirsha schreef:Bayazo schreef:Ik krijg de laatste tijd heel veel mensen die 1 cent overbieden. Ik ga er altijd keurig op in, je weet maar nooit.
Maar ze eindigen bijna altijd in niets. Wat is daar nou de lol van ?
Hebben jullie daar ook last van ?
Bedoel je mensen die bijvoorbeeld 10,01 euro bieden terwijl er al 10 euro is geboden? Ik vind dat altijd een beetje kansloos, verkoop hem dan liever aan degene die 10 euro bood. Tenzij die opeens geen interesse meer heeft, dan wil ik er nog wel over nadenken
Bayazo schreef:Kirsha schreef:Bedoel je mensen die bijvoorbeeld 10,01 euro bieden terwijl er al 10 euro is geboden? Ik vind dat altijd een beetje kansloos, verkoop hem dan liever aan degene die 10 euro bood. Tenzij die opeens geen interesse meer heeft, dan wil ik er nog wel over nadenken
Meestal heb ik staan "Bieden van af.......bv € 10,00.
I.p.v dan € 10,00 of gewoon meer te bieden,bieden ze € 10,01.
En het rare is van de meeste van dit soort bieders hoor ik nooit meer wat.
Vaak bieden ze ook op meerder items tegelijker tijd.
Als het het openingsbod is neem ik het wel serieus, je weet maar nooit.
Bij een vervolg bod van € 0,01 cent over gun ik het meestal de voorgaande bieder.
Zeker als het bod al een paar dagen staat.
bridgetF schreef:nou, helaas nog steeds geen foto's van de marktplaats pup, en heb nog even navraag welke testen ze had gedaan. Kreeg daar wel gelijk vanmorgen een reactie op, een oogtest en een allergie test voor bepaalde medicijnen / ontwormingsmiddelen, maar het belangrijkste hd en ed niet. Weet iemand of je bij een pup ook hd / ed foto's kunt laten maken? Ik hoop dat de foto's snel komen, want heb ook nog een andere pup elders op het oog. Alleen wat duurder en een ander geslacht. Hoewel het me niks uitmaakt of het een reu of teef is.
bridgetF schreef:nou, helaas nog steeds geen foto's van de marktplaats pup, en heb nog even navraag welke testen ze had gedaan. Kreeg daar wel gelijk vanmorgen een reactie op, een oogtest en een allergie test voor bepaalde medicijnen / ontwormingsmiddelen, maar het belangrijkste hd en ed niet. Weet iemand of je bij een pup ook hd / ed foto's kunt laten maken? Ik hoop dat de foto's snel komen, want heb ook nog een andere pup elders op het oog. Alleen wat duurder en een ander geslacht. Hoewel het me niks uitmaakt of het een reu of teef is.
bridgetF schreef:beide ouders heeft ze niet laten testen en, die komen overigens wel bij de betere kennels vandaan.
dees_daan schreef:Degene van de frontriem heeft me nog gevraagd wat de frontriem dan kost (weer zonder aanhef oid) terug gemaild maar nu hoor ik niks meer, verbaasd me niet.
Heb verder ook wat studieboekjes er op gezet die weg mogen, hoeven niet weg maar voor een redelijk bod mogen ze weg.
Had ook nog een hele stapel phryso bladen liggen (40 stuks) mogen ook weg maar is geen animo voor, laat ze lekker liggen, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.
bugpluisje schreef:dees_daan schreef:Degene van de frontriem heeft me nog gevraagd wat de frontriem dan kost (weer zonder aanhef oid) terug gemaild maar nu hoor ik niks meer, verbaasd me niet.
Heb verder ook wat studieboekjes er op gezet die weg mogen, hoeven niet weg maar voor een redelijk bod mogen ze weg.
Had ook nog een hele stapel phryso bladen liggen (40 stuks) mogen ook weg maar is geen animo voor, laat ze lekker liggen, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.
Die phryso bladen daar zijn vaak mensen blij mee te maken die graag knutselen en kaarten maken. Mijn schoonmoeder neemt ook altijd mijn boeken van het kwpn mee, vind ze super!