Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Davinia_ schreef:2 jaar geleden waren we toch bijna wereldkampioen? Of was dat maar een droom? Want ik zie er nu echt helemaal niets meer van terug...
furious schreef:ceasario schreef:Geplaatst: 09-06-12 22:47
Je kunt alles graag zien. maar Nederlanders zullen toch binnen Europa heel wat toontjes lager gaan zingen..
De Kapsones is voorbij van die Ollanders.
Oke kom je ook gezellig mee kletsen
Davinia_ schreef:2 jaar geleden waren we toch bijna wereldkampioen? Of was dat maar een droom? Want ik zie er nu echt helemaal niets meer van terug...
Loesss schreef:Davinia_ schreef:2 jaar geleden waren we toch bijna wereldkampioen? Of was dat maar een droom? Want ik zie er nu echt helemaal niets meer van terug...
Jep! Sterker nog in Port Elizabeth, Zuid-Afrika worden de Nederlanders echt gezien als helden omdat ze daar van Brazilie wonnen (ben zelf 3 x in t stadion geweest afgelopen winter). Man wat zullen die Zuid-Afrikane zich nu kapot lachen als ze dit zien!
monikje schreef:Sneu dat Huntelaar en van der vaart eerst moeten toekijken hoe slecht Nederland speelt en dan pas mogen spelen. Ja nu is het te laat... Wat heb ik een medelijden met hun.