Sterre98 schreef:Aan mezelf, ik heb gisteren een appartement geaccepteerd nadat ik helemaal enthousiast was.
Sta op nummer 1, maar toch blijf ik nerveus dat ik t spontaan toch niet krijg
Gefeliciteerd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wyoming schreef:Van die bestelbusjes die wat moeten afleveren
(In dit geval een bank) en ook wel even bezig zijn. Die dan midden op de weg gaan staan, dat je er dus niet langs kan, terwijl er links gewoon parkeerruimte was. Is er geen plek dan snap ik het nog maar er was plek zat.

MarlindeRooz schreef:Polarize schreef:Ik moet bezig met een lesplan voorbereiden maar ik ben vandaag mentaal even een puber en ik wil nieeeeettt
Jezelf omkopen of gaslighten werkt hier altijd.
MarlindeRooz schreef:Lieser schreef:Ik erger me ook aan mezelf. Ik hik al vanaf half 8 tegen een klus aan die waarschijnlijk binnen een half uur afgerond kan zijn.
Als je het om 13:00 niet hebt gedaan dan moet je een video maken waarin je de vogeltjes dans doet en die naar mij sturen.
De teckel-dictator kijkt mee
[ Afbeelding ]

MarlindeRooz schreef:Sterre98 schreef:Aan mezelf, ik heb gisteren een appartement geaccepteerd nadat ik helemaal enthousiast was.
Sta op nummer 1, maar toch blijf ik nerveus dat ik t spontaan toch niet krijg
Ooooh leuk!!! Je eerste eigen huis?
heb nu een gezinswoning, maar die is heel krap ingedeeld, en ik heb 0 groene vingers. Dit appartement heeft een fatsoenlijke indeling en is 20m2 groter