Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
purny schreef:Preferentiebeleid van de zorgverzekeraar. Mijn puffer die ik normaal gesproken heb word niet vergoed. Wel een goedkope variant.
Hele discussie met de apotheek gehad. Wilde het me eerst niet geven.
Het zal me aan mijn kleine achterkantje oxideren of er wel of geen preferentiebeleid bestaat, maar uit medische noodzaak moet ik die puffer hebben.
purny schreef:Preferentiebeleid van de zorgverzekeraar. Mijn puffer die ik normaal gesproken heb word niet vergoed. Wel een goedkope variant.
Het zal me aan mijn kleine achterkantje oxideren of er wel of geen preferentiebeleid bestaat, maar uit medische noodzaak moet ik die puffer hebben.
Marcella schreef:purny schreef:Preferentiebeleid van de zorgverzekeraar. Mijn puffer die ik normaal gesproken heb word niet vergoed. Wel een goedkope variant.
Tip neem contact op met huisarts. Discussie met apotheek werkt 9 van de 10x niet.
Polarize schreef:Het feit dat mensen liever willen staan in de trein dan naast een vreemde zittenik had mn tas mooi op de grond staan, maar als iedereen er voor kiest om toch te blijven staan gaat ie gewoon weer op de stoel naast mij hoor
Foaly schreef:Polarize schreef:Het feit dat mensen liever willen staan in de trein dan naast een vreemde zittenik had mn tas mooi op de grond staan, maar als iedereen er voor kiest om toch te blijven staan gaat ie gewoon weer op de stoel naast mij hoor
O dat is zo ergerlijk, mensen die stug blijven staan. Maar dan wel zo dat er ook niemand anders op die lege plek gaat zitten, en ze dus in feite twee plekken bezet houden