Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 00:07

Dat er een raar deukje zit bij mijn pols. Voor nu even voor de zekerheid gezwachteld, maar morgen denk ik even goed kijken bij daglicht en eventueel huisarts bellen.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 00:31

Vandaag/morgen eerste keer meelopen bij een misschien toekomstige werkplek. En ben zo zenuwachtig dat ik gewoon helemaal overstuur was. Naar m'n moeders kamer gegaan maar die weet dan ook nooit wat ze met me aan moet.

Net even met de honden geknuffeld maar die wilden liever slapen dus maar weer met rust gelaten. En lig nu weer in bed proberen m'n adem onder controle te krijgen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 01:17

Het is koud.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 06:40

Moe. :z

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 06:54

Super koud gehad tijdens het slapen. En poets ik m’n tanden tand eruit maar ik heb m doorgeslikt ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:04

Ik had het bloedheet vannacht en alle dekens afgegooid. Met een pols die gruwelijk veel pijn begon te doen.

Uiteindelijk bedacht om hand omhoog te leggen. En dat was de oplossing en veel minder pijn.

Wordt straks dus ha bellen. -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:26

Dat was noodkroon 2 :') lijkt wel een grap. Moet ik dan twee weken gemalen gaan eten?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:28

Ik moet zo in file terug rijden… gaat denk ik wel een 2 uur rit worden pfff (normaal 1 uur)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:36

Ugh, 22.30u in slaap gevallen en schrok om 23.50u weer wakker en tot 1.50u wakker gelegen..
Daarna weer in slaap gevallen, had het behoorlijk warm.. En om 5.30u weer klaarwakker. :x %)

En ik moet nog de hele dag werken (9u tot +-15u) en vanavond om 20u moet ik bij iemand langs, wat uitleggen.

Ik lig straks echt languit ben ik bang. :O

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 07:55

Te lang in bed blijven liggen en moet ook nog wat dingetjes opruimen voordat de schoonmaakster komt. Dat red ik dus nooit voor werk. :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 08:01

Ik blijf ook te lang liggen, moet er echt uit om naar kantoor te gaan maar zo geen zin in het ov en alles....

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 08:09

Er waren gisteren takken op het ruiterpad gelegd. Er was een half bouwwerk van gemaakt....Het grootste probleem dat dit bouwwerk boven aan een heuvel stond en je er pas achter kwam als je met je paard ervoor stond... Keren was geen optie dus achteruit heuvel af en ook nog eens een blinde bocht om om een weg er omheen te vinden.....

Ik heb erbij een spier verrekt waarvan ik niet wist dat hij er zat.... (ergens down under zeg maar)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 09:30

De airco op kantoor die op standje vrieskist staat. :brr:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:01

Pols flink dik en zwaar gekneusd voor nu. Alleen als ik nog meer last krijg bellen en dan krijg ik doorverwijzing foto.

Rest valt mij tot nu toe mee.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:02

blijven hangen in een allergische niesbui... en dat mensen dan bij elke nies 'gezondheid' blijven zeggen
pffff

en dochter van 10 die nog steeds tussen ons in in bed wil slapen :( ... echt niet fijn voor mn nachtrust

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:23

Onze aanloop kat komt nog steeds 2 tot 3x daags braaf bij ons voor zijn bakje eten. Hij krijgt van de buurvrouw eten , maar ook bij andere buren.

Beestje is inmiddels eindelijk wat aangekomen en al veel minder schuw. Zit ook wel eens bij de buurvrouw even in huis maar niet verder als de gang.

Ik twijfel nu we weer richting de winter gaan wat verstandig is om te doen. In huis raakt hij in paniek en echt een mensenkat is het ook niet.

Ene kant zegt mijn gevoel zo laten , we zijn best wel gek op het diertje en hij komt ook direct als we roepen en verkiest ons wel boven de buren. Andere kant een kat in huis kan niet vanwege allergie en de hond.

Andere kant wil ik het beestje graag binnen hebben in de winter zodat het een warm plekje heeft.

Asiel vindt ik dan weer sneu omdat hij hier lekker zijn gang kan gaan en hij genoeg eten krijgt en het diertje dan heel bang gaat zijn en nu langzamerhand weer een goede ervaring krijgt met mensen.

Erg lastig wat nu juist is om te doen....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:28

Plekje maken in de schuur.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:50

Of een warm en veilig plekje in de tuin maken. Heb vaker zulke dingen voorbij zien komen van oude piepschuim dozen bijv.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:55

Zebrastreep schreef:
Onze aanloop kat komt nog steeds 2 tot 3x daags braaf bij ons voor zijn bakje eten. Hij krijgt van de buurvrouw eten , maar ook bij andere buren.

Beestje is inmiddels eindelijk wat aangekomen en al veel minder schuw. Zit ook wel eens bij de buurvrouw even in huis maar niet verder als de gang.

Ik twijfel nu we weer richting de winter gaan wat verstandig is om te doen. In huis raakt hij in paniek en echt een mensenkat is het ook niet.

Ene kant zegt mijn gevoel zo laten , we zijn best wel gek op het diertje en hij komt ook direct als we roepen en verkiest ons wel boven de buren. Andere kant een kat in huis kan niet vanwege allergie en de hond.

Andere kant wil ik het beestje graag binnen hebben in de winter zodat het een warm plekje heeft.

Asiel vindt ik dan weer sneu omdat hij hier lekker zijn gang kan gaan en hij genoeg eten krijgt en het diertje dan heel bang gaat zijn en nu langzamerhand weer een goede ervaring krijgt met mensen.

Erg lastig wat nu juist is om te doen....

Doe het in kleine stukjes :) bakje steeds dichter bij de deur en op een gegeven moment binnen met de deur open, en als dat heel chill is deur steeds meer dicht :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 10:56

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 11:12

gewoon ergens een kist neerzetten met wat warme isolatie erin (oude dekjes/dekens of piepschuim. Als poes maar droog en van de grond af kan liggen zijn ze heel comfortabel. De stalkatten en boerderijkatten die ik ken doen ook niet anders en die hebben een wintervacht waar een shetlander nog niet aan kan tippen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 13:58

De benzineprijs. Voor vijftig euro een halve tank..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 14:24

Lekkage

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 15:26

Dat ik best wel veel geld betaal voor zwemles in kleine groepjes (1 leraar op 4 kinderen) en dat het vandaag dus een grotere groep is en er dus eigenlijk een leraar bij hoort te komen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-23 16:54

Ik neem jullie tips en adviezen mee over de kat. Er komt al iemand binnenkort een mandje brengen dus we kijken even hoe we dat gaan doen. We werden net weer begroet met een hele lange miauw partij dus echt wegbrengen is misschien ook wel zielig.

--

Mijn moeder en ik hebben net een uur gewacht bij de huisarts... komt er op den duur een vrouw met 3 kinderen nou je raad het al 1 gilboel en de sfeer werd er niet beter op.

De assistente greep op den duur in gaf Die mevrouw als reactie dat het zo lang duurde.

Nou niemand zit te wachten op gillende kinderen en het excuus ja maar hij hoort slecht.

Dom excuus ik had vroeger ook want dat jongetje had ( mevrouw zat er uitgebreid over te vertellen ook al zoiets) maar ik gilde ook niet zo.

Opvoeden die hap