Captain schreef:Oh ja daar zit ik heerlijk, dank je wel!
Gefeliciteerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imaudy schreef:Captain schreef:Oh ja daar zit ik heerlijk, dank je wel!
Zit je daar zonder hond?![]()
Ik vind het een heel heftig treinongeluk. Om dan te gaan klagen over vertraging voelt voor mij ook wat raar eigenlijk. Het was ook bekend voordat de meeste mensen vanmorgen vertrokken.
Captain schreef:Het is overigens een ergenissentopic, volgens mij mag je je hier overal aan ergeren zonder je te hoeven verantwoorden. Prima dat je ergens wat van vindt, scroll dan lekker verder.
Of mogen we ook niet klagen om de hoge prijzen voor producten door o.a. de oorlog in de Oekraïne omdat daar mensen sterven?
Captain schreef:Het is overigens een ergenissentopic, volgens mij mag je je hier overal aan ergeren zonder je te hoeven verantwoorden. Prima dat je ergens wat van vindt, scroll dan lekker verder.
Of mogen we ook niet klagen om de hoge prijzen voor producten door o.a. de oorlog in de Oekraïne omdat daar mensen sterven?
_San87_ schreef:Black_Moon schreef:Nee ik heb niet gerold in de brandnetels. Op de andere delen zijn het wel 'eilandjes'.
Wat het ook is, jeuk is echt naar.
chanicha schreef:Ik vind dat egoïstisch, helemaal als je weet waardoor die vertraging komt maar blijf jij lekker in je bubbel Captain.
Black_Moon schreef:En weet je wat nog naarder is? Er is door de huisarts gezegd dat ik niet mag krabben om erger te voor komen. Over dag lukt dat wel, maar ik weet niet wat ik doe als ik slaap
denisesilver schreef:Van de week kwamen ze hier aankakken met "Neefje die is jarig dus we gaan dinsdag bij tante eten." Prima, geen probleem. Begint het hele feestje dus om 5 uur. Wie de fiets viert er een verjaardag om 5 uur??
Puntje bij paaltje draai ik lekker zelf voor de paarden op, want we zijn voor het gemak even vergeten dat jij ook nog naar de fysio moest, dus wij zijn om 5 uur al lekker hos dos pleitos, ook al zeggen we constant dat de paarden niet zonder toezicht buiten mogen staan omdat de pony ontsnapt.
Eindstand fysio opgebeld dat ik niet kan komen, en gezien de btw maand is begonnen het pas weer mei wordt eer ik een afspraak kan maken. Super mensen, lekkere communicatie ook. Kan echt altijd op jullie bouwen
Hilary schreef:Black_Moon schreef:En weet je wat nog naarder is? Er is door de huisarts gezegd dat ik niet mag krabben om erger te voor komen. Over dag lukt dat wel, maar ik weet niet wat ik doe als ik slaap
Heb je dunne handschoentjes? Dan die aantrekken ‘s nachts. Of sokken over je handen, kan ook. Dan kun je in ieder geval je nagels niet gebruiken als je krabt.
Been there, etc