Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:38

Captain schreef:
Oh ja daar zit ik heerlijk, dank je wel! :*

Gefeliciteerd ;)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:43

Captain schreef:

Zit je daar zonder hond? :+

Ik vind het een heel heftig treinongeluk. Om dan te gaan klagen over vertraging voelt voor mij ook wat raar eigenlijk. Het was ook bekend voordat de meeste mensen vanmorgen vertrokken.

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:44

Siggislief schreef:
Is netelroos niet meer eilandvormig?
Beterschap.

Dacht ik ook, en het ziet er uit of je in de brandnetels hebt gerold.[/quote]

Nee ik heb niet gerold in de brandnetels. Op de andere delen zijn het wel 'eilandjes'.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:45

imaudy schreef:
Captain schreef:

Zit je daar zonder hond? :+

Ik vind het een heel heftig treinongeluk. Om dan te gaan klagen over vertraging voelt voor mij ook wat raar eigenlijk. Het was ook bekend voordat de meeste mensen vanmorgen vertrokken.

Bijna, nog 3 dagen. ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:46

Black_Moon schreef:
Nee ik heb niet gerold in de brandnetels. Op de andere delen zijn het wel 'eilandjes'.

Wat het ook is, jeuk is echt naar :x.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:46

Het is overigens een ergenissentopic, volgens mij mag je je hier overal aan ergeren zonder je te hoeven verantwoorden. Prima dat je ergens wat van vindt, scroll dan lekker verder.

Of mogen we ook niet klagen om de hoge prijzen voor producten door o.a. de oorlog in de Oekraïne omdat daar mensen sterven?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:50

Captain schreef:
Het is overigens een ergenissentopic, volgens mij mag je je hier overal aan ergeren zonder je te hoeven verantwoorden. Prima dat je ergens wat van vindt, scroll dan lekker verder.

Of mogen we ook niet klagen om de hoge prijzen voor producten door o.a. de oorlog in de Oekraïne omdat daar mensen sterven?

Ach jawel, klagen kan gewoon. Ik vond de 'maar' gewoon jammer. Dat bagatelliseert het voorgaande. Ja maar = nee, dat idee.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:51

Captain schreef:

Alle ergenissen mogen toch? Geloof dat jij een ergenis over een ergenis over een ergenis hebt :P

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 19:57

_San87_ schreef:
Black_Moon schreef:

En weet je wat nog naarder is? Er is door de huisarts gezegd dat ik niet mag krabben om erger te voor komen :roll: . Over dag lukt dat wel, maar ik weet niet wat ik doe als ik slaap

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:01

Black_Moon schreef:
_San87_ schreef:

En weet je wat nog naarder is? Er is door de huisarts gezegd dat ik niet mag krabben om erger te voor komen :roll: . Over dag lukt dat wel, maar ik weet niet wat ik doe als ik slaap

Dat t je lukt overdag vind ik al knap :=.

Black_Moon

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:02

Ik heb genoeg afleiding :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:19

chanicha schreef:
Ik vind dat egoïstisch, helemaal als je weet waardoor die vertraging komt maar blijf jij lekker in je bubbel Captain.

Laat mij heerlijk egoïstisch zijn. Waardoor de vertraging komt, maakt niet uit. Ik ben niet aan het schelden en tieren op het perron of tegen NS personeel e.d. Ik ben gewoon niet blij met uren extra reistijd, wat een heel normaal iets is en dat post ik in een jawel; ergernis topic.
Je bent niet verplicht om het te lezen en erop te reageren he :evaw:

Het interesseert mij echt even geen sikkepit wat jij er verder van vindt :n

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:31

Captain schreef:

_O-
Ik ga verder niet meer reageren op jou +:)+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:32

Oh daar ben ik echt opgelucht om. Dank je wel engel! :+:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 20:34

Captain schreef:
Oh daar ben ik echt opgelucht om. Dank je wel engel! :+:

:D :D :D _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:10

Nou nou nou, wat een liefde weer hier :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:11

Mensen die me overbieden op vakantie veilingen :')
Maar heb er wel 6 of 7 gewonnen _O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:14

Black_Moon schreef:

Heb je dunne handschoentjes? Dan die aantrekken ‘s nachts. Of sokken over je handen, kan ook. Dan kun je in ieder geval je nagels niet gebruiken als je krabt.
Been there, etc

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:29

denisesilver schreef:
Van de week kwamen ze hier aankakken met "Neefje die is jarig dus we gaan dinsdag bij tante eten." Prima, geen probleem. Begint het hele feestje dus om 5 uur. Wie de fiets viert er een verjaardag om 5 uur??

Puntje bij paaltje draai ik lekker zelf voor de paarden op, want we zijn voor het gemak even vergeten dat jij ook nog naar de fysio moest, dus wij zijn om 5 uur al lekker hos dos pleitos, ook al zeggen we constant dat de paarden niet zonder toezicht buiten mogen staan omdat de pony ontsnapt.

Eindstand fysio opgebeld dat ik niet kan komen, en gezien de btw maand is begonnen het pas weer mei wordt eer ik een afspraak kan maken. Super mensen, lekkere communicatie ook. Kan echt altijd op jullie bouwen +:)+

Nevermind, ik had gewoon honger :Y)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:34

Hilary schreef:
Black_Moon schreef:

Heb je dunne handschoentjes? Dan die aantrekken ‘s nachts. Of sokken over je handen, kan ook. Dan kun je in ieder geval je nagels niet gebruiken als je krabt.
Been there, etc

Wilde dit ook zeggen inderdaad. Wel opletten dat het echt zachte stof is. Geïrriteerde huid gaat makkelijker stuk. Sterkte in ieder geval!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:37

Antihistamine kan ook helpen bij de jeuk. Ik slik dit regelmatig bij eczeem aanvallen die ook gepaard gaan met vreselijke jeuk.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:40

denisesilver schreef:
Wilde dit ook zeggen inderdaad. Wel opletten dat het echt zachte stof is. Geïrriteerde huid gaat makkelijker stuk. Sterkte in ieder geval!

Ik heb eczeem en handschoentjes werken totaal averechts. Tenzij ze van 100% katoen zijn.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:43

Heb je azijn in huis? Water met een scheutje azijn kan helpen om de jeuk wat te verminderen. Sterkte hoor :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:44

De pijn in mijn voet ging net wat beter dus nu weer wat meer gaan wandelen en nu heb ik dus weer vet last van m'n teen. Dezelfde als in januari. Ik snap er niks van en vind het super onlogisch. De pijn in m'n voet snap ik maar wat doe ik met m'n een na grootste teen dan anders dan met de andere tenen waardoor ik steeds van specifiek die last krijg? Morgen zie ik eindelijk m'n vader weer die had zooltjes gescoord voor me, zal die even uitproberen en anders maar snel naar de podoloog..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 22:14

Reclame van de hornbach, jeetje wat een rokers stem. :')