Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik ben trouwens bang dat mijn matras vervangen moet worden. Ik word al een hele tijd s ochtends wakker met enorme pijn in lijf. En ik heb extreem zware pijnstilling om de dag door te komen dus hoort toch niet dat ik die pijn voel en het 's nachts erger wordt.
Ik heb alleen het geld niet voor nieuwe matrashelemaal niet voor de maat van mijn bed/boxspring.
Om de hoeveel jaar vervangen jullie matrassen?
fleurtjeuh schreef:Urbanus schreef:Ik vind het een beetje raar om dit soort dingen te delen na het verdriet van Moestuin. Beetje een trap na geven ofzo.
Hmm zo heb ik het helemaal niet bedoeld![]()
Maar snap dat het zo kan overkomen.
Ik bedoel vooral dat mensen eens meer voor zichzelf moeten opkomen en niet blijven hangen in een relatie die hun ongelukkig maakt..
Relaxed schreef:Je IQ zegt toch helemaal niks over hoe handig je bent? Je bent slim, maar niet perse technisch handig..
Menino schreef:De mijne was 25 toen ik hem leerde kennen en had nog nooit een schroeftol vast gehouden en wilde een ikea meubel met een handschroevendraaier in elkaar zetten omdat hij een schroeftol ingewikkeld vond![]()
![]()
(en hij heeft een IQ van 152, officeel
). Dus moet je even nagaan hoe dat verder gaat als hij iets in huis moet doen
"Gelukkig" heeft hij ook geen ambities daarin![]()
Tja. Dat zetten ze er niet bij hè, op hun tinderprofiel
Maargoed. Ik denk dat klussen voor ieder koppel wel de extreme beproeving is. Het lijkt zo mooi, alles lekker met zijn tweetjes naar eigen smaak inrichten. Én lekker goedkoop. Het wordt een stuk minder leuk als iets voor de 3e keer mislukt, en je weer een half uur naar de bouwmarkt (heen en terug) moet rijden omdat je ineens hollewandpluggen nodig hebt in plaats van universele superduperpowerpluggen. En je dag dan ineens om is. En je die snicker tussendoor vergeten bent omdat je druk was met... En je iedereen die te dicht in de buurt komt met je schroevendraaier wil priemen (maar eigenlijk gewoon eten nodig hebt). En dan beseft dat je weer geen reet bent opgeschoten en maar achter je computer spelletjes gaat zitten spelen.
Hier zijn ook echt de nodige scheldkanonnades gevallen tijdens het klussen, en wij weten wat we kunnen en hebben alleen de simpele dingen gedaan. Lijkt me eigenlijk het grootste probleem, als je vent zo fokking koppig is dat 'ie niet wil erkennen dat iets hem niet gaat worden. Want als je uit die hele stressvolle situatie bent is alles misschien wel weer gewoon wel koek en ei. Al heeft 'ie wel veel goed te maken.
Rambogirl schreef:IQ zegt echt helemaal niks.
Vroeger stond er een stalgenootje bij ons op stal die maar al te graag liet blijken dat ze 2 universitaire opleidingen had.
Maar toen ik zei dat er een vuiltje bij de navel van mn paard zat wist ze niet meer wat voor en achter was.
"Heeft een paard een navel dan???"![]()
No sh#t genious!![]()
Empatisch vermogen was ook altijd ver te zoeken. Theoretisch was ze dan wel inderdaad heel slim.
Dr vriend was ook universitair opgeleid. Technisch nog wel. Man wat heb ik hun uitgelachen toen ze besloten een zadelkast te bouwen en op stal aan kwamen met MDF platen. Kast heeft volgens mij een maand geleeft.
Nee geef mij maar een simpele ziel die gewoon mee kan in de maatschappij dat een hooggeleerde met het vermogen van een erwt.