Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Als alles netjes opgeborgen ligt is er niks wat gepakt kan worden dus dan is één keer knipperen niet genoeg. En ja, ik heb ervaring met een hond met zeer grote eetlust die op dieet moest.
Zebrastreep schreef:De pipo die haaientanden had en gewoon zijn auto even voor die van mij gooit terwijl ik voorrang had op een 60 weg. Zag het al een beetje aankomen maar even flink op de toeter gedrukt.
Sommige mensen kijken pas zodra ze half op de weg staan ofzo
Telpeva schreef:Niet een ergernis maar ik weet even geen beter topic, droevig want mijn favoriete vogel werd vanochtend opeens heel slecht en is inmiddels ook ingeslapen. Hij was zo tam, zo slim, bijdehand en zo leuk... Ik heb hem niet afgericht hij heeft mij afgericht lol. Oh ik mis hem nu al enorm, nooit meer kroelen met hem. Huilen...
Wat diervoeding opbergen betreft, en ook dingen als omgang met dieren en whatnot. Ik denk dat iedereen dat in theorie prima weet, maar dat de praktijk niet altijd hetzelfde is. Ook al doe je nog zo je best, oliebol happens
[***] schreef:poes schreef:
Als je zelf niet graag commentaar op je ergernissen krijgt moet je het zelf ook niet doen vind ik.
We weten niet of dit schering en inslag is of een keertje een ongelukje. Vind het niet nodig om er zo op in te gaan.
Sorry, maar dit is één van de mensen die behoorlijk bot waren toen het over mijn ergernis ging. Als diegene op mij in mag hakken mag ik ook op normale toon aangeven wat ik ervan vind.
Commentaar is niet het alleenrecht van een klein beperkt groepje.
MarlindeRooz schreef:Echt he, beetje hakken op de hond van een ander terwijl je zelf geen kritiek wil op je probleemhond. Wat een negatieve houding heb je zeg, je krijgt wat je aantrekt.
Ga maar eens rondom de stad wandelen met een dwergteckel, kon in 1 dag al 3x iets uit zijn bek trekken en alsnog heeft hij iets verkeerds gegeten want hij kotste vanmorgen op mijn tapijt. Tijdens mijn ontbijt.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Echt he, beetje hakken op de hond van een ander terwijl je zelf geen kritiek wil op je probleemhond. Wat een negatieve houding heb je zeg, je krijgt wat je aantrekt.
Ga maar eens rondom de stad wandelen met een dwergteckel, kon in 1 dag al 3x iets uit zijn bek trekken en alsnog heeft hij iets verkeerds gegeten want hij kotste vanmorgen op mijn tapijt. Tijdens mijn ontbijt.. Ze zijn zo snel. Kan je er nog zo bovenop zitten.
MarlindeRooz schreef:MarliesV schreef:Sorry Hagelslag, maar dat vind ik niet fair om je daar aan te ergeren.
Mag toch hopen dat je het zo hebt geregeld dat je hond gewoon niet zelf bij extra voer kan.
/quote]
Dan heb jij nog nooit een hond gehad met onbeperkte eetdrang. Die weten altijd wel ergens wat te vreten zonder dat je het ziet. Een keer knipperen is genoeg.