Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ja eigenlijk moet je een hele kleine, onopvallende markering maken bij zoiets he.... ik vergeet dat ook altijd.
_Nadia_ schreef:pmarena schreef:Ja eigenlijk moet je een hele kleine, onopvallende markering maken bij zoiets he.... ik vergeet dat ook altijd.
Ik heb een UV inkt stempel die we op alle verkochte items zetten. Koper ziet het niet maar het is er wel. Heb nu al een paar keer gehad dat ik zeker wist dat ze de verkeerde zouden retourneren en dan zeg ik ook dat nadat het ontvangen is en gechecked is op de onzichtbare beveiliging ze hun geld terug krijgen. Gek genoeg sturen ze t dan niet meer terug.
Tallie1979 schreef:_Nadia_ schreef:
Ja eigenlijk moet je een hele kleine, onopvallende markering maken bij zoiets he.... ik vergeet dat ook altijd.
Ik heb een UV inkt stempel die we op alle verkochte items zetten. Koper ziet het niet maar het is er wel. Heb nu al een paar keer gehad dat ik zeker wist dat ze de verkeerde zouden retourneren en dan zeg ik ook dat nadat het ontvangen is en gechecked is op de onzichtbare beveiliging ze hun geld terug krijgen. Gek genoeg sturen ze t dan niet meer terug.
Wat slim!! Waar koop je zoiets?
Aight schreef:Let er wel op dat je het aan de binnenkant of op een ongemerkte plek zet. Ik zou echt nog amused zijn als ik op een feestje erachter kom dat een kledingstuk gestempeld is
BloemBloem schreef:Ik heb ineens allemaal gekke mannen aan mijn kleed ... ik wist niet
dat het een verkapte datingsite was dat Vinted
Heb echt een waanzinnig badpak erop staan, en ja, heb daar van mezelf hoofdloos een
foto van gemaakt, met daarin bepaalde delen ( iets met helaas pech voorgevel te groot ) gecensureerd. Nu krijg ik ineens allemaal berichten van mannen of ik ook de achterkant op de foto heb
Pantykous schreef:Vinted zorgt ervoor dat je oudere advertenties ook met enige regelmaat weer boven in de zoekresultaten komen. Je kunt het er prima op zetten. Ik zou er ook te lui voor zijn om het nog te bewarendenk met zulke goedkopere items dat het loont om bundels te maken.
_Nadia_ schreef:Gewoon doen ja. Wij verkopen de meeste Kerst items in Januari en Augustus, heel vreemd.
Zomerkleding doet het ook altijd wel goed in de winter omdat mensen op vakantie gaan en de winkels natuurlijk geen zomerkleding meer hebben. Ik heb regelmatig zomerkleding gekocht in November omdat we in December naar een warmere plek gingen en kinderen huis hun kleding gegroeid waren.