Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:2 sollicitaties gehad, bij beiden aangenomen.... Keuzestress!
FrNo schreef:En een luxeprobleem
Gini schreef:1. Voor- en nadelen voor iedere job opsommen en scores geven aan ieder element. Scores optellen en vergelijken, dat geeft inzicht.
2. Maak een beslissing op basis van dat inzicht. Spreek die uit voor jezelf, hardop. Hoe voel je je? Opgelucht, tevreden of blijf je denken in 'ja maar'.
LaPluche schreef:Moodswings zijn ruk.....
Ik ben sinds kort in therapie, en nu hebben ze de uitslagen van de testen. Borderline en complexe PTSS kwam eruit.
Het mooie is dat het nu nog 4 á 5 maanden kan duren voordat de therapie kan starten
LaPluche schreef:Moodswings zijn ruk.....
Ik ben sinds kort in therapie, en nu hebben ze de uitslagen van de testen. Borderline en complexe PTSS kwam eruit.
Het mooie is dat het nu nog 4 á 5 maanden kan duren voordat de therapie kan starten
Dilan93 schreef:iirrssjjee schreef:2 sollicitaties gehad, bij beiden aangenomen.... Keuzestress!
Luxe!
Heb je een voorkeur voor een van de twee? Maakt de keuze misschien wat makkelijker
Ik heb straks een gesprek bij een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. En ben een beetje zenuwachtig
[***] schreef:LaPluche schreef:Moodswings zijn ruk.....
Sterkte! Ik heb chronische ptss, mocht je af en toe je verhaal kwijt willen dan kun je altijd een pb sturen
MyWishMax schreef:Mijn lijf/gezondheid. Broer had vandaag plechtigheid vanwege promoveren. Echt zo gaaf, gehaald dus nu doctor. Maar ik ben kapot en ben daarna dus thuis gebracht in plaats van daar kunnen eten om het te vieren... Zo trots, maar ik red het gewoon niet.
Succes dames met de carrière keuzes eb sollicitaties!