nicole_floor schreef:Bekende winkelketens die zich opeens essentieel noemen en dus maar gewoon opengaan.
Dit dus!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Detroit schreef:Scholen die dicht zijn. Ik kon eerst zo lekker thuiswerken. Nu zit ik in geschreeuw en gejank van de buren. Inclusief moeders die zit te schreeuwen "NEE, NAAM, NIET ZO DOEN!"
hagelslag schreef:Een bedrijf wat lang geweest is en 50 Euro in rekening brengt indien we niet het door hun laten repareren.
Oftewel voor 50 Euro hebben ze een offerte gemaakt
Loeky01 schreef:Dat ik vrijdag een, voor mij, mega belangrijke presentatie moet geven. Maar ik mijn handelen moet verantwoorden, en dat irriteert me een beetje. Plus, ik wil het niet te druk maken maar ook niet te saai. Echt, leuk joh, presentaties.
Sanniejtjuh schreef:hagelslag schreef:Een bedrijf wat lang geweest is en 50 Euro in rekening brengt indien we niet het door hun laten repareren.
Oftewel voor 50 Euro hebben ze een offerte gemaakt
Als ze dit aangeven vooraf aan hun bezoek mag dit. Wij hadden schade door derde aan ons hekwerk maar werd toen wel netjes vooraf gemeld. Bij uitvoeren werd dat bedrag gecorigeerd. Op zich snap ik het wel. Hij legde ook uit, dan kan ik 5 werk dagen schades opnemen, en zijn zoveel mensen die het dan niet laten maken, of niet willen claimen en de goedkoopste kiezen.
Maar ze moeten het uiteraard netjes vooraf melden. Niet alle passen dit zo toe, inmiddels nog een keer schade aan het hek gehadander gebeld, die deed dit niet.