Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muze schreef:Ik kan het niet goed terugvinden maar... mag je nou wel of niet met mensen buiten je eigen huishouden uit eten aan 1 tafel..?
Cer schreef:ach, onze sportschool mag vanaf vandaag ook weer open... max 26 mensen (vechtsport, dus contactsport) per uur les, in een niet geventileerde ruimte... we mogen daar niet omkleden of naar t toilet, maar wel een uurtje op 2 meter van elkaar zweten en hijgen...
Ik ga dan zelf liever naar een openluchtfestival als je t mij vraagt![]()
Bij ons op kantoor is het nog steeds zoveel mogelijk thuis werken, dat is echt wel top geregeld
_Penotti schreef:Maar als ik het goed begrijp mogen we vandaag wel met 4 in de auto zitten niet uit hetzelfde gezin, maar als we uitstappen en gaan op een terrasje zitten moeten we 1,5 meter uit elkaar gaan zitten?
Kinke schreef:Filmpje over hoe het virus werkt op ons lichaam mbt het positief/negatief testen.
https://www.youtube.com/watch?v=AuKAg52 ... e=youtu.be
Pabie schreef:@Astorga
Ik heb mijn eigen bericht nogmaals gelezen en kan echt niet in zien waar jij uit haalt dat ik anti 1.5 meter ben? Snap niet zo goed waarom jij er van uit gaat dat ik tegen "1.5m schop", vind ook beetje raar die zin zo uit context te halen en zelfs als je alleen die zin leest zeg ik letterlijk op een goed moment.
Ik schop namelijk totaal niet tegen 1.5m aan en vind het een beetje raar dat je dat uit mijn bericht probeert te trekken...
Kinke schreef:Kwam dit net tegen, hoezo goede filters in vliegtuigen??
https://www.spaink.net/2020/07/01/dikke-vinger-klm/
Shadow0 schreef:Het was blijkbaar niet zo bekend dat de regering het de moeite vond om het mee te laten wegen. (Overigens is het dus ook zo dat het niet beperkt blijft tot die 2 rijen.)
tienus63 schreef:Het hakt erin als je de ‘bewijzen’ zwart op wit ziet.
En zo ziek zag hij heeft er vlak voor opname ook niet uit.
Ondanks dat hij die ochtend helemaal grauw zag en blauwe lippen had.
10 minuten later was dat weg getrokken.
Toen had ie een ontstoken oog.