Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Nou mag toch hopen dat een baas daar niet gelijk over oordeelt.Anders zou ik daar niet eens willen werken, mag ik ook nog een privé leven hebben?
purny schreef:Captain schreef:Nou mag toch hopen dat een baas daar niet gelijk over oordeelt.Anders zou ik daar niet eens willen werken, mag ik ook nog een privé leven hebben?
Het gebeurd wel.
purny schreef:Captain schreef:Nou mag toch hopen dat een baas daar niet gelijk over oordeelt.Anders zou ik daar niet eens willen werken, mag ik ook nog een privé leven hebben?
Het gebeurd wel.
MarlindeRooz schreef:Nou je wil niet weten hoeveel mensen moeten drinken op feestjes, verjaardagen en etentjes etc. Ken er meer die dat wel altijd doen dan niet. En waarom wel trots met een glas wijn op de foto maar niet met een dikke joint? Want die joint is raar en dan ben je een junk.
Niobe schreef:Captain schreef:Nou mag toch hopen dat een baas daar niet gelijk over oordeelt.Anders zou ik daar niet eens willen werken, mag ik ook nog een privé leven hebben?
Ja vind ik ook hoor, als ik afgerekend word op mijn privé leven dan is dat ook mijn soort bedrijf niet.
Maar oordelen doen ze toch wel, een keer keken ze naar mijn cv en zeiden “goh, je hobbelt wel veel van bedrijf naar bedrijf hè?”. Dat waren 3 bedrijven waar ik via een uitzendbureau voor gewerkt had en ze niet aan overname deden toentertijd. Dus ik had daar mijn tijd uitgezeten en er zat niet meer in. Kan ik ook weinig aan doen.
elnienjo schreef:purny schreef:Maar aan de andere kant denk ik dan wel, waarom heb je altijd alcohol nodig om het naar je zin te hebben?
Maar ik ga dan ook nooit stappen
Je kunt voor alcohol ook iets lekkers om te eten invullen natuurlijk. Bij iets gezelligs hoort iets lekkers.
purny schreef:Maar aan de andere kant denk ik dan wel, waarom heb je altijd alcohol nodig om het naar je zin te hebben?
Captain schreef:purny schreef:Maar aan de andere kant denk ik dan wel, waarom heb je altijd alcohol nodig om het naar je zin te hebben?
Denk je echt dat iemand alleen maar lol kan hebben met alcohol, omdat dat toevallig de foto's zijn die ze posten?
Ik post alleen maar foto's van mijn paard, toch is mijn leven veel breder dan dat.
Niet gelijk zo oordelen!
MyWishMax schreef:En ze kunnen beter agenten aannemen die met een drankje op de foto staan als degene die er nu al werken met een partij mentale issuesVan diegene snap ik echt niet hoe ze ooit aangenomen zijn
Electra63 schreef:MyWishMax schreef:En ze kunnen beter agenten aannemen die met een drankje op de foto staan als degene die er nu al werken met een partij mentale issuesVan diegene snap ik echt niet hoe ze ooit aangenomen zijn
Sommige agenten maken gruwelijke dingen mee, zoals de moord op een kind.
Dus dat zij een trauma oplopen, is niet zo gek.
MyWishMax schreef:Electra63 schreef:
Sommige agenten maken gruwelijke dingen mee, zoals de moord op een kind.
Dus dat zij een trauma oplopen, is niet zo gek.
Bij deze had dat niks met trauma te maken. Zijn mensen die ik ken.