Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ik erger me aan dat ik weer bevries: er komt teveel op mij af. Lesvoorbereidingen op het werk kosten me de grootste moeite maar krijg ik alleen maar gedaan omdat collega’s afhankelijk zijn. Werk voor mijn eigen opleiding krijg ik niet meer gedaan, contact met mijn ouders loopt stroef door mijzelf: ik bedenk elke keer veeeeeel te laat dat ik ff contact met mijn ouders wilde hebben die dag... En dat terwijl mijn lieve paps (ernstig) ziek is en deze week met chemo is begonnen.
Er komt zóveel op me af dat ik aan helemaal niks meer denk... poedersuiker.
Ik ben te overwhelmed om nog ergens in uit te blinken, het liefst kruip ik in bed met mijn dekbed over me heen om me te verstoppen en niks meer te hoeven...
xDenies schreef:Kromme advies .. snap er niets van. Gister was het nog 'ga maar weer werken' en nu in de brief staat dat ik nog arbeidsongeschikt ben![]()
![]()
Wat is het nou
hagelslag schreef:Ohh sorry de brieven hebben zich gekruist, eh ja kies maar uit wat je wiltsorry geintje.
Marcella schreef:Brief aanhouden aangezien dat op papier staat.
.
Ineke2 schreef:magicmist schreef:mijn man, die niet zelf kan nadenken en we hierdoor een hele pan eten weg kunnen gooien.
Hoezo dan?
SdaphneS schreef:De belastingdienst.
Man wat een ellende.
LukieBradley schreef:SdaphneS schreef:De belastingdienst.
Man wat een ellende.
Hou op schei uitvan de week weer tig weet ik het hoeveel minuten in de wacht gestaan voor het zoveelste telefoontje
![]()
Ik denk dat ze standaard een melding krijgen als ik bel: pas op voor deze vrouw![]()
Maar goed betalingsregelingen lopen nu blijkbaar automatisch en ben over anderhalf jaar een keer klaar als wrsch de volgende toeslagterugbetaling ook alweer klaar staat ofzo![]()
Echt om te janken
Waar ik me dan aan erger is vooral dat je halverwege het jaar ineens bericht kreeg over de euro’s terug betalen van 2018
En ineens een maand daarna komt er nog 1 van oja in 2017 teveel zorgtoeslag ontvangen dus ook nog even 65 extra terug betalen.
Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo en gaan ze ineens bedenken weet ik het hoeveel brieven naar iedereen te sturen om maar terug te moeten betalen