Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:42

Een reclame die ik vanmiddag zag uit de campagne "Gewoon Stoer" van Margriet, geen idee wat er achter zit maar op de poster stond een verhaal van een 50+ vrouw die haar producten in de supermarkt uit de verpakking haalde en dan de 'rotzooi' daar achter liet. Wat is daar nou weer stoer aan? Als je dat doet vind ik je echt een idioot >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:20

Dat ik steeds te laat ben met een bon te kopen van mijn over heerlijke bakker bij too good to go

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:45

AmyII schreef:
Ik erger me aan dat ik weer bevries: er komt teveel op mij af. Lesvoorbereidingen op het werk kosten me de grootste moeite maar krijg ik alleen maar gedaan omdat collega’s afhankelijk zijn. Werk voor mijn eigen opleiding krijg ik niet meer gedaan, contact met mijn ouders loopt stroef door mijzelf: ik bedenk elke keer veeeeeel te laat dat ik ff contact met mijn ouders wilde hebben die dag... En dat terwijl mijn lieve paps (ernstig) ziek is en deze week met chemo is begonnen.

Er komt zóveel op me af dat ik aan helemaal niks meer denk... poedersuiker.

Ik ben te overwhelmed om nog ergens in uit te blinken, het liefst kruip ik in bed met mijn dekbed over me heen om me te verstoppen en niks meer te hoeven...

Oh, zo herkenbaar... :(:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:57

Mijn printer zegt dat de wifi code niet goed is, maar via mn telefoon wel goed is..
Zo weird... :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-19 00:13

Te koud in huis zonder vest maar te warm in huis met vest. First world problems. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 00:40

Dat ik nu al ziek begin te worden. Leuke ervan is, dat verkoudheid enorm op m'n ogen slaat waardoor ze nog kleiner zijn dan normaal, ze ontzettend gaan branden en gaan tranen. Super fijn morgen op een druk evenement ..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 01:21

Dat ik net in bed lig maar toch eigenlijk net te koud ben en graag een kruik wil warm maken. Maar ik ben te lui nog een x op te staan

Oke koude bovenbenen hebben gewonnen ik ga nog even uit bed

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 04:14

Dat die poedersuiker site van regiotaxi kennermerland het voor de zoveelste keer het laat afweten -:(- -:(- -:(-
Weer voor de zoveelste keer weigert die poedersuiker site om me mn rit te laten boeken, Kan ik dus weer een stuk eerder mn nest uit om die klote taxi te bestellen want dat moet een uur van te voren.
Wat een klote bedrijf is dat connexxion toch!
Bedankt voor de geweldige nooit werkende poedersuiker website van jullie!!

{Sorry voor mn gescheld maar ben dr even helemaal klaar mee, Is nou al de zoveelste keer dat dit gebeurden ik ben het spuugzat :o }

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 10:50

Perongeluk gerookte kaas gekocht ipv normale. Mijn Hongaars is helaas niet zo goed. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-19 11:38

Vriend kreeg een nieuwe leaseauto vandaag. Is hij geleverd zonder panoramisch dak wat wel de bedoeling was. Heeft hij nu dus nog geen nieuwe auto -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:02

Kromme advies .. snap er niets van. Gister was het nog 'ga maar weer werken' en nu in de brief staat dat ik nog arbeidsongeschikt ben |o |o |o Wat is het nou |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 15:13

xDenies schreef:
Kromme advies .. snap er niets van. Gister was het nog 'ga maar weer werken' en nu in de brief staat dat ik nog arbeidsongeschikt ben |o |o |o Wat is het nou |o

Ohh sorry de brieven hebben zich gekruist, eh ja kies maar uit wat je wilt _/-\o_ sorry geintje.

Ik irriteer mij aan dat ik zo mijn rijbroek moet aantrekken maar niet echt gemotiveerd ben.
Maarja we hebben les dus t moet wel

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:22

Brief aanhouden aangezien dat op papier staat.

Dat ik verrek van de pijn in mijn lijf.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 17:47

Mn vriend en zn ik kan niks zelf instelling. Ik ben behoorlijk grieperig en dan vraagt hij wanneer we gaan eten... Je kan zelf koken oelewapper veel succes ermee! :evaw:

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 20:37

hagelslag schreef:
Ohh sorry de brieven hebben zich gekruist, eh ja kies maar uit wat je wilt _/-\o_ sorry geintje.

Marcella schreef:
Brief aanhouden aangezien dat op papier staat.
.

Ja sowieso maar ik ben niet de enige met deze brief. Maar het is heel verwarrend. Had gister namelijk al gelijk besproken hoe en wat met werk. Nouja, gaan we nu maar weer verder bespreken. Maar wat een gedoe, kan het ook gewoon een keer normaal gaan bij mij? :Y)

Sterkte Marcella!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 20:48

De belastingdienst.
Man wat een ellende. :\

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:23

mijn man, die niet zelf kan nadenken en we hierdoor een hele pan eten weg kunnen gooien.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:28

magicmist schreef:
mijn man, die niet zelf kan nadenken en we hierdoor een hele pan eten weg kunnen gooien.

Hoezo dan?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:39

Groepsgenootjes. Hele periode goed gewerkt met zijn allen. Nu moet het grote project maandagmiddag ingeleverd worden. Ik snap dat het zaterdagavond is en jullie gewoon aan de zuip willen, maar er moet nog wel het één en ander gebeuren jongens.. Ik ga niet álles zelf doen.

Oh en ik wees 1 erop dat ie iets niet had gedaan zoals het volgens het beoordelingsformulier moet, wordt ie chagrijnig op mij dat ie geen tijd heeft om het bij te werken. Uhm ja hallo, als jij gewoon goed had gelezen wat je moest doen, hadden we dit gedoe nu niet gehad.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:42

Ineke2 schreef:
magicmist schreef:

Hoezo dan?

Ik heb gisteren zuurkoolstampot bereid in de slowcooker.
Deze stond om 22.00u nog aan.
Ik heb mijn man gevraagd om deze uit te zetten en af te laten koelen.En daarna koel te zetten.
Hij heeft het alleen de hele dag op het aanrecht laten staan.
Ik kwam om 16.00u beneden en zag de pan..( nachtdienst).
Erg zonde dus.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:47

Ik kan het niet opbrengen om te gaan leren en ik voel me gewoon heel poedersuiker

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 22:06

Dat mijn vriend denkt dat je met 20 minuten een paard kan scheren want zo lang ben je ook bezig met een koe :+

De volgende keer mag hij dus mijn paard scheren }>
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 02-11-19 22:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 22:11

_O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 22:38

SdaphneS schreef:
De belastingdienst.
Man wat een ellende. :

Hou op schei uit {:)-:( van de week weer tig weet ik het hoeveel minuten in de wacht gestaan voor het zoveelste telefoontje :+
Ik denk dat ze standaard een melding krijgen als ik bel: pas op voor deze vrouw _O-
Maar goed betalingsregelingen lopen nu blijkbaar automatisch en ben over anderhalf jaar een keer klaar als wrsch de volgende toeslagterugbetaling ook alweer klaar staat ofzo _O-
Echt om te janken

Waar ik me dan aan erger is vooral dat je halverwege het jaar ineens bericht kreeg over de euro’s terug betalen van 2018
En ineens een maand daarna komt er nog 1 van oja in 2017 teveel zorgtoeslag ontvangen dus ook nog even 65 extra terug betalen.
Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo en gaan ze ineens bedenken weet ik het hoeveel brieven naar iedereen te sturen om maar terug te moeten betalen

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:42

LukieBradley schreef:
SdaphneS schreef:
De belastingdienst.
Man wat een ellende. :

Hou op schei uit {:)-:( van de week weer tig weet ik het hoeveel minuten in de wacht gestaan voor het zoveelste telefoontje :+
Ik denk dat ze standaard een melding krijgen als ik bel: pas op voor deze vrouw _O-
Maar goed betalingsregelingen lopen nu blijkbaar automatisch en ben over anderhalf jaar een keer klaar als wrsch de volgende toeslagterugbetaling ook alweer klaar staat ofzo _O-
Echt om te janken

Waar ik me dan aan erger is vooral dat je halverwege het jaar ineens bericht kreeg over de euro’s terug betalen van 2018
En ineens een maand daarna komt er nog 1 van oja in 2017 teveel zorgtoeslag ontvangen dus ook nog even 65 extra terug betalen.
Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo en gaan ze ineens bedenken weet ik het hoeveel brieven naar iedereen te sturen om maar terug te moeten betalen

Dat zal het zijn, gezien mijn ouders dit jaar teveel zorgtoeslag zouden hebben gehad maar letterlijk niks gekregen hebben :')