In die volgorde dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:iirrssjjee schreef:
Dit weet ik inddd, want dit gold 2 weken geleden dus voor mijn man, maar aangezien ik 8 weken immuun zou moeten zijn en testen geen nut heeft (i.v.m. reststoffen enz) vraag ik me af hoe het dan zit....
Hmm goeie vraag! Ik lees wel dat als je gevaccineerd bent, je als "nauw contact" nog steeds in quarantaine moet omdat bijv. nog niet bekend is of je het virus misschien nog wel kunt verspreiden. Maar ik kan jouw vraag ook niet vinden. Ben benieuwd wat ze zeggen. Beterschap voor je man!
Palmera schreef:@Britta: gewoon, in diezelfde groep lezen.![]()
Je bent er dan uit. Maar die groep bestaat nog. Ook op jouw scherm, totdat je de conversaties of de groep wist.
Dus jij kunt alle berichten lezen tot het moment dat je eruit gegooid bent. En nee, al lees je alles 80 keer over, dat krijgt niemand mee
@Poes: hier in Spanje hebben we Gamba nr 1 t/m nr5. Zijn simpelweg gewichtscategoriën. Zelfs de kleinste is nog steeds geen garnaal, zoals in NL bekend. Die heten camarónes, maar dat is ook echt een ander beestje.
Op jouw foto's zijn de 2e en de 3e foto allebei Gamba, maar dus verschillende grootte.
f4bjheu schreef:Denk gewoon op jacht naar bekertjes voor drank of op verzoek van moeder ofzo en spannend om iemand aan te spreken hahaha
Wat ik me af vraag; hoe gaat het nu eigenlijk met de muziek industrie? Ik snap dat geen concerten minder inkomsten betekend maar kan me voorstellen dat radio en spotify nu overuren draaien
Ook; waarom zeggen Engelsen bijvoorbeeld fifty six en wij zes en vijftig?
Sheran schreef:Ik heb er ook nog nooit van gehoord en ik zie het ook voorbij komen bij mensen van ongeveer mijn leeftijd. Zouden die mensen niet gewoon in de war zijn met een komma tussen twee persoonsvormen?Oh echt, is dat mensen aangeleerd? Ik had er echt nog nooit van gehoord en vond het zeer onlogisch