Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melisje_92 schreef:Lau schreef:Mijn bereik met mijn fotografie account is echt bagger.... word er een beetje moe van. Waar ik eerst makkelijk 100 likes had heb ik er nu net 30 ofz.
Ik wil dus heel graag een winactie doen, maar ben zo bang dat het faalt dat ik het maar niet doe
Granoek schreef:Hé Lau ik heb daar ook nee op geantwoord maar ik ben wellicht niet de beste referentie.
Ik zou zeg maar ook geen studioshoot doen voor nul euro want ben daar veel te schijtluis voor en foto's van mezelf zegt me gewoon weinig dus vandaar!
Granoek schreef:Maar ik weet niet goed wat ik met die foto's zou moeten doen dan. Ik hoef mezelf niet in de kamer te hebben hangen zeg maar hahaDenk dat het ook gewoon een beetje je hobby moet zijn, styling, make-up, er steeds weer van willen bijleren enzo.
En wat jij zegt over dat alles maar gratis moet zijn dat heb je werkelijk waar met ALLES. Ik snap dat ook nooit zo goed. Zelfs als wij hier in de zaak acties doen zie je dat heel veel. We deden met ons 12,5 jarig bestaan een brunch voor 12,5€ en dat zat week na week STAMPVOL met mensen die je verder nooit ziet. Die nooit gewoon eens komen eten en die zelfs niet naar de andere brunches komen wanneer ze €15 of €18 ofzo zijn. Alleen als het eens gratis of bijna gratis is.
Hoor die klachten ook veel van bv tekenaars, schilders etc... denk niet dat je dat er ooit uit krijgt bij mensen