Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 16:04

Trui schreef:
Ik zit nu te denken aan zo’n laser apparaatje

Is ook niet bepaald pijnloos hoor ;)

Trui

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:05

Oh God...

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:36

Tivoli schreef:
Ik ga nog steeds voor de intuition. Een scheermes met zo’n zeepblokje eraan.
Daarmee doe ik mijn oksels, bikinilijn en onderbenen. Spiegelglad en geen bultjes.

Die heb ik dus ook geprobeerd, maar krijg jij alle zeel eraf? Ik blijf telkens zitten met een half blokje zeep aan de bovenkant :7

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 17:54

Blonde bovenbeen haartjes gewoon laten zitten joh! Ik weet anders niet waar ik moet stoppen omdat ik donsjes overal heb zitten. Straks zit ik ook mijn buik te scheren :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 18:42

Janine1990 schreef:
Trui schreef:
Ik zit nu te denken aan zo’n laser apparaatje

Is ook niet bepaald pijnloos hoor ;)

Doet ook niks met blond haar trouwens.
Ik heb zelf ook blonde haren op mijn bovenbenen en laat die lekker zitten.
Als je het zelf echt vervelend vind zou ik voor (laten) sugar harsen gaan. Dat blijft vrij lang weg en krijg je de minste irritaties.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 23:18

Laseren is vrij prijzig. Bij mijn bikinilijn (alleen de buitenste randjes) is het al een paar jaar weg. Ik kon wel echt alleen de buitenste randjes doen want het deed gruwelijk veel zeer. Alsof je jezelf brand ofzo :=

Mm oksels ook laten doen maar daar zit nu weer net zoveel haar als eerst.

Epilady vind ik vreselijk, daar komen ook ingegroeide haartjes voor terug.
Ik scheer nu dus.

Harsen heb ik eens laten doen en dat vond ik echt ideaal! Maar om nou elke keer naar de schoonheidssalon te gaan daarvoor had ik ook weinig zin in. Zelf doen doet meer zeer ofzo en daar heb je lef voor nodig :=

Ontharingscreme heb ik echt jaren geleden geprobeerd toen het net nieuw was, toen vond ik het niet ideaal maar er is vast een hoop verbeterd.
Werkt dat fijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 23:38

Ik ben misschien blond maar ik kan op FB geen pagina's meer liken :? . Er staat gewoon niks

En als iemand het weet dan zit die in dit topic verstopt :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 00:28

SayaJones schreef:
Laseren is vrij prijzig. Bij mijn bikinilijn (alleen de buitenste randjes) is het al een paar jaar weg. Ik kon wel echt alleen de buitenste randjes doen want het deed gruwelijk veel zeer. Alsof je jezelf brand ofzo :=

Mm oksels ook laten doen maar daar zit nu weer net zoveel haar als eerst.

Epilady vind ik vreselijk, daar komen ook ingegroeide haartjes voor terug.
Ik scheer nu dus.

Harsen heb ik eens laten doen en dat vond ik echt ideaal! Maar om nou elke keer naar de schoonheidssalon te gaan daarvoor had ik ook weinig zin in. Zelf doen doet meer zeer ofzo en daar heb je lef voor nodig :=

Ontharingscreme heb ik echt jaren geleden geprobeerd toen het net nieuw was, toen vond ik het niet ideaal maar er is vast een hoop verbeterd.
Werkt dat fijn?

Mijn haar groeit zo hard dat ik mijn benen dagelijks moet scheren. Dus de ingegroeide haartjes neem ik maar voor lief. Regelmatig scrubben helpt ook goed.

Ik vind ontharingscreme heel fijn. Ik smeer het op, scharrel ondertussen wat rond of haal een poetslap over de badkamerplanken en ga daarna onder de douche. Ik was de creme met de losgelaten haren eraf met een washandje. Dan weet ik zeker dat er geen losse haren achterblijven.
Het wordt er heel glad van en is geheel pijnloos. Het is geen epileren want je haalt niet de volledige haren eruit maar ze breken af. Maar je ziet ze minder snel terug dan wanneer je scheert.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 00:35

Oke.. Ik moest ergens aan denken.
Kan het met google niet vinden en denk ookdat er geen antwoord is.

Hoeveel km kan je tijdens de Nijmeegse Vierdaagse afsnijden door overal de binnenbocht te pakken???

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 10:49

Een kennis heeft zo’n doe het zelf laser apparaatje. Maar ontharingscrème zal misschien ook wel wat zijn!. Kan dit ook voor down under of is dat te close bij het gevoelige?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:10

Die troep lost je haren op. Ik zou het om die reden al niet willen gebruiken, zeker niet op die plek. Plus, het lijkt me niet heel milieuvriendelijk om dat het water in te soepelen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:11

Trui schreef:
Een kennis heeft zo’n doe het zelf laser apparaatje. Maar ontharingscrème zal misschien ook wel wat zijn!. Kan dit ook voor down under of is dat te close bij het gevoelige?

Daar gebruik ik hem juist voor en je voelt er niks van.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:12

Macs schreef:
Die troep lost je haren op. Ik zou het om die reden al niet willen gebruiken, zeker niet op die plek. Plus, het lijkt me niet heel milieuvriendelijk om dat het water in te soepelen.

En wat vind je dan van andere doucheproducten die in het putje verdwijnen?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:16

Jolien87 schreef:
Macs schreef:

En wat vind je dan van andere doucheproducten die in het putje verdwijnen?

Ook niet goed. Daarom gebruik ik ook milieuvriendelijke producten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 12:54

Ik zou ontharingscreme ook wel willen gebruiken maar ergens lijkt het me ook wel echt teveel troep als je bedenkt dat je haren idd gewoon letterlijk oplossen.. Maar ik wil het stiekem ook wel weer proberen. Van welk merken gebruiken jullie het?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:09

Ik gebruik Veet.

Een vraag voor de Harry Potter kijkers: waar zit het toilet in het huis van de Dursleys?
In de gang zitten alleen de trap en de trappenkast. Aan het eind van de gang zit de deur naar de keuken en links zit de deur naar de woonkamer. En dan is er nog een serre.
Maar waar is dan de wc?!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:18

Jolien87 schreef:
Ik gebruik Veet.

Een vraag voor de Harry Potter kijkers: waar zit het toilet in het huis van de Dursleys?
In de gang zitten alleen de trap en de trappenkast. Aan het eind van de gang zit de deur naar de keuken en links zit de deur naar de woonkamer. En dan is er nog een serre.
Maar waar is dan de wc?!

Boven?

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:25

JKR heeft het toilet over het hoofd gezien...?

Als verteller is zij magisch, maar in sommige kleine dingen kan ze slordig zijn.
(Voor ingewijden: Mark Evans en Lily Evans.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:29

Hoe zou de wereld eruit zien als mensen konden vliegen?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:31

Bubblewrap schreef:

Minder vervuild omdat er minder CO2 uitstoot is (minder auto's enzo).
Grensbewaking in de lucht?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:38

Eske_B schreef:
Bubblewrap schreef:

Minder vervuild omdat er minder CO2 uitstoot is (minder auto's enzo).
Grensbewaking in de lucht?

Ik denk ook dat er veel minder mensen zouden zijn dan. Want mensen zijn eigenwijs en gaan niet altijd voor elkaar aan de kant. Ze zijn niet zo op elkaar afgestemd als vogels (crashen die eigenlijk wel eens tegen elkaar?) en hebben ook niet hetzelfde systeem als vliegtuigen die elkaar naderen en dan op basis van sensoren automatisch een hoger gaat vliegen en de ander lager.

Dus veel crashes en minder mensen.

Misschien dan toch auto's, want autorijden zal dan veiliger zijn?

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:39

Er zullen vast wel regeltjes bedacht worden als mensen kunnen vliegen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:43

Macs schreef:
Er zullen vast wel regeltjes bedacht worden als mensen kunnen vliegen :')

Maar hoe kan je regeltjes bedenken, als je geen 'wegen' hebt. Of in dit geval; vliegroutes.

Een vliegtuig vliegt van A naar B en van daaruit ga je met ander (lokaler) vervoer verder.
Maar als mens, zou ik van mijn huis naar mijn ouders vliegen bijvoorbeeld. Kom vast een hoop mensen tegen dan. Maar ik ga in één rechte lijn, net als dat vliegtuig. Ik hoef niet eerst naar een startbaan (neem ik aan?), dus er komt geen lokaal vervoer meer aan te pas.

Dat geldt voor iedereen. Dus een kruising is ook niet meer vier keurige hoeken van 90 graden, maar dat kunnen hoeken zijn van maar 60 graden, bijvoorbeeld.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:46

Dan zouden er vast luchtwegen zijn. (Die heb je nl ook voor vliegtuigen.) Inclusief stoplichten en rotondes enzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 13:54

Dan waren er vast verplichte routes geweest inderdaad.

Vogels botsen wel eens, meestal als ze aan het jagen zijn of van iets schrikken, als ze dan niet opletten en een duif tegenkomen ofzo dan stort er nog wel eens iets neer.