Trui schreef:Ik zit nu te denken aan zo’n laser apparaatje
Is ook niet bepaald pijnloos hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:Ik ga nog steeds voor de intuition. Een scheermes met zo’n zeepblokje eraan.
Daarmee doe ik mijn oksels, bikinilijn en onderbenen. Spiegelglad en geen bultjes.
Janine1990 schreef:Trui schreef:Ik zit nu te denken aan zo’n laser apparaatje
Is ook niet bepaald pijnloos hoor
SayaJones schreef:Laseren is vrij prijzig. Bij mijn bikinilijn (alleen de buitenste randjes) is het al een paar jaar weg. Ik kon wel echt alleen de buitenste randjes doen want het deed gruwelijk veel zeer. Alsof je jezelf brand ofzo
Mm oksels ook laten doen maar daar zit nu weer net zoveel haar als eerst.
Epilady vind ik vreselijk, daar komen ook ingegroeide haartjes voor terug.
Ik scheer nu dus.
Harsen heb ik eens laten doen en dat vond ik echt ideaal! Maar om nou elke keer naar de schoonheidssalon te gaan daarvoor had ik ook weinig zin in. Zelf doen doet meer zeer ofzo en daar heb je lef voor nodig
Ontharingscreme heb ik echt jaren geleden geprobeerd toen het net nieuw was, toen vond ik het niet ideaal maar er is vast een hoop verbeterd.
Werkt dat fijn?
Jolien87 schreef:Macs schreef:Die troep lost je haren op. Ik zou het om die reden al niet willen gebruiken, zeker niet op die plek. Plus, het lijkt me niet heel milieuvriendelijk om dat het water in te soepelen.
En wat vind je dan van andere doucheproducten die in het putje verdwijnen?
Jolien87 schreef:Ik gebruik Veet.
Een vraag voor de Harry Potter kijkers: waar zit het toilet in het huis van de Dursleys?
In de gang zitten alleen de trap en de trappenkast. Aan het eind van de gang zit de deur naar de keuken en links zit de deur naar de woonkamer. En dan is er nog een serre.
Maar waar is dan de wc?!
Eske_B schreef:Bubblewrap schreef:Hoe zou de wereld eruit zien als mensen konden vliegen?
Minder vervuild omdat er minder CO2 uitstoot is (minder auto's enzo).
Grensbewaking in de lucht?
Macs schreef:Er zullen vast wel regeltjes bedacht worden als mensen kunnen vliegen