Anne, haha gelukkig dat je het herkent. Dan is het toch misschien een mannending. Gisteravond gebeurde het weer, hij vroeg me te bellen dus ik loop naar buiten met de hond bel hem op en krijg weer de mededeling dat hij met enkele minuutjes terugbelt. Na een kwartiertje heb ik hem maar geappt met de vraag hoeveel een paar minuutjes in Ecuador duren

Bij mij valt en staat het aantrekkelijk vinden wel heel erg met of ik wel of niet een klik met iemand heb. In mijn vorige relaties vond ik iemand in het begin woest aantrekkelijk, maar naarmate de relatie verslechterde gingen er steeds meer dingen me tegen staan hihi. Mijn date nu zou ik er nooit hebben uit gepikt kwa uiterlijk (ik likete hem in eerste instantie vanwege zijn paardenfoto's) maar nu is er duidelijk wel aantrekkingskracht aanwezig.
Jibbel, ik zou het inderdaad kunnen bespreken maar voor nu zit het wel weer goed. Ineens gisteren een leuk appgesprek gehad waarbij interesse in elkaar nog wel werd bevestigd hihi. Had er mogelijk ook mee te maken dat ik 3 wijntjes op had en daardoor wat losser was met mijn woorden