Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:39

Forumster, ahh dat heb ik ook altijd terughoudendheid met mannen ontmoeten. Ene kant is lang appen niet zo'n ding maar als iemand na een uur al zegt misschien moeten we een keer een drankje doen denk ik neeeee ik durf niet. Maar ook jouw angst om jezelf in een relatie te verliezen of je teveel moeten aanpassen is heel herkenbaar. Dat is tot nu toe wel mijn valkuil geweest in elke relatie.

Anne, haha gelukkig dat je het herkent. Dan is het toch misschien een mannending. Gisteravond gebeurde het weer, hij vroeg me te bellen dus ik loop naar buiten met de hond bel hem op en krijg weer de mededeling dat hij met enkele minuutjes terugbelt. Na een kwartiertje heb ik hem maar geappt met de vraag hoeveel een paar minuutjes in Ecuador duren :') waarop hij daarna gelijk terugbelde dus met een grapje opgelost :+ .

Bij mij valt en staat het aantrekkelijk vinden wel heel erg met of ik wel of niet een klik met iemand heb. In mijn vorige relaties vond ik iemand in het begin woest aantrekkelijk, maar naarmate de relatie verslechterde gingen er steeds meer dingen me tegen staan hihi. Mijn date nu zou ik er nooit hebben uit gepikt kwa uiterlijk (ik likete hem in eerste instantie vanwege zijn paardenfoto's) maar nu is er duidelijk wel aantrekkingskracht aanwezig.

Jibbel, ik zou het inderdaad kunnen bespreken maar voor nu zit het wel weer goed. Ineens gisteren een leuk appgesprek gehad waarbij interesse in elkaar nog wel werd bevestigd hihi. Had er mogelijk ook mee te maken dat ik 3 wijntjes op had en daardoor wat losser was met mijn woorden := Dus blijkbaar moet ik zelf ook gewoon wat vaker initiatief nemen als het er bij hem niet in zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:44

Linda, dat is idd een mannending, geen benul van tijd :n Mijn ex ging gerust vlak voor het eten nog weg met de auto om te tanken.. Tegen de tijd dat hij terug was had ik het eten allang op.. Ik vroeg wel eens of de benzine nog uit de Qatar moest komen.. Snapte die niet :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:51

Haha inderdaad dat. Mijn ex moest ook een keer tanken om de hoek, en zei met 5 minuten terug te zijn. Na 15 minuten ben ik maar eens gaan bellen, geen gehoor.... na een half uur kwam ie aanzetten. Ik raak daar altijd wat overstuur van en was boos, hij was onderweg een vriend tegengekomen en staan ouwehoeren. Mannen zijn daar toch wat anders in haha (kan trouwens ook andersom want mijn ex kon dan weer ook over de zeik raken om zoiets)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:53

Terughoudendheid met afspreken heb ik niet. Ben daar misschien zelfs wel iets te onvoorzichtig in als je soms rare verhalen hoort. Wel eens ‘s middags een match en ‘s avonds uitgenodigd om bij mijn oppashuis samen in jacuzzi te gaan :+

Vind bij m’n huidige match ook al te lang duren, maar hij was 5 dagen naar Athene, dus kon niet eerder.

En dat geen benul hebben van tijd is wel een mannending. Heb mezelf maar aangeleerd om er niet te druk om te maken. Erg lastig voor iemand die juist heel erg van de tijd is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 10:53

Vriendlief zei wel eens "kom nu naar huis" en dan was hij na 50 min nog niet thuis (20 min rijden). Nou dan had ik 112meldingen.nl al doorgespit hoor. _O-
Meestal ging hij dan ergens tanken waar het heel goedkoop is, daar staat ook altijd een rij. Of ging hij even ergens anders langs. :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:04

Haha ik ben ook heeeel erg van de tijd, en ben ook nog eens een doemdenker dus als ik dan een ambulance ofzo hoorde op dat moment schoot ik aardig in de stress. Maar dat heb ik wat leren loslaten. Ik ging dan vaak ook echt zitten wachten, dus letterlijk zitten en voor me uit kijken en wachten. Dat heb ik ook afgeleerd, ik ga gewoon mijn ding doen, iets in huis o.i.d., iets minder op de tijd letten, scheelt frustratie haha.

Te vroeg komen vind ik trouwens ook weer niks. Had zondag avond geen zin meer om huis een beetje op te ruimen, kroeg-man zou rond half 6/6 uur komen en 2 uur van te voren laten weten zodra hij weg reed van zijn werk. Dus ik dacht, dan heb ik nog zeker een half uur om even wat op te ruimen. Belt ie verdorie om kwart voor 5 dat ie voor m'n deur staat, voortaan toch maar de dag ervoor doen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:06

Ja daar maakte ik me dan weer totaal niet druk om, maar kende hem inmiddels al langer natuurlijk :+ Hij was vrachtwagenchauffeur en kon ook nooit inschatten of en hoe laat hij thuiskwam.. Op een gegeven moment vroeg ik gewoon waar hij was en hoeveel uren hij nog mocht rijden, bepaalde ik het zelf wel ongeveer :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:07

Anne_bento, dat laatste is ook herkenbaar. Ik heb dus misschien vanavond date (afhankelijk van zijn werk). Nog geen idee wat we gaan doen. Maar wel vast uit voorzorg m’n huis opgeruimd. You never know :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:14

linoleum schreef:
Anne_bento, dat laatste is ook herkenbaar. Ik heb dus misschien vanavond date (afhankelijk van zijn werk). Nog geen idee wat we gaan doen. Maar wel vast uit voorzorg m’n huis opgeruimd. You never know :')

Verstandig haha. Ik heb ook wel eens een date gehad en daar had ik best bij mij thuis daarna nog wat mee willen drinken maar het was echt een rommeltje dus dat heb ik om die rede niet gedaan, baalde ik van haha. Zorg tegenwoordig dat het altijd aardig netjes is zodat het in principe altijd kan, maar laat nog wel eens wat slingeren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:29

Om die reden heb ik ook een hekel aan onaangekondigd bezoek.. :+
Mijn vader moest laatst een kraan bij mij repareren, hij had alleen niet gezegd wanneer en ik ging er vanuit dat hij zou bellen van tevoren en zou komen als ik thuis was. Kom ik thuis van het werk, was ie dus geweest... Was echt 1 bende, aanrecht stond vol afwas en mijn thuisbezorgd maaltijd van de avond ervoor :o

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:32

Haha ja vooral die afwas is een ding. Probeer het zoveel mogelijk gelijk zelfde avond nog weg te werken. Maar dat mislukt nogal eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:33

linoleum schreef:
Haha ja vooral die afwas is een ding. Probeer het zoveel mogelijk gelijk zelfde avond nog weg te werken. Maar dat mislukt nogal eens.

Ik heb gewoon een afwasmachine :o Maar die staat gerust een paar dagen vol met schone afwas :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:41

Haha de afwas inderdaad, ook last van... maar ik vind kleding nog erger, slingert soms wat rond bij mij :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:47

Relaxed schreef:
linoleum schreef:

Ik heb gewoon een afwasmachine :o Maar die staat gerust een paar dagen vol met schone afwas :+

:+ :+ ik vind die extra kastruimte ook erg handig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:52

Zodra mijn la leeg is pak ik gewoon het bestek en mijn bord uit de afwasmachine, zo komt ie langzaamaan weer leeg :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 11:56

Hahah erg hoor als je een vaatwasser hebt... ik zou juist zo snel mogelijk mijn vieze vaat uit het zicht willen hebben en dus snel dat ding legen en vullen. Gaat trouwens hetzelfde bij mijn was, hangt aan het wasrek te drogen, als ik het aantrek haal ik het daar vanaf en zo raakt het rek vanzelf leeg :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:12

Geen eigen huis, maar ik herken het hier wel met was in mijn kamer, en vuile kopjes enzo :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:35

Ik ben juist veel te opruimerig... :+ Word nu iets minder erg, kan ook niet anders met 3 honden in huis maar eerst pfff....
Ik heb geen vaatwasser, maar als er meer dan 2 kopjes en 3 borden staan, sta ik te afwassen :Y)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 14:56

Ohhh zo herkenbaar over dat opruimen :') Ik houd niet van rommel maar wil in mijn haast/chaotisme best wel eens mijn huis achterlaten alsof er een orkaan is losgebarsten, dan is onverwachts bezoek écht niet gewenst. Nu scheelt het dat ik nu steeds naar mijn date ga vanwege huisgenoten en hij zijn paarden zelf moet verzorgen dus moeilijk lang van huis kan wegblijven.

Mijn date vroeg overigens wat ik met kerst ging doen, volgens mij wilde hij dat ik mee ging naar zijn familie in Oostenrijk :o En toen ik dus zei dat ik ook familie-etentjes had opperde hij dat we wel samen konden zijn met oud en nieuw. Gisteren twijfelde ik nog aan zijn interesse in mij en nu denk ik alweer, oeii dit gaat dan weer best hard O:) Volgens mij ben ik erachter, het probleem ligt voornamelijk bij mij en niet bij hem |o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 15:24

Nou als ie het al over oud en nieuw heeft geloof ik inderdaad dat je je niet druk hoeft te maken of hij interesse in je heeft haha.

Vraag is wel, vind je deze situatie fijn? Ik zou er niet heel blij van worden, zo ver bij elkaar vandaan, soms moeizaam contact, elkaar weinig zien.. het zou niet mijn idee van een relatie zijn, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders! :)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:01

Anne, niet het standaard beeld van een relatie nee. Echter in mijn situatie (thuiswonende dochter, masterstudie, eigen paard en veeleisende baan) is vaker afspreken ook niet mogelijk, zelfs als iemand wel in de buurt zou wonen. Ik zie het als een goede lering voor mezelf om mij niet volledig ergens in te storten en vervolgens spijt te hebben dat ik daar zoveel tijd aan heb besteed.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:17

In dat geval lekker van genieten inderdaad!! :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 16:20

Linda_fleur, gewoon van genieten inderdaad! Maar heb je niet dat je je emotioneel er wel in stopt? Even je berichten terug gelezen, maar het klinkt op sommige vlakken wel aardig serieus. Ondanks dat je er qua tijd minder in investeert, kunnen emoties alsnog een loopje met je nemen. Zou ik zelf in elk geval last van hebben :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:59

Ik heb trouwens nu iemand op tinder die achter zowat iedere zin zegt: LOL
Hoezo afknapper...... :roll: :roll:

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:03

@Linda_fleur, mij zou het ook erg lastig lijken maar als jij het oke vindt prima toch, inderdaad lekker genieten. Wel inderdaad wat Lino hierboven zegt mij lijkt het ook lastig om dan op te letten dat er niet teveel gevoelens bij komen kijken waardoor je hem erg gaat missen. Maar daar moet je uiteraard ook zelf achterkomen.

@Anne Weet je zeker dat de kroegman geen boyfriend-material is? Zoals je over hem verteld is ie volgens mij best een serieuze kandidaat.

Hier inderdaad een drukke date agenda. Wil het liefst nog altijd voor de ijshockeyer gaan, maar dit blijft twijfelachtig dus heb nu vrijdagavond een date met een match, en het weekend erna de zaterdag met een andere match. Ga met beiden gewoon iets drinken in de stad. Oh ja, de ijshockeyer komt misschien donderdag langs maar hij is niet zo van het vooruit plannen helaas...