Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:Vandaag zouden de treinen weer rijden op mijn traject, na een week vol werkzaamheden aan het spoor... maar ze reden niet ivm een sein- en wisselstoring
Dus alsnog maar naar Sauwerd gereden met mn 45km auto en daar de trein gepakt die vanaf Delfzijl reed...
SindyKaya schreef:Huh? In Zwolle maakt het ook niet uit toch? Ik reis heel veel met de bus in Zwolle en ben dat nog niet tegengekomen
Muiz schreef:Almere is ook wel een vak appart heb ik begrepen![]()
Het is wel altijd heel lastig als er op haltes tegelijk mensen in en uitstappen. Je wilt mensen die instappen groeten en in de gaten houden of ze goed inchecken en dan tegelijk in de spiegel kijken of mensen zwaaien en dat gaat bij mij niet tegelijk![]()
Maar ik spreek vast namens meer chauffeurs als ik dat zeg
Anne_GTI schreef:SindyKaya schreef:Huh? In Zwolle maakt het ook niet uit toch? Ik reis heel veel met de bus in Zwolle en ben dat nog niet tegengekomen
Lijn 9 is gewoon instappen bij een willekeurige deur. Da's de Deltionlijn. Zo snel mogelijk vol en rijden om iedereen op tijd op school te krijgen. De andere lijnen is voorin instappen gebruikelijk en goeiedag zeggen ook.
ierusju schreef:Een jongen die ieder coupe langs gaat om te vertellen dat hij sinds 2 dagen dakloos is, en of we hem geld willen geven. Hij vertelt het in het Nederlands en Engels. Vooral omdat er overdag veel touristen in deze trein zitten. Het is oprecht heel vervelend als hij echt dakloos is. Maar hij is al 3 jaar lang sinds 2 dagen dakloos...
Jolien87 schreef:In de Sprinter naar Almere die al had moeten vertrekken, wordt omgeroepen: "We zijn nog niet vertrokken in verband met het ontbreken van een machinist".
Serieus?! Het ging ook alweer 1 hele dag goed met de vertrektijden dus het is wel weer de hoogste tijd voor vertragingen.
Nayomie schreef:Jolien87 schreef:In de Sprinter naar Almere die al had moeten vertrekken, wordt omgeroepen: "We zijn nog niet vertrokken in verband met het ontbreken van een machinist".
Serieus?! Het ging ook alweer 1 hele dag goed met de vertrektijden dus het is wel weer de hoogste tijd voor vertragingen.
Mijn vriend had ook al vertraging op dat traject vanochtend. Gaat weer lekker