Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:Aan dat ik op een gasfornuis zit te wachten die besteld is bij de mediamarkt. Gisterenochtend steeds eerst geplande levertijd op 14 maart tussen 10.40 en 11.10. Toen ik weer wakker werd om 09.45 stond erineens tussen 08.00 en 21.00. En vervolgens is ie nog niet bezorgd.
En nu zit ik al vanaf 07.00 op de bank met de hoop dat ie vandaag dan geleverd word.
Eske_B schreef:white_flame schreef:dat ik hoofdpijn heb vanuit mijn nek. Die echt niet weg wil gaan
En ik nog tot half 5 moet werken achter de PC
Je kan tussendoor wat stretchoefeningen voor je nek en schouders doen. Dat scheelt een beetje spanning
Daenerys schreef:Vealosz schreef:Aan dat ik op een gasfornuis zit te wachten die besteld is bij de mediamarkt. Gisterenochtend steeds eerst geplande levertijd op 14 maart tussen 10.40 en 11.10. Toen ik weer wakker werd om 09.45 stond erineens tussen 08.00 en 21.00. En vervolgens is ie nog niet bezorgd.
En nu zit ik al vanaf 07.00 op de bank met de hoop dat ie vandaag dan geleverd word.
Ga je dan serieus vroeg op staan voor het geval ze komen? Dan deed ik toch mooi de deur in mijn pyjama open![]()
En sowieso even bellen met de bezorger..