Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Ja hoor zo druk dat een bericht van 1 minuut typen erbij inschiet. Dat je denkt oh ik reageer vanavond wel ff prima maar dit is gewoon een slap excuus gebruiken.
Sammie schreef:Ja hoor zo druk dat een bericht van 1 minuut typen erbij inschiet. Dat je denkt oh ik reageer vanavond wel ff prima maar dit is gewoon een slap excuus gebruiken.
Varekaj schreef:ivm de kippenren: ik zou toch het geld terug vragen, dit is een verborgen gebrek dat de verkoper bewust heeft verzwegen. En eventueel melding maken bij MP. Jouw dieren worden u geterroriseerd door die enge beestjes, de ren is onbruikbaar en je betaald je blauw aan producten om de plaag te bestrijden.
Voor hetzelfde geld heb je een hoop dure ras- of sierkippen en gaan die eraan kapot. Sta je mooi met je nieuwe ren.
Jolien87 schreef:Varekaj schreef:ivm de kippenren: ik zou toch het geld terug vragen, dit is een verborgen gebrek dat de verkoper bewust heeft verzwegen. En eventueel melding maken bij MP. Jouw dieren worden u geterroriseerd door die enge beestjes, de ren is onbruikbaar en je betaald je blauw aan producten om de plaag te bestrijden.
Voor hetzelfde geld heb je een hoop dure ras- of sierkippen en gaan die eraan kapot. Sta je mooi met je nieuwe ren.
Precies, hij had het op z'n minst kunnen melden en dan had jij wel kunnen bepalen of je een hok wilde hebben met luizen. Hij weet dondersgoed dat er niemand is die een hok met bloedluis van hem wilt kopen dus hij zou wel gek zijn om dat erbij te zetten.
Zijn je kippen nog wel te redden allemaal?
ElineS schreef:Mijn zus heeft een nieuwe kippenhok gekocht voor haar kippen, een buitenren met nachthok. Tweedehands, via marktplaats. Helemaal blij. Thuis de kippen erin.. Blijkt, hele hok zit vol met bloedluis.. Haar kippies worden nu elke nacht aangevallen. Van alles al geprobeerd, maar die plaag is haast niet weg te krijgen. Hele hok uit elkaar gehaald en met chloor kieren ingespoten, azijn geprobeerd van alles en met hogedrukreiniger uitgespoten.. Maar nee.
Mailt ze de verkoper. Mailt hij terug dat hij er inderdaad van wist, maar dat bloedluis nooit helemaal te voorkomen was, dus zag hij niet in waarom het nodig was het haar te zeggen.. Ehh, wat?Belachelijk.. Nu zit ze ermee...
Duality schreef:Pff jeetje wat erg van die kippenren zeg!
Ik wordt zo moe van marktplaats momenteel, mensen die niet lezen of de helft van de vraagprijs gaan bieden en vervolgens bijdehand zeggen jamaar dit in de winkel en jamaar dat in de winkel terwijl ze dus duidelijk niet hebben gelezen dat t niet om 1 item gaat maar de hele bups.
Nu kreeg ik vanochtend dit en daar zakt mn mond toch wel ff van open
Ik heb een vraagje voor je, mijn gopro is gestolen op vakantie zou je mij een kopie van je bon toe kunnen sturen voor mn verzekering? Ik heb mn bon niet meer.
Dus ik heb maar even gereageerd dat dat dus echt niet gaat gebeuren
inowa schreef:ElineS schreef:Mijn zus heeft een nieuwe kippenhok gekocht voor haar kippen, een buitenren met nachthok. Tweedehands, via marktplaats. Helemaal blij. Thuis de kippen erin.. Blijkt, hele hok zit vol met bloedluis.. Haar kippies worden nu elke nacht aangevallen. Van alles al geprobeerd, maar die plaag is haast niet weg te krijgen. Hele hok uit elkaar gehaald en met chloor kieren ingespoten, azijn geprobeerd van alles en met hogedrukreiniger uitgespoten.. Maar nee.
Mailt ze de verkoper. Mailt hij terug dat hij er inderdaad van wist, maar dat bloedluis nooit helemaal te voorkomen was, dus zag hij niet in waarom het nodig was het haar te zeggen.. Ehh, wat?Belachelijk.. Nu zit ze ermee...
Ik weet dat je van die beestjes kunt kopen die bloedluis eten.
Vriendin van mij had het ook en die had ze laten opeten door die beestjes en vervolgens het hok met spray tegen bloedluis behandeld.
Werkte goed