Nou moe... Wil ik net even Bloglovin' checken, krijg ik een melding dat mijn browser verouderd is en dat ik dus niet op Bloglovin' kan. Ze adviseren me om te switchen van explorer naar Chrome.
Ik vind het zelf enorm traag werken en had het idee dat niemand het echt nog gebruikte. Wordt altijd nogal te kak gezet op het internet toch? Of ben ik nou gek geworden
Tja, op mijn werk is dat nou eenmaal het programma wat op mijn pc zit. En het is niet zo dat ik hele dagen aan het internetten ben, maar zo af en toe even de krant lezen, bokt en bloglovin' checken vind ik wel fijn.
Een IE gebruiker, ik dacht dat die tot de fossielen behoorden Ik gebruik hem zelf al jaren niet meer, te onveilig, te gebruiksonvriendelijk. Ik ben jaren terug overgegaan op Firefox en die bevalt erg goed. Op werkcomputers ben je helaas vaak gebonden aan de programma's die ze aanbieden.
Ach joh ik bedoelde het totaal niet beledigend ofzo. Wist gewoon niet dat er nog bedrijven waren die met IE werken om inderdaad de slechte beveiliging en het trage werken.
happypaardje
Geplaatst: 11-03-15 16:06
Ik weet dat op overheidsinstellingen internet explorer nog wel gewoon ondersteund wordt, ook qua beveiliging enzo. Op de universiteit in Wageningen is dat ook nog de standaard browser.
(Al werk ik zelf thuis veel fijner met firefox)
Anoniem
Geplaatst: 11-03-15 16:08
Dat weet ik toch, voel me ook totaal niet beledigd hoor, iets met sarcasme waar ik nog wel eens de smileys bij vergeet
En het bedrijf waar ik voor werk, is ook in heel veel opzichten een fossiel Is nog niet zo lang geleden afgesplitst van een overheidsinstelling, maar werkt nog wel met hun IT service en diensten.
Vandaag heb ik een stukje over de Belbin Teamrollen. Je kunt een testje doen en aan de hand daarvan kun je zien wat voor persoon jij bent in het team Ik moest het voor school doen. Leuk, maar ook wel confronterend!
Ik heb er geen verstand van maar hier is internet explorer verboden (door Bram) op straffe van een maand afwasdienst!
Wij hebben vandaag een stukje over het verzorgen van je voeten . Echte aanrader voor iedereen die zijn of haar voeten slipperproof wil maken. Van mij mag de zomer wel komen http://beautyfanatic.nl/je-voeten-verdi ... t-en-zorg/
Mijn vrijdag blog gaat over Does your horse have a "job". Hier hoor ik toch wel veel, als een paard iets niet wil: "It's his job". Of ze zeggen "My horse doesn't like to work" (bv rijden in de bak). Tja wat voor associaties heb je met het woord werk?
Mijn associaties zijn nogal postitief zoals: leuk, leren, keuzes.
Marit
Geplaatst: 12-03-15 10:42
Nou kom ik ook weer eens langs hoor, haha. Lees wel alles mee maar vergeet gewoon vaak mijn eigen blogs te plaatsen