Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:11

gisteren contact gehad over een brommer, en zaterdag kijken, ik ben benieuwd...

Dan nog contact gehad voor een hondje, (pup) ze zou gisteren nog extra foto's sturen. Ik wilde nl. foto's van de pup die nog over was. De foto's die er op stonden, daar waren ze met zijn allen aan het spelen e.d., dus welke is het dan??
Ik ben zo nieuwsgierig dat ik gisteren het niet kon laten om bijna om het uur te kijken of ze al gestuurd waren. Helaas waren ze er deze ochtend er nog niet :(

Saul

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:48

Ah dat is balen!

Ik zou wat overnemen van een bokker ..
Geld staat op haar rekening heb de bank gebeld
Want ze zegt dat ze het niet heeft ..

En nu reageert ze niet meer .. Ze leest m'n pbs wel ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:58

vinden jullie het ook zo irritant als je geen track en trace code krijgt....
en er al 2x om gevraagd hebt?

ik wel, zal best dat het pakket onderweg is maar geef gewoon de code erbij dan??

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 08:59

Tyrcanol schreef:
Ah dat is balen!

Ik zou wat overnemen van een bokker ..
Geld staat op haar rekening heb de bank gebeld
Want ze zegt dat ze het niet heeft ..

En nu reageert ze niet meer .. Ze leest m'n pbs wel ...

Anders even een berichtje naar een modje als ze niet meer reageert en niets opstuurt.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:06

bridgetF schreef:
gisteren contact gehad over een brommer, en zaterdag kijken, ik ben benieuwd...

Dan nog contact gehad voor een hondje, (pup) ze zou gisteren nog extra foto's sturen. Ik wilde nl. foto's van de pup die nog over was. De foto's die er op stonden, daar waren ze met zijn allen aan het spelen e.d., dus welke is het dan??
Ik ben zo nieuwsgierig dat ik gisteren het niet kon laten om bijna om het uur te kijken of ze al gestuurd waren. Helaas waren ze er deze ochtend er nog niet :(

Met een pup van Marktplaats zou ik toch écht héél goed uitkijken...Als het een rashondje betreft: een goede fokker raakt zijn honden zó wel kwijt en hoeft echt niet te adverteren op MP.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:51

bugpluisje schreef:
lelijke_heks schreef:
Mijn scapa cooler kwam ook van mp.... Meisje had 'm te groot gekocht dus was nog nieuw... Heb ik toen € 40,- voor betaald...

Dat is wel echt een spot prijs voor een nieuwe showcooler van dat merk. Ik meen me te herinneren dat ik er rond de 120 voor betaald heb nieuw.

Ik heb voor die van mij 25 euro betaald. 1 a 2x gebruikt en kreeg m gewasswn toe gestuurd.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:56

DatBenIkNou schreef:
Met een pup van Marktplaats zou ik toch écht héél goed uitkijken...Als het een rashondje betreft: een goede fokker raakt zijn honden zó wel kwijt en hoeft echt niet te adverteren op MP.

We hebben onze andere hondje ook van MP, dat was van een stichting, nu is het een (ras)pup uit een nestje, waarbij alleen geen stamboom zit. Ze hebben wel de testen uitgevoerd bij de honden. En ze hebben er maar één nestje op staan, dus geen broodfokker. Ze hebben niet eens een website, dus gewoon een particulier die eens een nestje wilden. Des niette min, ben ik wel allert hoor :) Ik heb ook wat gegoogled, maar kon geen rare dingen vinden over de persoon. Het enigste wat ik kon vinden is dat ze ook paardrijd en regelmatig wordt genoemd in prijs uitslagen:)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:00

Citaat:
ik heb voor die van mij 25 euro betaald. 1 a 2x gebruikt en kreeg m gewasswn toe gestuurd.

Geluks vogel :D daar gaat de mijne niet voor weg, tenzij hij er over een jaar of wat nog ligt. Dan geef ik m wel aan een vriendin kado als ik het voor dat bedrag moet verkopen. Kost me meer energie en geld dat ding in te pakken en weg te brengen (woon niet naast het postkantoor namelijk) dan dat het dan oplevert.

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:08

Ik krijg de laatste tijd heel veel mensen die 1 cent overbieden. Ik ga er altijd keurig op in, je weet maar nooit.
Maar ze eindigen bijna altijd in niets. Wat is daar nou de lol van ?

Hebben jullie daar ook last van ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:21

DatBenIkNou schreef:

Sorry hoor, maar ik heb nu ook pups, en waarschijnlijk 3 van de 4 al verkocht, maar als ik voor die laatste volgende week nog niemand heb dan gaat die ook op MP.
Ik snap dat je moet oppassen, maar het lijkt mij dat je zowiezo gaat kijken bij zn pup voordat je hem koopt, en dan kun je ook zien waar die vandaan komt.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:45

Even heel krom, maar een fokker zegt ook lang niet alles!
Wij hadden een paar jaar terug een Amerikaanse Bulldog op proef bij een (erkende) fokker vandaan. Teef was bijna 1 jaar oud.
Omdat we al een andere hond hadden, hadden we de afspraak dat ze 2 mnd op proef zou mogen.
Helaas ging het na 2 weke helemaal fout en konden ze niet eens meer bij elkaar in de kamer, want dat werd vechten. En geloof me een AB en een Boxer aan het knokken, is niet best!
De fokker gaf geen thuis.
Zei letterlijk "klopt dat we dat hebben afgesproken, maar ik doe het niet".
Nu hadden wij haar als gevonden kunnen aanmelden omdat alles nog op naam van de fokker stond, zodat hij haar wel verplicht had terug moeten nemen.
Maar wij hebben er voor gekozen haar ook op MP te zetten. Oke d'r ook aardig wat tuig op af gekomen, en daar hebben we haar niet aan mee gegeven. Tja een AB teef met goede stamboom/voorouders.
Maar uiteindelijk goed terecht gekomen bij een stel en regelmatig foto's mogen ontvangen.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:46

HTM schreef:
Sorry hoor, maar ik heb nu ook pups, en waarschijnlijk 3 van de 4 al verkocht, maar als ik voor die laatste volgende week nog niemand heb dan gaat die ook op MP.
Ik snap dat je moet oppassen, maar het lijkt mij dat je zowiezo gaat kijken bij zn pup voordat je hem koopt, en dan kun je ook zien waar die vandaan komt.

Ja, we willen eerst gaan kijken, maar het is bijna 2,5 uur rijden, dus vandaar dat we eerst nog wat extra foto's van hem individueel willen zien.

Ons eerste hondje was ook via MP, helaas ook niet getroffen, erg bang ding en zelfs twee keer mijn man gebeten in een week tijd. Niet echt betrouwbaar, als je nog drie kleine kinderen in huis hebt. We hadden ook de afspraak dat ze terug kon, maar toen wilde mevrouw ze toch maar niet meer terug, nadat wij een hoop moeilijk deden, hebben we het toch voor elkaar gekregen dat ze haar met tegenzin terug nam.

Het hondje dat daarna kwam, was via een stichting en een geweldig beessie. Ook via MP gevonden.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 10:59

bridgetF schreef:
HTM schreef:

Ja, we willen eerst gaan kijken, maar het is bijna 2,5 uur rijden, dus vandaar dat we eerst nog wat extra foto's van hem individueel willen zien.

Snap heel goed dat je extra foto's wil.
Foto's van een hoop puppy's bij elkaar is heel schattig, maar ja je wil er toch maar 1 uiteindelijk.

Maar mijn reactie was ook niet op jou :o maar iemand die weer heel hard roept dat je geen hond van MP moet kopen, waar ik het zo niet mee eens ben.
Zou betekenen dat je ook geen paard van MP moet kopen, want daar zit ook veel troep tussen :j

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:04

Ik vatte het ook niet persoonlijk hoor, op de foto's staan ze met elkaar en door elkaar, dus wil goed weten welke het nu is. En net wat je zegt, op foto's zijn al die koppies schattig, maar wil ook een beetje meer zien.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:32

Bayazo schreef:
Ik krijg de laatste tijd heel veel mensen die 1 cent overbieden. Ik ga er altijd keurig op in, je weet maar nooit.
Maar ze eindigen bijna altijd in niets. Wat is daar nou de lol van ?

Hebben jullie daar ook last van ?

Bedoel je mensen die bijvoorbeeld 10,01 euro bieden terwijl er al 10 euro is geboden? Ik vind dat altijd een beetje kansloos, verkoop hem dan liever aan degene die 10 euro bood. Tenzij die opeens geen interesse meer heeft, dan wil ik er nog wel over nadenken :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:41

Ik reageer ook absoluut niet op iemand die 0,01 cent over biedt!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:55

Ik moet dat wel een beetje nuanceren hoor. Als ik iets nou aan de straatstenen niet kwijt raak en er heeft verder niemand interesse (en het gaat niet om 5 euro) dan wil ik er best over nadenken, maar dan wil ik er wel nog een paar euro bovenop hebben :=

Hij gaat lekker hier, alweer een schoolboek verkocht. De duurste :D Ik hou van Bol.com.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 11:58

Als de bieder van 10 euro dan alsnog koopt zou ik de bieder van 10, 01 berichten, dat ik het artikel gegund heb aan de 10 euro bieder. Zo flauw dan kan ik het ook.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:03

Mwah ik zou dan eerder het bod gewoon verwijderen en er verder geen woorden aan vuilmaken :D

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:06

:') u kidding me? Ik krijg serieus net een bod van 15,01 binnen _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:15

Ik vind dat altijd een beetje gebrek aan respect / fatsoenlijke omgangsvormen als mensen zo'n 1 cent bod doen...dan gun ik het ze al niet meer.

Heb geen zin in dergelijk kinderachtig volk hoor, verkoop liever aan normale mensen :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:16

Celiien schreef:
:') u kidding me? Ik krijg serieus net een bod van 15,01 binnen _O-

Naar aanleiding van een ander topic: Big Brother is watching you :D

Wieeeh ik heb bericht dat mijn Arizona veilig en wel is afgeleverd bij mijn zus, in goede staat en helemaal compleet :D En ik krijg net ook nog een mailtje dat er extra inlages bij zitten. Ikke blij :):)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:19

*\o/* hij is nu wel verkocht ! ( had mijn minimale vraagprijs als bieden vanaf staan, dus heb haar gemaild dat ze voor 15,- excl de bikini mocht hebben. Kreeg meteen antwoord met de vraag wat de verzendkosten waren, wat t rekeningnummer was en haar adres :)) )

Toch lekker even 30,- in 2 dagen :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:23

Fijn toch! Ik heb via Marktplaats een studieboek kunnen kopen, nieuw kost hij bijna 60 euro (ook de oudere druk) en tweedehands zijn ze er nauwelijks. Dit is de enige die op Marktplaats stond. Het is wel oude druk maar ach, voor 20 euro maakt me dat niet uit. Heb nog even zitten denken of ik zou proberen voor 25 inclusief verzendkosten te gaan, maar ik heb het boek snel nodig en ik wil niet het risico lopen dat iemand anders hem voor mijn neus wegkaapt dus het is dan jammer van die 1,75 euro :=

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:27

Celiien schreef:
*\o/* hij is nu wel verkocht ! ( had mijn minimale vraagprijs als bieden vanaf staan, dus heb haar gemaild dat ze voor 15,- excl de bikini mocht hebben. Kreeg meteen antwoord met de vraag wat de verzendkosten waren, wat t rekeningnummer was en haar adres :)) )

Toch lekker even 30,- in 2 dagen :=

Whoop Whoop *\o/*