Nou, dan niet hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Besje schreef:ik probeer al heel de week tickets te winnen voor disney op de radio
Word ik vandaag gebeld (maar er speelde nog gewoon muziek dus ik dacht das niet van die wedstrijd) was het dat dus weldus nam ik niet "juist" op - dag tickets
![]()
ik voel me zo DOM - achterlijk - stom, ... en ik dacht nog, ooh zo het, maar de muziek speelde nog en ze kondigen altijd aan als ze gaan bellen dus...![]()
POTVOLKOFFIE![]()
![]()
Oh wat ontzettend balen!!Ghostattack schreef:Een van de katten had naast de bak gescheten, bijna diarree.
En de robotstofzuiger was zn rondje aan het doen.
Meer details geef ik jullie niet![]()
Ik zie het al voor me.
Polarize schreef:Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
Uiteraard betekent dat in mijn hoofd dat ik absoluut niks meer kan doen nu en alleen maar op de bank kan zitten wachten tot kwart over 2

Captain schreef:Polarize schreef:Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
Uiteraard betekent dat in mijn hoofd dat ik absoluut niks meer kan doen nu en alleen maar op de bank kan zitten wachten tot kwart over 2
Ik herken dit zo.
Wat voor mij helpt is een alarm zetten ongeveer een half uur van tevoren, zodat je je niet meer druk hoeft te maken over de tijd en je iets anders kunt gaan doen. Je word dan vanzelf weer herinnert aan het feit dat je weg moet.
als ik ergens mee bezig ga, moet het af. Ik kan niet als een alarm gaat opstaan en weglopen. En omdat ik heel slecht ben met tijd inschatten, kan ik niet even snel een kort klusje doen, omdat ik niet weet hoe lang ik doe over 10 minuten (logisch? nee, absoluut niet. Maar is adhd/autisme/ocd ooit logisch?)
beetje jammer dat het tegen mijn zin in is
black_kelpie schreef:Polarize schreef:Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
Ah ja, waiting mode. Heerlijk is dat
Polarize schreef:Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
)
die moet toch in mijn tas, dus het is een stap minder om op te ruimen