Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:04

Ik wil een uitvaart volgen, heb 1,5 uur geleden al om de code van de livestream gevraagd. Nul reactie.

Nou, dan niet hoor :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:23

Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
Uiteraard betekent dat in mijn hoofd dat ik absoluut niks meer kan doen nu en alleen maar op de bank kan zitten wachten tot kwart over 2

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:27

Bellatrix schreef:
Besje schreef:
ik probeer al heel de week tickets te winnen voor disney op de radio
Word ik vandaag gebeld (maar er speelde nog gewoon muziek dus ik dacht das niet van die wedstrijd) was het dat dus wel |o dus nam ik niet "juist" op - dag tickets _-:(
ik voel me zo DOM - achterlijk - stom, ... en ik dacht nog, ooh zo het, maar de muziek speelde nog en ze kondigen altijd aan als ze gaan bellen dus... :?
POTVOLKOFFIE }:0 }:0 }:0

Oh wat ontzettend balen!! :oo

Ghostattack schreef:
Een van de katten had naast de bak gescheten, bijna diarree.

En de robotstofzuiger was zn rondje aan het doen.

Meer details geef ik jullie niet |( -O-

Ik zie het al voor me. :(:)

oei, voor beide veel sterkte!! -O- :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:27

Polarize schreef:
Ik moet om half 3 op de trein richting Leeuwarden, dus kwart over 2 weg van huis
Uiteraard betekent dat in mijn hoofd dat ik absoluut niks meer kan doen nu en alleen maar op de bank kan zitten wachten tot kwart over 2

Ik herken dit zo. _O-
Wat voor mij helpt is een alarm zetten ongeveer een half uur van tevoren, zodat je je niet meer druk hoeft te maken over de tijd en je iets anders kunt gaan doen. Je word dan vanzelf weer herinnert aan het feit dat je weg moet.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:33

Captain schreef:
Polarize schreef:

Ik herken dit zo. _O-
Wat voor mij helpt is een alarm zetten ongeveer een half uur van tevoren, zodat je je niet meer druk hoeft te maken over de tijd en je iets anders kunt gaan doen. Je word dan vanzelf weer herinnert aan het feit dat je weg moet.

Dat werkt dus niet voor mij :') als ik ergens mee bezig ga, moet het af. Ik kan niet als een alarm gaat opstaan en weglopen. En omdat ik heel slecht ben met tijd inschatten, kan ik niet even snel een kort klusje doen, omdat ik niet weet hoe lang ik doe over 10 minuten (logisch? nee, absoluut niet. Maar is adhd/autisme/ocd ooit logisch?)
En ja, ik verzamel letters :)) beetje jammer dat het tegen mijn zin in is :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:40

Gisteren vergeten om mijn zelf gemaakte vanillevla in de koelkast te zetten |(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:52

Polarize schreef:

Ah ja, waiting mode. Heerlijk is dat :=

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:02

black_kelpie schreef:
Polarize schreef:

Ah ja, waiting mode. Heerlijk is dat :=

Ik was al heel trots dat ik kwart over 2 had ingepland voor fietsen richting het station, wat 5 minuten kost, want eerder moest en zou ik al om 2 uur vertrekken voor het geval ik ineens een half uur zou doen over die 5 minuten :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:03

Polarize schreef:

Oooh zo herkenbaar, dat in "wachtmodus" zitten. Een wekker werkt voor mij inderdaad ook niet (dan ga ik wachten op de wekker :'))

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:06

Ik heb een hack gevonden door met mijn schetsboek in de woonkamer te zitten ipv op mijn atelier :') die moet toch in mijn tas, dus het is een stap minder om op te ruimen

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

Herkenbaar Polarize. En ik ben dan nog vaak alsnog te laat ook.

Ik heb drie zielige, zieke paardjes op de wei staan. Zijn gisteren ingeënt, en zijn nu heel erg sneu :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 2 min geleden

Onze pony’s waren maandag geeent en die stonden er dinsdag en woensdag ook helemaal niet fit bij.
Is me in voorgaande jaren nooit zo opgevallen als nu.