Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siggislief schreef:Ik weet niet hoe het zit vandaag met mijn verkoudheid.
Het is een welles-nietus gevoel, ene keer niks aan de hand, en de andere moment 'snot verkouden' gevoel.
Heb het ook al de hele dag kkoud gevoel, maar na een paar uurtjes slapen weer opgewarmd vanmorgen.
En eind middag een goed warm bad gehad, en nu weer kkoud..
Dat word vanavond/vannacht met een extra dekentje op bed.
purny schreef:Hier ook een collega op het werk die ziek is... heb aan haar gevraagd waarom ze dan naar kantoor komt.
Omdat ik vorige week al thuis heb gewerkt zei ze...
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en thuis blijven als je ziek bent...
Zebrastreep schreef:Shenavallie schreef:Ik heb mijn lichaam afgelopen week dusdanig afgemat, dat ik vandaag - de enige dag dat ik vrij ben - werkelijk nergens zin in heb om te ondernemen. En dat vind ik zó zonde! Maar ja, ik moet wel even toegeven, wil ik morgen weer 'fris en fruitig' aan de slag gaan.
En dan helpt het ook niet dat er zo'n droeftoeter-stel vannacht tot tegen drie uur harde muziek op had en hun visite stomdronken liep te schreeuwen + langdurig claxoneren bij vertrek, waardoor iedereen wakker lag. Ze wonen een aantal huizen verderop (paar honderd meter), maar het leek wel of ze een feestje in mijn slaapkamer aan het bouwen waren. Stelletje staatsdebielen. Ze lijken het werkelijk niet door te hebben dat ze op een totaal verkeerde plek zijn gaan wonen hiervoor... Ga naar een feestzaal of ga weer in de stad wonen, maar doe die onzin niet hier op het platteland.
Correctie voor de laatste zin: of hou je feestje tot 0.00 uur met de volumeknop in ieder geval wat lager en zet de muziek daarna uit.
Ik ga meestal de ochtend erna ( is vooral leuk als ik om 7:30 moet beginnen) zelf even langsrijden met harde muziekNu valt het hier de laatste tijd erg mee met feestjes. Scheelt dat de jeugd vaak al niet meer thuis woont en nu waarschijnlijk die zelfde feestjes mooi ergens anders houden. Ik vind het ook asociaal. Een feestje moet natuurlijk kunnen , maar sommigen denken dat er geen regels meer gelden.